Вчені синтезували елемент з атомним числом 117

Вчені синтезували елемент з атомним числом 117 У російському Об'єднаному інституті ядерних досліджень в Дубні фізики отримали елемент, атомне число якого становить 117, - повідомляє ScienceNews з посиланням на повну публікацію в науковому журналі Physical Review Letters. Щоб отримати новий елемент, який попередньо назвали унісептій (Uus), група вчених скористалася атомами кальцію Ca (48) та беркліевой мішенню Bk (249). Ці елементи були обрані в силу того, що сумарна кількість протонів у них становить 117 (Ca - 20 і Bk - 97). Ізотоп Берклі в кількості 22 мг запозичили у колег з Окриджської національної лабораторії, так як синтезувати його досить складно, - пояснює керівник групи Юрій Оганесян. Суть процесу полягає в тому, що мішень поміщають під пучок кальцію-48. Далі залишається спостерігати за процесом розпаду надважких ядер, які утворюються. Отримати вдалося всього шість атомів унісептія. При цьому в п'яти атомах були присутні 176 нейтронів (Uus-293) і в одному - 177 (Uus-294). Період напіврозпаду частинок становить 70 днів, що досить довго. Це є одним з доказів теорії існування «острова стабільності» в області надважких ядер. Нагадаємо, що раніше нашими вченими були синтезовані Унунгексій з атомним числом 116 і унуноктій, чия атомна маса склала 118. Информация Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Добавлено: 24-03-2021, 12:30