Рекомендовать Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Реєстрація рішень виконавчих комітетів Богодухівської міської ради від 20 листопада 2012 року

20 листопада 2012 року

1. Про хід виконання рішення виконавчого комітету від 27.09.2012 № 268 «Про фінансовий стан комунальних підприємств «Богодухівжитло» та «Богодухіввода» № 343
2. Про надання одноразової грошової допомоги № 344
3. Про затвердження протоколу засідання житлової комісії від 20.11.2012 № 345
4. Про затвердження розрахунків технологічних нормативів використання води на 2013 рік № 346
5. Про дозвіл на підключення до міського водопроводу №№ 347,348
6. Про надання дозволу на газифікацію №№ 349-351
7. Про оформлення права власності №№ 352-358, 360,361,380
8. Про відмову в присвоєнні окремої поштової адреси № 359
9. Про внесення змін до комісії з обстеження індивідуальних житлових будинків на предмет визначення їх технічного стану при виконавчому комітеті міської ради № 362
10. Про внесення змін до адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради № 363
11. Про надання згоди на збереження та подальше використання самочинного будівництва №№ 364-366
12. Про дозвіл на видалення насаджень № 367
13. Про встановлення режиму роботи ПТ «Ломбард «Капітал» Лапоног та Дороднова» по пл.Кірова, 7 в м.Богодухові № 368
14. Про організацію проведення оплачуваних громадських робіт у 2013 році № 369
15. Про зменшення розміру плати для батьків за перебування дітей у дошкільних навчальних закладах міської ради № 370
16. Про внесення змін до складу конкурсної комісії з питань відчуження, продажу, передачі в оренду або під заставу об’єктів комунальної власності територіальної громади міста при виконавчому комітеті міської ради № 371
17. Про внесення змін до складу конкурсної комісії з питань відбору експерта для проведення незалежної оцінки нерухомого майна, що належить територіальній громаді м.Богодухова при виконавчому комітеті міської ради № 372
18. Про внесення змін до складу комісії щодо присвоєння номерних знаків будівлям при виконавчому комітеті міської ради № 373
19. Про внесення змін до складу комісії з питань діяльності в галузі зовнішньої реклами при виконавчому комітеті міської ради № 374
20. Про присвоєння окремої поштової адреси №№ 375,379
21. Про встановлення режиму роботи дискоклубу "Джем" по вул.Леніна, 6 в м. Богодухові № 376
22. Про встановлення режиму роботи дискотеки «Пульс» за адресою: пл.Леніна, 1, м. Богодухів № 377
23. Про внесення змін до житлової комісії при виконавчому комітеті міської ради № 378

 

 


 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ    КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

20.11.2012                                       Богодухів                                              № 343

 

Про виконання рішення виконавчого комітету
від 27 вересня 2012 року «Про фінансовий
стан комунальних підприємств «Богодухівжитло» та «Богодухіввода»

 

Розглянувши інформацію провідного спеціаліста апарату міської ради Моргун Л.М. про виконання рішення виконавчого комітету від 27 вересня 2012 року «Про фінансовий стан комунальних підприємств «Богодухівжитло» та Богодухіввода» виконком міської ради зазначає.

Протягом жовтня - вересня 2012 року керівниками комунальних підприємств Ярошенко Н.М. та Слєсарєвим В.В. виконані певні заходи щодо зменшення виробничих витрат, покращення фінансового стану підприємств: зменшення кредиторської заборгованості, ліквідації заборгованості по заробітній платі (КП «Богодухіввода»), оптимізації штатної чисельності працівників (КП «Богодухівжитло»). Проте фактична собівартість майже всіх послуг залишається вищою за планову, закладену в діючих тарифах. Бухгалтерський облік, що ведеться на обох підприємствах, здійснюється не повністю в розрізі кожної послуги та не відповідає Порядкам розрахунку тарифів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» від 01.06.2011 № 869». Робота підприємств щодо примусового стягнення боргів за надані послуги також не досить ефективна. КП «Богодухівжитло» послабило контроль за пасажироперевезеннями і допустило збитковість з надання послуги.

На виконання рішення виконкому розроблено і затверджено 02.11.2012 «Порядок розрахунків, обліку та відшкодування різниці в тарифах комунальним підприємствам міської ради - виробникам житлово-комунальних послуг у випадку невідповідності фактичної вартості послуг тарифам для населення, встановленим міською радою» (XXV сесія VI скликання, рішення №1019 - VI).

На підставі викладених в інформації даних, та усних пояснень керівників комунальних підприємств Слєсарєва В.В. і Ярошенко Н.М., керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про фінансовий стан підприємств на 01.11.2012 взяти до відома.

2. З метою забезпечення повного аналізу господарсько-фінансової діяльності комунальних підприємств та забезпечення беззбитковості, відшкодування витрат підприємства діючими тарифами рекомендувати начальнику КП “Богодухівжитло” Ярошенко Н.М., директору КП «Богодухіввода» Слесарєву В.В.:

   1) Забезпечити групування витрат в розрізі кожної житлово-комунальної послуги та відповідно до стандартів бухгалтерського обліку, затвердженого Мінфіном та вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» від 01 червня 2011 року №869.

   2) Підвищити ефективність роботи з примусового стягнення боргів за надані послуги.

3. Директору КП “Богодухівжитло” Ярошенко Н.М. налагодити постійний контроль за надходженнями від надання послуги з пасажироперевезень та виконати розрахунки нового тарифу.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Коваленка І.В.

5. Про хід виконання цього рішення заслухати на засіданні виконкому у березні 2013 року.

 

Заступник міського голови                  І. КОВАЛЕНКО

 

Про виконання рішення виконавчого комітету Богодухівської міської ради

«Про фінансовий стан комунальних підприємств «Богодухівжитло» та Богодухіввода» від 27 вересня 2012 року № 268

 

КП «Богодухівжитло»

Всього за результатами 9 місяців КП «Богодухівжитло» надано послуг на суму 934 тис.грн, на що затрачено 1223 тис.грн. Збитки становлять 229 тис.грн.

В результаті фінансово-господарської діяльності КП «Богодухівжитло» протягом 2012 року, невідповідності тарифів фактичній собівартості послуг кредиторська заборгованість зросла значним чином і склала на 01.11.2012 р. 204,2 тис.грн., з неї по заробітній платі - 110,0 тис.грн. Станом на 20.11.2012 р. заборгованість по заробітній платі складає 70,2 тис.грн. За вересень-жовтень кредиторська заборгованість зменшилась на 3,5 тис.грн.

Значним резервом в погашенні кредиторського боргу є стягнення заборгованості за надані послуги, яка залишається на рівні 200 тис.грн. протягом року. Станом на 01.11.2012 року заборгованість за комунальні послуги КП «Богодухівжитло складала 205,4 тис.грн., з неї за утримання будинків - 134,1 тис.грн, за вивезення ТПВ від приватного сектору - 28,1 тис.грн., від підприємств та установ - 43,2 тис.грн. В відділі державної виконавчої служби на виконанні знаходиться 57 виконавчих листів на суму 34,4 тис.грн., що складає 25 % від існуючого боргу по житлу.

Протягом вересня-жовтня 2012 року КП «Богодухівжитло» були вжиті заходи щодо оптимізації витрат на утримання штату працівників, а саме: скорочено 4 посади (бухгалтер, касир,інспектор з благоустрою, робітник звалища) на суму місячних окладів 8,3 тис. грн., разом з відрахуваннями ця сума складає 11,4 тис.грн. З 01.11.2012 працівників переведено на неповний робочий день.

Головним бухгалтером міської ради Дереведмедь Т.В. та провідним спеціалістом Моргун Л.М. на підставі даних бухгалтерського обліку та розрахунків діючих тарифів виконано порівнюючий аналіз фактичних витрат підприємства з плановими.

Витрати по звалищу за 9 місяців склали 183,9 тис.грн., собівартість захоронення 1 куб.м. відходів становила 12,59 грн. Відповідно до прийнятого в 2007 році тарифу планова собівартість захоронення відходів на міському звалищі складає 6,88 грн/м3. Прямі збитки підприємства від захоронення 14613 куб.м відходів за результатами 9 місяців 2012 року склали 83,4 тис.грн. Частково вони компенсовані з бюджету міської ради у вигляді сплати екологічного податку - 49,4 тис.грн (в тарифі 2007 року було заплановано на даний податок 3,6 тис.грн). Перевитрати проти тарифу допущені за всіма статтями, окрім заробітної плати. Від сплати за захоронення відходів вивезених підприємствами, установами та підприємцями самостійно (2162 куб.м) нараховано 21,7 тис.грн, витрати склали 27,2 тис.грн, збиток 5,6 тис.грн. Основна причина отримання збитку по звалищу – дія необґрунтованого тарифу, який було розраховано за цінами початку 2007 року та фактичними даними 2006 року.

В розрізі статей витрат послуги з вивезення ТПВ перевитрати допущені на придбання паливо-мастильних матеріалів (28,2 тис.грн) та адміністративних витратах (42,9 тис.грн), по решті витрат досягнута економія і в цілому собівартість послуги склала 31,37 грн/м3 при тарифі 32,49 грн/м3. Доходи підприємства, що надішли від надання даної послуги разом із захоронення приватному сектору і іншим підприємствам та установам склали за 9 місяців 263,6 тис.грн, витрати - 328,1 тис.грн., збиток - 65,6 тис.грн.

По послузі з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, яка включає в свою чергу шість послуг (прибирання прибудинкової території, освітлення місць загального користування, вивезення ТПВ, дератизація підвалів, ремонт димвентканалів), витрати підприємства склали 576,6 тис.грн, нараховано за надані послуги 532,5 тис.грн. Збиток за 9 місяців по послузі склав 44,1 тис.грн. Перевитрати проти планової собівартості допущені по витратах на оплату електроенергії - 23 тис.грн та витратах з вивезення ТПВ в частині їх захоронення - 45,8 тис.грн.

Витрати підприємства пов’язані з пасажироперевезеннями за 9 місяців склали 90,6 тис.грн, доходи 50,3 тис.грн., прямі збитки - 40,3 тис.грн. Собівартість перевезення одного пасажира дорівнює 4,28 грн при ціні білета 2,00 грн. Перевитрати допущені за всіма статтями витрат, найвагоміші - адміністративні витрати 25,3 тис.грн, які в розрахунок тарифу не включаються. Причина збитковості даної служби в обслуговуванні планово збиткового маршруту до вул. Петровського та неналежного контролювання роботи водіїв маршруток.

Надання інших послуг мікроавтобусами марки «Газель» також дала збиткові результати: нараховано за надані послуги 32,5 тис.грн, затрачено 83,1 тис.грн. Причина збитковості в неповному нарахуванні оплати за послуги, що, фактичні обсяги послуг перевищують ті, щозамовляються

Від ритуальних послуг (робота катафалка) отримано 27,9 тис.грн, витрати склали 9,2 тис.грн., чистий дохід 18,7 тис.грн.

Утримання центрального кладовища здійснювалось коштами міського бюджету. Від оформлення та виділення землі для поховань на рахунок КП «Богодухівжитло» надійшло 14 тис.грн.

 

КП «Богодухіввода»

Протягом 10 місяців 2012 р. КП "Богодухіввода" надано комунальних послуг на суму 2881,1 тис. грн., у т.ч. водопостачання 1991,8 тис. грн., водовідведення 482,2 тис. грн. (у т.ч. відведення 305,3, знешкодження 176,9) вивезення рпв 274,4 тис. грн. (у т.ч. транспортування 177,2, знешкодження 97,2), знешкодження (автотранспорт замовника) 132,7 тис. грн. Реалізація послуг з водопостачання зросла в порівнянні з 10 місяцями 2011 року на 8,2 тис.м3 або 5,8% і склала 166,1 тис.м3. Обсяг послуг з водовідведення збільшено на 5тис.м3 або 16,3% і склав 37,2 тис.м3. Обсяг послуг з вивезення збільшено на 2,1 тис.м3 або 31,7% і склав 8,9 тис.м3. Обсяг послуг із знешкодження (автотранспорт замовника) збільшено на 3,7 тис.м3 або 82,6% і склав 8,1 тис.м3.

Протягом 10 місяців підключено 60 нових абонентів до водомережі, загальна кількість споживачів послуги на 01.11.2012 налічує 4635, у т. ч. населення 4513 абонентів, бюджетні установи 32 абоненти, інші (госпрозрахункові) 90 абонентів.

З метою зменшення витрат та збільшенню надходжень комунальним підприємством за вересень-жовтень 2012 року виконано роботи:

  • ліквідовано 13 поривів водопровідної мережі;
  • відремонтовано водорозбірні колонки на пл.Театральній;
  • замінено водопровід по вул. Артема 240 м, по вул. Руднєва 26 м;
  • замінені вводи водопостачання та водопровідні труби в підвальних приміщеннях будинків вул. Охтирська, 27/10, медичний коледж;
  • проводяться роботи із заміни труб в будинку по вул.Охтирській, 27/14;
  • виконано роботи по заміні та ремонту внутрішньо-будинкових водопровідних та каналізаційних мереж в багатоквартирних будинках;
  • створено необхідний запас глибинних насосів для їх заміни в разі виходу з ладу.
  • відремонтовано водопровідні колодязі по вул. Урицького, перехресті вул. Д.Бєдного та Артема, перехресті вул. Третяківської та Млинова;
  • розпочато будівництво водопроводу з колишнього військового містечка до основної частини міста.

В результаті виконаних заходів з енергозбереження зменшені витрати на електроенергію. Так, якщо в серпні місяці вони становили 90,2 тис.грн, то в вересні - 77,7 тис.грн, в жовтні - 67,2 тис.грн. Втрати води в мережах зменшені з 7 тис.м3 до3,88 тис.м3 в вересні і 0,11 тис.м3 в жовтні.

Витрати на заробітну плату з підвищенням мінімальної заробітної плати по підприємству не зростають і складають 81,5 тис. грн. в місяць. В розрахунках тарифів нормативна чисельність працівників становить 52 чол., чисельність працівників відповідно до штатного розпису складає 37 чол. Керівники і спеціалісти підприємства працюють за режимом неповного робочого дня, доплати і премії не нараховуються.

За результатами 9 місяців 2012 року збитковою являється послуга з водопостачання. Собівартість 1 м3 води склала 11,24 грн., середня реалізаційна ціна без ПДВ – 10,36 грн, планова собівартість - 9,65 грн. Прямий збиток по послузі становить 139 тис.грн.

Кредиторська заборгованість по підприємству за вересень-жовтень 2012 року скоротилась на 54,6 тис.грн і склала 257 тис.грн. В тому числі борг перед бюджетами різних рівнів скоротився на 26,4 тис.грн і склав 201 тис.грн. Повністю ліквідована заборгованість по заробітній платі в сумі 35,6 тис.грн. Заборгованість за спожиту електроенергію (поточна) на 1 листопада склала 67,3 тис.грн проти 90,2 тис.грн на 1 вересня.

Спільним для двох підприємств є ведення бухгалтерського обліку не в розрізі кожної послуги, невідповідність обліку відповідним Порядкам розрахунку тарифів, відсутність даних за кожний звітний період щодо фактичної собівартості послуг, що ускладнює здійснення аналізу виробничо-фінансової діяльності та вжиття оперативних заходів для підтримання рентабельності кожної окремої послуги.

2 листопада 2012 року міською радою було затверджено «Порядок розрахунку, обліку та відшкодування різниці в тарифах комунальним підприємствам міської ради - виробникам житлово-комунальних послуг у випадку невідповідності фактичної вартості послуг тарифам для населення, встановленим міською радою» (рішення XXV сесії VI скликання № 1019 - VI), на підставі якого, при наявності коштів в міському бюджеті, буде здійснюватись відповідна компенсація обґрунтованих витрат комунальних підприємств.

 

Головний бухгалтер міської ради                                   Т.В. Дереведмедь

Провідний спеціаліст апарату міської ради                            Л.М. Моргун

 

 


 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ    КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

20.11.2012                         Богодухів                                № 346

 

Про затвердження розрахунків технологічних
нормативів використання води на 2013 рік

 

Розглянувши листи керівників підприємств, установ, організацій щодо затвердження технологічного нормативу використання води та води для задоволення санітарно-гігієнічних потреб працівників підприємств, установ, організацій та інших юридичних споживачів, з метою визначення ліміту споживання питної води на 2013 рік, відповідно до ст. 29 Закону України “Про питну воду та питне водопостачання”, на підставі “Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України”, керуючись ст. 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком міської ради

ВИРІШИВ :

1. Затвердити розрахунки технологічних нормативів використання води та води для задоволення санітарно-гігієнічних потреб працівників на 2013 рік:

 

№ з/п Споживач Норма водоспоживання
на місяць
Норма водоспоживання
на рік
1 ФОП Сластін С.Б. 2,25 27
2 КЗОЗ Богоухівський медичний коледж 421; 32; 425,24 4278,24
3 Управління Державної казначейської служби у Богодухівському районі 8,64 103,68
4 ФОП Домарєва О.Б. 7,5 90
5 ФОП Харченко О.Б. 12,67; 12,68 152,06
6 ТОВ «Котельні лікарняного комплексу» 836,9; 422; 249,9; 7; 168,9 5711,2
7 ФОП Дейнеко А.І. 9 108
8 Богодухівська МРВД ХОВ фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності 1,92 23,04
9 Богодухівське КТП «Саша» 0,96 11,52
10 Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» 12,36 148,32
11 ФОП Прященко О.В. 87,3 1047,6
12 Управління Держкомзему у Богодухівському районі Харківськох області 6,72 80,64
13 ФОП Торяник Т.М. 1,44 17,28
14 ФОП Антонова Г.В. 4; 5; 14,8 64,8
15 ТОВ фірма «Авєрс» 1,92 23,04
16 ГУ Державної міграційної служби України в Харківській області 1,92 23,04
17 ФОП Лобойко В.О. 15 180
18 ТОВ «Аквілегвія» 35 245

 

2. Затвердити розрахунки технологічних нормативів використання води та води для задоволення санітарно-гігієнічних потреб працівників для нових абонентів на 2012 рік:

№ з/п Споживач Норма водоспоживання
на місяць
Норма водоспоживання
на 4 квартал 2012 року
1 ТОВ «Аквілегвія» 35 105
2 ВАТ «Богодухівський хлібозавод» 100 300
3 ГУ Державної міграційної служби України в Харківській області 2,4 9,6

 

3. Затвердити розрахунки технологічних нормативів використання води та води для задоволення санітарно-гігієнічних потреб працівників для  абонентів у зв”язку із збільшення об”ємів споживання на 2012 рік :

 

№ з/п Споживач Норма водоспоживання
на місяць
Норма водоспоживання
на 2012 рік
1 Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Богодухівської РДА 6; 10; 8; 13 87
2 Відділ освіти Богодухівської РДА 83; 81; 80; 82; 553,1 1922,19

 

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Коваленка І.В. та директора КП “Богодухіввода” Слесарєва В.В.

 

Заступник міського голови                                     І.КОВАЛЕНКО

 

 


 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ    КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

20.11. 2012                                     Богодухів                                            № 362

 

Про внесення змін до комісії з обстеження індивідуальних житлових будинків на предмет визначення їх технічного стану при виконавчому комітеті міської ради

 

З метою розгляду та вирішення питань, віднесених до відання виконавчого комітету міської ради, в зв’язку з кадровими змінами в апараті міської ради, керуючись статтями 52, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Внести зміни до складу комісії з обстеження індивідуальних житлових будинків на предмет визначення їх технічного стану при виконавчому комітеті міської ради та затвердити її в такому складі:

Коваленко
Ігор Віталійович
- голова комісії, заступник міського голови
Рябка
Роман Олександрович
- заступник голови комісії, начальник КП «Богодухівське БТІ» (за згодою)
Мартиненко
Микола Іванович
- секретар комісії, провідний спеціаліст апарату міської ради
Члени комісії:
Ляшенко
Олександр Миколайович
- депутат міської ради (за згодою)
Тризна
Володимир Іванович
- провідний спеціаліст апарату міської ради

 

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Коваленка І.В. та керуючого справами виконкому міської ради Щербак А.М.

 

Заступник міського голови                                     І.КОВАЛЕНКО

 

 


 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ    КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

20.11. 2012                                    Богодухів                                            № 363

 

Про внесення змін до адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради

 

З метою розгляду та вирішення питань, віднесених до відання виконавчого комітету міської ради, в зв’язку з кадровими змінами в апараті міської ради, керуючись статтями 52, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Внести зміни до складу адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради та затвердити її в такому складі:

Коваленко
Ігор Віталійович
- голова комісії, заступник міського голови
Ярошенко
Ніна Миколаївна
- заступник голови комісії, начальник КП «Богодухівжитло»
Тризна
Володимир Іванович
- секретар комісії, провідний спеціаліст апарату міської ради
Члени комісії:
Бабенко
Олександр Петрович
- начальник СДІМ Богодухівського РВ ГУ МВС України в Харківській області (за згодою)
Ляшенко
Олександр Миколайович
- депутат міської ради (за згодою)
Назаренко
Юрій Михайлович
- заступник начальника КП «Богодухівжитло»
Мартиненко
Микола Іванович
- провідний спеціаліст апарату міської ради

 

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Коваленка І.В. та керуючого справами виконкому міської ради Щербак А.М.

 

Заступник міського голови                                     І.КОВАЛЕНКО

 

 


 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ    КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

20.11.2012                         Богодухів                               № 368

 

Про встановлення режиму роботи ПТ «Ломбард «Капітал» Лапоног та Дороднова» по пл.Кірова, 7 в м.Богодухові

 

Розглянувши заяву директора повного товариства «Ломбард «Капітал» Лапоног та Дороднова» Дороднова Ю.В. про встановлення режиму роботи  ломбарду, розташованого за адресою: м.Богодухів, пл.Кірова, 7, керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

1. Встановити режим роботи повного товариства «Ломбард «Капітал» Лапоног та Дороднова», а саме:

    - з 800 до 1900 год. без перерви та вихідних.

2. Зобов’язати директора Дороднова Ю.В. дотримуватись затвердженого режиму роботи.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на членів виконавчого комітету Пушкаря М.Б. та Шахбазяна А.Є.

 

Заступник міського голови                                     І. КОВАЛЕНКО

 

 


 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ    КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

20.11.2012                               Богодухів                                      № 369

 

Про організацію проведення оплачуваних громадських робіт у 2013 році

 

З метою реалізації статті 23 Закону України «Про зайнятість населення», статті 7 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» щодо забезпечення тимчасової зайнятості працездатних громадян у працездатному віці, зареєстрованих у службі зайнятості як безробітних, насамперед тих, у яких закінчився встановлений терміни виплати допомоги по безробіттю, а також відповідно до підпункту 7 статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

ВИРІШИВ:

 

1. Організувати у 2013 році 220 тимчасових робочих місць для проведення оплачуваних громадських робіт на підприємствах комунальної та інших форм власності, які мають суспільно корисну спрямованість та сприяють соціальному розвитку Богодухівської міської ради, в тому числі у розрізі підприємств організацій, установ та видів робіт:

Назва підприємств організацій, установ та видів робіт: Кількість
роб.місць
КП «Богодухіввода», КП «Богодухівжитло», 1111 «Богодухівський народний архів», Територіальний центр, Богодухівська ЦРБ, Філія «Богодухівський райавтодор», Відділ, освіти Богодухівської РДА, Червоний Хрест, TOB «Богодухівсількомсервіс», ПФ «Лекта», Богодухівський РВ ГУМВС в Харківській області та підприємства інших форм власності 220

Перелік видів робіт, які можуть застосовуватися для організації оплачуваних громадських робіт у 2013 році

Промисловість:

- прибирання виробничих цехів, приміщень - роботи з переробки різних видів сільськогосподарської продукції та сировини;
- вантажно-розвантажувальні та складально-пакувальні роботи;
- виготовлення та ремонт тари;
- всі види допоміжних робіт.

 

Будівництво:

- роботи на будівництві, при проведенні ремонту та реконструкції, в тому числі на об'єктах комунальної форми власності у сфері спортивної, транспортної, медичної, туристичної і телекомунікаційної інфраструктури;
- благоустрій територій після закінчення будівництва;
- прибирання будівельного сміття та інші види підсобних робіт.

Сільське господарство:

- виконання різних видів сільськогосподарських робіт (польові роботи з вирощування сільськогосподарських культур, збирання врожаю та інше);
- заготівля, транспортування та зберігання продукції сільськогосподарського виробництва;
- вирощування та заготівля лікарських рослин, ягід;
- допоміжні роботи в тваринництві, відгодівля птиці та тварин;
- робота з документами;
- інші види робіт.

Лісове господарство:

- посадка і догляд за лісовими культурами, рубка і санітарна чистка лісу;
- заготівля насіння жолудя, шишок, грибів, березового соку, хвойної лапки та інше;
- вирощування сіянців в лісових розсадниках, їх очистка та прополка.

Транспорт і зв'язок:

- будівництво та ремонт шляхів, інші види дорожніх робіт;
- впорядкування придорожніх смуг, посадка та догляд насаджень вздовж шляхів;
- контролери громадського транспорту;
- сортування та доставка пошти.

Торгівля і громадське харчування:

- прибирання ринкових площ та прилеглих до об'єктів торгівлі територій;
- заготівля та продаж сільськогосподарської продукції, продовольчих, непродовольчих та фармацевтичних товарів (в тому числі виносна торгівля та з пересувних засобів у встановлених для цього місцях);
- миття посуду у закладах громадського харчування;
- вантажно-розвантажувальні та інші підсобні роботи

Житлово-комунальне господарство:

- впорядкування та благоустрій територій населених пунктів, зон відпочинку і туризму, паркових зон, територій, прилеглих до пам'ятників культури, архітектури та цвинтарів;
- впорядкування територій населених пунктів з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, визнаних рішеннями органів виконавчої влади;
- підсобні роботи при ремонті приватних житлових будинків одиноких осіб з числа ветеранів війни та інвалідів, що проводяться за рішеннями органів місцевого самоврядування в сільській місцевості;
- очищення та впорядкування берегів річок і водоймищ;
- роботи з упередження та ліквідації наслідків паводку;
- збір, сортування, транспортування сміття та вторинної сировини;
- ліквідація сміттєзвалищ та снігових заметів;
- робота з документами;
- інші види робіт.

Побутове обслуговування населення:

- надання побутових послуг одиноким особам з числа ветеранів війни та інвалідів (прибирання квартир);
- допомога особам похилого віку, інвалідам, одиноким та пристарілим громадянам, насамперед з числа ветеранів війни, у веденні господарства (доставка продуктів харчування, ліків, товарів побутового вжитку, обробка присадибних ділянок, оформлення документів, прибирання, прання білизни, прасування, миття вікон, догляд за дітьми та інші види робіт);
- вантажно-розвантажувальні роботи, інші види підсобних робіт.

Культура, мистецтво:

- ремонт закладів культури, пам'ятників історії та архітектури;
- підсобні роботи з відновлення заповідників, пам'яток архітектури, історії та культури;
- прибирання приміщень музеїв, впорядкування експозицій, художнє їх оформлення;
- упорядження меморіалів, пам'ятників, братських могил місць поховання загиблих захисників Вітчизни та інших пам'яток культурної спадщини;
- підсобні роботи з відновлення бібліотечного фонду в бібліотеках;
- підсобні роботи з документацією в архівах;
- інші види підсобних робіт.

Охорона здоров'я, освіта та соціальний захист:

- догляд за особами похилого віку та інвалідами, одинокими та пристарілими громадянами, хворими в закладах охорони здоров'я та соціального захисту;
- допоміжні роботи у дитячих будинках та домах-інтернатах для людей похилого віку;
- роботи при проведенні ремонту або реконструкції закладів охорони здоров'я, дитячих дошкільних закладів, шкіл, будинків-інтернатів (пансіонатів) для громадян похилого віку, інвалідів та дітей, дитячих оздоровчих таборів, шкіл-інтернатів, притулків для неповнолітніх та інших закладів, впорядкування та наведення санітарного порядку прилеглих до них територій;
- робота в дитячих оздоровчих таборах, санаторіях, будинках та базах відпочинку;
- робота з документами;
- інші види підсобних робіт з обслуговування об'єктів соціальної сфери та охорони здоров'я

Інші галузі:

- роботи з оформлення виборчих дільниць, підготовці та проведенню виборів, виконання обов'язків члена виборчої комісії з оплатою праці в комісії;
- участь у соціологічних опитуваннях, тимчасових масових дослідженнях та анкетуваннях населення, проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи;
- інформування населення щодо недопущення порушень громадського порядку.

 

 

2. Фінансування оплачуваних громадських робіт здійснювати за рахунок місцевого бюджету, коштів підприємств та Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

 

Заступник міського голови                                     І. КОВАЛЕНКО

 

 


 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ    КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

20.11. 2012                                    Богодухів                                            № 372

 

Про внесення змін до складу конкурсної комісії з питань відбору експерта для проведення незалежної оцінки нерухомого майна, що належить територіальній громаді м.Богодухова при виконавчому комітеті міської ради

 

З метою розгляду та вирішення питань, віднесених до відання виконавчого комітету міської ради, в зв’язку з кадровими змінами в апараті міської ради, керуючись статтями 52, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Внести зміни до складу конкурсної комісії з питань відбору експерта для проведення незалежної оцінки нерухомого майна, що належить територіальній громаді м.Богодухова при виконавчому комітеті міської ради та затвердити її в такому складі:

Коваленко
Ігор Віталійович
- голова комісії, заступник міського голови
Рябка
Роман Олександрович
- заступник голови комісії, начальник КП «Богодухівське БТІ»
Щербак
Алла Михайлівна
- секретар комісії, керуючий справами виконкому міської ради
Члени комісії:
Дереведмедь
Тамара Володимирівна
- головний бухгалтер централізованої бухгалтерії міської ради
Мартиненко
Микола Іванович
- провідний спеціаліст апарату міської ради
Моргун
Лідія Миколаївна
- провідний спеціаліст апарату міської ради
Торяник
Наталія Володимирівна
- заступник начальника управління держкомзему в Богодухівському районі (за згодою)
Тризна
Володимир Іванович
- провідний спеціаліст апарату міської ради
Ярошенко
Ніна Миколаївна
- начальник КП «Богодухівжитло»

 

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Коваленка І.В. та керуючого справами виконкому міської ради Щербак А.М.

 

Заступник міського голови                                     І.КОВАЛЕНКО

 

 


 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ    КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

20.11. 2012                                     Богодухів                                            № 371

 

Про внесення змін до складу конкурсної комісії з питань відчуження, продажу, передачі в оренду або під заставу об’єктів комунальної власності територіальної громади міста при виконавчому комітеті міської ради

 

З метою розгляду та вирішення питань, віднесених до відання виконавчого комітету міської ради, в зв’язку з кадровими змінами в апараті міської ради, керуючись статтями 52, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Внести зміни до складу конкурсної комісії з питань відчуження, продажу, передачі в оренду або під заставу об’єктів комунальної власності територіальної громади міста при виконавчому комітеті міської ради та затвердити її в такому складі:

Коваленко
Ігор Віталійович
- голова комісії, заступник міського голови
Рябка
Роман Олександрович
- заступник голови комісії, начальник КП «Богодухівське БТІ»
Щербак
Алла Михайлівна
- секретар комісії, керуючий справами виконкому міської ради
Члени комісії:
Дереведмедь
Тамара Володимирівна
- головний бухгалтер централізованої бухгалтерії міської ради
Мартиненко
Микола Іванович
- провідний спеціаліст апарату міської ради
Моргун
Лідія Миколаївна
- провідний спеціаліст апарату міської ради
Торяник
Наталія Володимирівна
- заступник начальника управління держкомзему в Богодухівському районі (за згодою)
Тризна
Володимир Іванович
- провідний спеціаліст апарату міської ради
Ярошенко
Ніна Миколаївна
- начальник КП «Богодухівжитло»

 

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Коваленка І.В. та керуючого справами виконкому міської ради Щербак А.М.

 

Заступник міського голови                                     І. КОВАЛЕНКО

 

 


 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ    КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

20.11. 2012                                    Богодухів                                            № 373

 

Про внесення змін до складу комісії щодо присвоєння номерних знаків будівлям при виконавчому комітеті міської ради

 

З метою розгляду та вирішення питань, віднесених до відання виконавчого комітету міської ради, в зв’язку з кадровими змінами в апараті міської ради, керуючись статтями 52, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Внести зміни до складу комісії щодо присвоєння номерних знаків будівлям при виконавчому комітеті міської ради та затвердити її в такому складі:

Коваленко
Ігор Віталійович
- голова комісії, заступник міського голови
Рябка
Роман Олександрович
- заступник голови комісії, начальник КП «Богодухівське БТІ»
Мартиненко
Микола Іванович
- секретар комісії, провідний спеціаліст апарату міської ради
Члени комісії:
Щербак
Алла Михайлівна
- керуючий справами виконкому міської ради
Тризна
Володимир Іванович
- провідний спеціаліст апарату міської ради

 

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Коваленка І.В. та керуючого справами виконкому міської ради Щербак А.М.

 

Заступник міського голови                                     І. КОВАЛЕНКО

 

 


 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ    КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

20.11. 2012                                    Богодухів                                            № 374

 

Про внесення змін до складу комісії з питань діяльності в галузі зовнішньої реклами при виконавчому комітеті міської ради

 

З метою розгляду та вирішення питань, віднесених до відання виконавчого комітету міської ради, в зв’язку з кадровими змінами в апараті міської ради, керуючись статтями 52, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Внести зміни до складу комісії з питань діяльності в галузі зовнішньої реклами при виконавчому комітеті міської ради та затвердити її в такому складі:

Коваленко
Ігор Віталійович
- голова комісії, заступник міського голови
Ярошенко
Ніна Миколаївна
- заступник голови комісії, начальник КП «Богодухівжитло»
Моргун
Лідія Миколаївна
- секретар комісії, провідний спеціаліст апарату міської ради
Члени комісії:
Дереведмедь
Тамара Володимирівна
- головний бухгалтер централізованої бухгалтерії міської ради
Мартиненко
Микола Іванович
- провідний спеціаліст апарату міської ради
Тризна
Володимир Іванович
- провідний спеціаліст апарату міської ради
Щербак
Алла Михайлівна
- керуючий справами виконкому міської ради

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Коваленка І.В. та керуючого справами виконкому міської ради Щербак А.М.

 

Заступник міського голови                                     І. КОВАЛЕНКО

 

 


 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ    КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

20.11.2012                         Богодухів                               № 376

 

Про встановлення режиму роботи дискоклубу "Джем" по вул.Леніна, 6 в м. Богодухові

 

Розглянувши заяву ФОП Прященка Олега Васильовича про встановлення режиму роботи дискоклубу «Джем», розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.Леніна, 6, керуючись ст.31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

1. Встановити режим роботи дискоклубу «Джем», розташованого за адресою: м.Богодухів, вул.Леніна, 6, а саме:

    - щоденно з 2000 до 300 год.

2. Зобов’язати ФОП Прященка О.В.:

    1) Виконувати рішення виконавчого комітету міської ради від 23 квітня 2009 року № 201 «Про заходи щодо впорядкування роботи дискотек на території міської ради».

    2) Дотримуватися п.п. 14.3 п.14 Правил благоустрою території міста Богодухова, згідно з яким у нічній час з 22 до 8 години на захищених об’єктах забороняються гучний спів і викрики, користування звуковідтворювальною апаратурою та іншими джерелами побутового шуму, проведення салютів, феєрверків, використання піротехнічних засобів.

3. Зобов’язати ПП Прященка О.В. забезпечити громадський порядок під час роботи дискоклубу.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Рогинську Л.І. та члена виконавчого комітету Панова Ф.І.

 

        Заступник міського голови                               І. КОВАЛЕНКО

 

 


 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ    КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

20.11.2012                                          Богодухів                                                № 377

 

Про встановлення режиму роботи дискотеки «Пульс» за адресою: пл.Леніна, 1, м. Богодухів

 

Розглянувши заяву ПП Гірка Олега Юрійовича, який мешкає в м.Богодухові по вул. Чалого, 14, кв. 1, про встановлення режиму роботи дискотеки «Пульс» за адресою: пл. Леніна, 1, м.Богодухів, керуючись ст. 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Встановити режим роботи дискотеки «Пульс» за адресою: пл. Леніна, 1, м.Богодухів», а саме:

    - п’ятниця, субота, неділя та святкові дні – з 21.00 до 3.00 год.»

2. Зобов’язати ПП Гірка Олега Юрійовича:

    1) Виконувати рішення виконавчого комітету міської ради від 23 квітня 2009 року № 201 «Про заходи щодо впорядкування роботи дискотек на території міської ради».

    2) Дотримуватися п.п. 14.3 п.14 Правил благоустрою території міста Богодухова, згідно з яким у нічній час з 22 до 8 години на захищених об’єктах забороняються гучний спів і викрики, користування звуковідтворювальною апаратурою та іншими джерелами побутового шуму, проведення салютів, феєрверків, використання піротехнічних засобів.

    3) Забезпечити громадський порядок під час роботи дискотеки «Пульс».

3. Рішення виконавчого комітету міської ради 23.04.2009 № 202 «Про затвердження режиму роботи дискотеки «Пульс» за адресою: пл.Леніна, 1, м.Богодухів» та 26.05.2010 № 274 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 23 квітня 2009 року №202 «Про затвердження режиму роботи дискотеки «Пульс» за адресою: пл. Леніна, 1, м. Богодухів» вважати такими, що втратили чинність.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Рогинську Л.І. та члена виконавчого комітету Панова Ф.І.

 

Заступник міського голови                                     І. КОВАЛЕНКО

 

 


 

 

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ    КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

20.11. 2012                                    Богодухів                                            № 378

 

Про внесення змін до житлової комісії при виконавчому комітеті міської ради

 

З метою розгляду та вирішення питань, віднесених до відання виконавчого комітету міської ради, в зв’язку з незадовільним станом здоров’я члена комісії Гринька В.М., керуючись статтями 52, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Внести зміни до складу житлової комісії при виконавчому комітеті міської ради та затвердити її в такому складі:

Коваленко
Ігор Віталійович
- голова комісії, заступник міського голови
Ярошенко
Ніна Миколаївна
- заступник голови комісії, начальник КП «Богодухівжитло»
Щербак
Алла Михайлівна
- секретар комісії, керуючий справами виконкому міської ради
Члени комісії:
Бондар
Анатолій Костянтинович
- депутат міської ради, заступник голови Богодухівської громадської організації ветеранів локальних військ "Єдність" (за згодою)
Омеляненко
Іван Сергійович
- депутат міської ради, заступник голови Богодухівської районної ради організації ветеранів України (за згодою)
Лотнік
Ольга Петрівна
- паспортист КП «Богодухівжитло»
Ляшенко
Олександр Миколайович
- депутат міської ради (за згодою)

 

2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Коваленка І.В. та керуючого справами виконкому міської ради Щербак А.М.

 

Заступник міського голови                                     І. КОВАЛЕНКО

 

 

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.