Вислухати людину, розібратися у проблемах – прямий обов’язок дільничного

З метою проведення профілактичної роботи серед жителів м. Богодухів та району, налагодження взаємодії з населенням, підвищення обізнаності громадян про оперативну обстановку на території, де вони живуть, виявлення криміногенних осіб, що потребують профілактики з боку міліції, на даний час дільничними інспекторами Богодухівського РВ ГУМВС України в Харківській області проводяться заходи під умовною назвою «Візит», в ході яких працівники міліції здійснюють поквартирні та подворові обходи з врученням громадянам візитних карток, в яких зазначені прізвища дільничних інспекторів міліції, контактні телефони, адреси дільничних пунктів міліції. Такі заходи значно спрощують механізм взаємодії дільничного інспектора міліції з населенням. Наявність реквізитів, у разі необхідності, допоможе якнайшвидше зв’язатись із дільничним інспектором. Своєчасно надана інформація дає можливість працівнику міліції у максимально короткий час ефективно та швидко відреагувати на те чи інше повідомлення громадян. Свої “візитки” дільничні інспектори міліції залишають і в установах і організаціях, розташованих на обслуговуваних дільницях. Інформація про місцезнаходження дільничних пунктів міліції та годин прийому громадян дільничними також розміщена в місцях масового перебування людей - магазинах, будинках культури, поштових відділеннях, аптеках, учбових і медичних установах. Заступник начальника – начальник МГБ Богодухівського РВ ГУМВС України в Харківській області підполковник міліції В’ячеслав Леонідович Рєзнік говорить: - Сфера роботи дільничних не обмежується тільки професійною діяльністю. Вислухати людину, розібратися по суті проблеми, надати кваліфіковану допомогу - прямий обов’язок дільничного, і це досягається не лише професіоналізмом, а й особистими людськими якостями - порядністю, чуйністю, бажанням допомагати людям.
Добавлено: 24-03-2021, 12:29
32

Похожие публикации


Наверх