Рекомендовать Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Робота із зверненнями громадян, що надійшли до Богодухівської міської ради в 2011 році

УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ

БОГОДУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

від 23.01.2012           №02

 

Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Богодухівської міської ради в 2011 році

 

Богодухівською міською радою продовжувалася робота зі зверненнями громадян. Вживалися заходи щодо забезпечення системної роботи із зверненнями як пріоритетного напрямку діяльності виконкому міської ради.

 

В цілому протягом 2011 року до Богодухівської міської ради надійшло 690 звернень, в яких громадяни порушили 704 питання, що на 11,4 % менше, порівняно з 2010 роком.

 

Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися інваліди, ветерани війни та праці, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

 

Від зазначеної категорії населення надійшло 10% листів і значна увага приділялась розгляду звернень саме цих осіб, вишукувались можливості надання їм консультативної та матеріальної допомоги.

 

Відпрацьована практика проведення особистих прийомів громадян керівництвом міської ради. Внаслідок цієї роботи 450 звернень надійшло на особистих прийомах, що на 20 % більше, ніж в 2010 році.

 

Найголовнішими залишаються питання житлово-комунального господарства (33%), житлові (22%), соціального захисту (13%), земельні (7%).

 

За звітний період надійшло 61 (-10) колективних та 5 (+2) повторних звернень.

 

За видами звернень домінують заяви щодо вирішення певних питань, які складаю 95,2%, 4,8% - скарги, пропозицій не надходило.

 

З усіх питань, крім житлових, з якими звернулись громадяни до міської ради, відслідковується зменшення їх кількості порівняно з 2010 роком.

 

Із загальної кількості питань, порушених у зверненнях громадян, що надійшли до міської ради в 2011 році 63 % вирішено позитивно, 33% – надані роз’яснення відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», 3,7 % – відмовлено, 0,3% - в стадії виконання.

 

В центрі уваги знаходиться питання контролю за дотриманням термінів розгляду звернень громадян. Спеціалісти апарату міської ради та керівники комунальних служб підвищили персональну відповідальність за стан роботи із зверненнями громадян. Звернення розглядаються без порушення терміну, в основному, з виїздом на місце.

 

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріпленого Конституцією України права громадян на звернення, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, керуючись Законом України «Про звернення громадян», ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та указом Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування», виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

1. Розглядати стан роботи із зверненнями громадян не рідше 1 разу на квартал.

2. Заступникам міського голови, керуючому справами виконкому міської ради:

2.1. Вжити невідкладних заходів щодо недопущення випадків порушень термінів розгляду звернень громадян, надання необґрунтованих і не повних відповідей на звернення громадян, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам.

2.2. Забезпечити безумовне дотримання графіків особистого прийому громадян.

2.3. Проводити аналітичну роботу щодо причин та скарг громадян, окремих проблем, які порушуються у зверненнях.

2.4. Посилити контроль за виконанням звернень громадян, які направляються для розгляду керівникам комунальних служб.

2.5. Вивчати проблеми, порушені у зверненнях, що надійшли від органів влади вищого рівня, або таких, які тривалий час знаходяться на контролі, сприяти у їх вирішенні.

2.6. Вжити додаткових заходів для вдосконалення практики розгляду звернень громадян, підвищення персональної відповідальності посадових осіб за стан роботи зі зверненнями.

3. Керуючому справами виконкому міської ради Щербак А.М.:

3.1. Забезпечити організацію виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження класифікатора громадян».

3.2. Залучати спеціалістів контролюючих і правоохоронних органів (за згодою керівників) до роботи щодо перевірки розгляду окремих звернень громадян.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому міської ради Щербак А.М.

В.о.міського голови, секретар ради                                      Н.Олексенко 

Погоджено:Керуючий справами виконкому                         А.Щербак 

Спеціаліст І категорії апарату міської ради                           В.Тризна

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.