Рекомендовать Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Робота із зверненнями громадян, що надійшли до Богодухівської міської ради в І півріччі 2012 року

УКРАЇНА

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

24.07.2012                                        Богодухів                                        № 182

Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Богодухівської міської ради в І півріччі 2012 року

Богодухівською міською радою, комунальними підприємствами міста продовжується робота щодо вдосконалення форм і методів роботи, вжиття відповідних заходів в частині забезпечення системної роботи із зверненнями громадян як пріоритетного напрямку діяльності міської ради.

В цілому протягом І півріччя 2012 року до Богодухівської міської ради надійшло 328 звернення, в яких громадяни порушили 335 питань, що майже на рівні аналогічного періоду 2011 року.

Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися інваліди, ветерани війни та праці, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Від зазначеної категорії населення надійшло 45,4 % листів і значна увага приділялась розгляду звернень саме цих осіб.

Відпрацьована практика проведення особистих прийомів громадян.

Внаслідок цієї роботи 232 звернення надійшло на особистих прийомах, майже на рівні аналогічного періоду 2011 року. Поштою надійшло 96 звернень. Відмічається зменшення кількості колективних звернень, повторних в I півріччі не надходило.

Найголовнішими залишаються питання комунального та дорожнього господарства – 104 (32%), житлові – 83 (25%), соціального захисту – 77 (23%), земельних відносин – 36 (11 %). З усіх питань, з якими звернулися громадяни до міської ради відслідковується зменшення їх кількості порівняно з І півріччям 2011 року.

За видами звернень домінують заяви щодо вирішення певних питань, які складають 96 %: 3 % – скарги, 1 % можна віднести до пропозицій.

Питання роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі, систематично розглядається на засіданнях виконкому.

З метою контролю за організацією роботи із зверненнями громадян, надання практичної та методичної допомоги протягом півріччя проведено перевірки стану цієї роботи в комунальних підприємствах, підпорядкованих міській раді. За підсумками аналізу встановлено, що робота із зверненнями громадян в комунальних підприємствах організовано належним чином.

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріпленого Конституцією України права громадян на звернення, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян, керуючись законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та Указом Президента України від 07.02.08 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», на виконання розпорядження голови Богодухівської райдержадміністрації від 01.03.2011 № 75 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та виконкомів місцевих рад району в 2010 році» та враховуючи подання прокуратури Богодухівського району про усунення порушень Закону України «Про звернення громадян», виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Розглядати стан роботи із зверненнями громадян не рідше 1 разу на квартал.

2. Заступникам міського голови, керуючому справами виконкому міської ради:

2.1. Не допускати порушень графіків особистого прийому громадян.

2.2. Забезпечити контроль за розглядом кожного звернення, вирішенням питань, які громадяни порушують у своїх листах. Особливу увагу приділити зверненням громадян, що вимагають тривалого часу і додаткових коштів для їх вирішення.

2.3. Вжити невідкладних заходів щодо недопущення випадків порушень термінів розгляду звернень громадян, надання необґрунтованих і неповних відповідей на звернення громадян, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам.

2.4. Забезпечити постійний контроль за організацією роботи зі зверненнями громадян в комунальних підприємствах, підпорядкованих міській раді.

3. Керуючому справами виконкому міської ради Щербак А.М. забезпечити:

3.1. дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, що затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348.

3.2. Організацію виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян».

3.3. Проводити аналітичну роботу щодо причин заяв та скарг громадян, окремих проблем, які порушуються у зверненнях.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому міської ради Щербак А.М.

 

В.о.міського голови, секретар ради                       Н.ОЛЕКСЕНКО

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.