Рекомендовать Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів

ПРОЕКТ
РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

«Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів»

 

Відповідно до Законів України «Про відходи», «Про житлово-комунальні послуги», «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України  від 26.07.2006р. № 1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів», враховуючи Закон України «Про прискорений перегляд регуляторних актів, прийнятих органами та посадовими особами місцевого самоврядування» та «Рекомендовані норми надання послуг з вивезення побутових відходів», затверджені наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 22.03.2010 р. № 75, на підставі розрахунків КП “Богодухівжитло”, керуючись ст.30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити норми надання послуг; з вивезення побутових відходів на території Богодухівської міської ради згідно з додатком №1.

2. Вважати таким, що втратило чинність рішення виконкому міської ради від 30 липня 2010 року “Про затвердження норм утворення твердих побутових відходів» № 358.

3. Комунальним підприємствам, які надають послуги в сфері поводження з побутовими відходами, застосовувати дані норми під час проектування схем санітарного очищення, при визначенні обсягів робіт та обслуговуючого персоналу, укладенні договорів з споживачами послуг.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Коваленка І.В.

 

 

Міський голова В. БЄЛИЙ

 

 

 

 

 

Додаток №1

до рішення виконкому від_____№____

 

Норми надання послуг з вивезення побутових відходів

 

Джерело утворення побутових відходів

Норма на одну розрахункову одиницю

Щільність, кг/м3

середня на добу

середня на місяць

середня на рік

кг

л

кг

м3

кг

м3

Тверді побутові відходи

житлові будинки

1. Багатоквартирні та одноквартирні будинки з наявністю усіх видів благоустрою, на одну людину

0,77

4,39

25,38

0,15

304,5

1,82

167,5

2. Багатоквартирні будинки за відсутності одного або двох з видів благоустрою, на одну людину

 

каналізації

0,96

5,05

29,2

0,15

350,40

1,84

190,0

центрального опалення

1,0

5,12

30,4

0,15

365,0

1,86

195,8

каналізації і центрального опалення (використання твердого палива)

1,15

5,19

35,0

0,16

420,0

1,9

221,5

3. Одноквартирні будинки з присадибною ділянкою, на одну людину:

 

з наявністю усіх видів благоустрою

1,26

3,94

38,3

0,12

460

1,44

319,4

за відсутності каналізації

1,45

5,3

44,2

0,16

530

1,93

273,8

за відсутності центрального опалення

1,52

5,38

46,25

0,16

555

1,96

282,5

за відсутності центрального опалення (використання твердого палива), водопостачання, каналізації

1,59

5,5

48,3

0,17

580

2,00

289,05

Підприємства, установи та організації

Готель, на одне місце

0,5

3,30

15,2

0,1

182,0

1,2

151,5

Гуртожиток, на одне місце

0,35

1,64

12,2

0,057

146,0

0,69

212,5

Санаторій, пансіонат, будинок відпочинку, на одне місце

0,7

4,4

21,3

0,13

256,0

1,61

159,0

Лікувально-профілактичні заклади:

лікарня, на одне ліжко

0,35

2,43

10,7

0,074

127,75

0,89

143,73

поліклініка, на одне відвідування

0,01

0,075

0,25

0,002

3,0

0,022

133,5

Склад, на 1 кв. метр площі

0,1

0,23

2,08

0,0048

25,0

0,058

433,5

Адміністративні і громадські установи та організації, на одне робоче місце

0,3

1,39

6,25

0,029

75,0

0,35

215,5

Навчальні заклади:

вищий і середній спеціальний, на одного студента

0,09

0,49

1,92

0,01

23,0

0,12

184,5

школа, на одного учня

0,08

0,44

1,67

0,009

20,0

0,11

183,5

школа-інтернат, на одного учня

0,45

2,07

10,41

0,048

125,0

0,57

217,5

профтехучилище, на одного учня

0,4

2,1

8,33

0,044

100,0

0,52

190,9

дитячий дошкільний заклад, на одне місце

0,28

1,46

5,83

0,03

70,0

0,36

192

Підприємства торгівлі, на 1 кв. метр торговельної площі:

промтоварний магазин

0,15

0,82

3,83

0,021

46,0

0,25

184,0

продовольчий магазин

0,3

1,5

7,63

0,038

91,50

0,46

198,9

ринок

0,31

1,55

8,0

0,033

96,0

0,40

200,0

Заклади культури і мистецтва, на одне місце

0,08

0,7

2,04

0,018

24,5

0,21

116,0

Підприємства побутового обслуговування, на одне робоче місце

0,75

3,59

19,08

0,091

229,0

1,097

208,7

Вокзал, аеропорт, на 1 кв. метр площі залу очікування

0,37

1,75

11,25

0,053

135,0

0,64

211,35

Кемпінг, автостоянка, на 1 кв. метр площі

0,03

0,12

0,92

0,0037

11,0

0,044

247,5

Пляж (курортний сезон), на 1 кв. метр території

0,04

0,27

 

 

 

 

146,65

Підприємства громадського харчування, на одне місце:

1) ресторан:

з відбором харчових відходів

1,0

5,1

30,42

0,155

365,0

1,86

195,8

без відбору харчових відходів

1,4

5,43

45,0

0,17

540,0

2,09

257,5

2) кафе, їдальня:

з відбором харчових відходів

0,43

2,2

13,08

0,068

157,0

0,82

191,5

без відбору харчових відходів

0,5

2,7

15,21

0,081

182,5

0,97

188

Великогабаритні побутові відходи, на одну людину

0,08

0,53

2,43

0,016

29,2

0,19

150

Ремонтні побутові відходи, на одну людину

0,11

0,2

3,35

0,0061

40,15

0,073

549,5

Рідкі побутові відходи, на одну людину

25

0,76

9,13

 

Примітки:

1. Наведені в таблиці значення об'ємів утворення побутових відходів визначені на підставі результатів вимірювання кількості побутових відходів, що утворюються по місту за рік.

2. Щільність побутових відходів відповідає їх стану у контейнерах.

3. Норми об'єму рідких побутових відходів наведено для джерел їх утворення, не підключених до централізованої системи каналізації міста. Для об'єктів з централізованим водопостачанням об'єм визначають відповідно до показів засобів обліку води або норм водоспоживання згідно з наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.06.2008 № 190 “ Про затвердження Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України”.

4. Норми надання послуг з вивезення твердих побутових відходів для житлових будинків включають об'єми змету та відходів з прибудинкових територій.

5. Для підприємств, установ та організацій об'єм відходів з площі зеленого насадження не входить у норму і при укладанні договорів про надання послуг з вивезення побутових відходів його додають до річної норми в розмірі 8л з 1 м2 зелених насаджень.

 

 

 

 

 

 

АНАЛІЗ

регуляторного впливу

до проекту рішення виконкому Богодухівської міської ради

Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів”

 

1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин, а також оцінка важливості цієї проблеми.

Постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070 «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів» визначено поняття побутові відходи, до складу яких входять тверді, великогабаритні, ремонтні та рідкі відходи. Відповідно до вимог вищезазначеної постанови, Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері поводження з відходами”, органи місцевого самоврядування затверджують норми надання послуг із вивезення твердих, великогабаритних, ремонтних та рідких відходів.

Застосування середньорічних норм надання послуг із вивезення великогабаритних, ремонтних та рідких відходів сприятиме поліпшенню санітарно-епідеміологічного стану міста, ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ та є актуальним для забезпечення стабільної роботи підприємств – виконавців послуг із вивезення побутових відходів, дозволить їм беззбитково вести госпрозрахункову діяльність, забезпечувати надання якісних послуг із вивезення побутових відходів та рівень організації робіт у сфері поводження з побутовими відходами.

 

2. Обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів і потребує державного регулювання.

Вищезазначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкового механізму, так як чинне законодавство чітко визначає повноваження органу місцевого самоврядування щодо затвердження середньорічних норм надання послуг із вивезення твердих, великогабаритних, ремонтних та рідких відходів.

 

3.Обгрунтування, чому визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою діючого регуляторного акта або внесення змін до нього.

Рішенням виконкому міської ради від 30 липня 2010 року “Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів» № 358 норми утворення побутових відходів затверджено на підставі наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 22.03.2010 р. № 75 “Про затвердження Рекомендованих норм надання послуг з вивезення побутових відходів”, який не було зареєстровано в Мін’юсті України. Даний регуляторний акт лише враховує рекомендовані норми.

Крім того повний зміст рішення виконкому № 358 не було у визначений термін оприлюднено в друкованих ЗМІ, як того вимахає Закон України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності».

 

4. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, у тому числі здійснення розрахунку очікуваних витрат та вигод суб’єктів господарювання, територіальної громади та органів місцевого самоврядування внаслідок дії регуляторного акта.

Очікуваними результатами прийняття запропонованого регуляторного акта є:

 

Сфера інтересів територіальної громади

1

Урегулювання відносин між споживачами та виконавцями послуг із вивезення побутових відходів

Укладення договорів та контроль за дотриманням виконавцем послуг графіків вивезення відходів

Сфера інтересів суб’єктів господарювання

2

Стабілізація фінансового стану підприємств-виконавців послуг із вивезення побутових відходів

Підприємства-виконавці послуг із вивезення побутових відходів не будуть залучати власні кошти на здійснення заходів з вивезення відходів

Сфера інтересів органів місцевого самоврядування

3

Урегулювання відносин у сфері поводження з побутовими відходами

Уведення в дію регуляторного акта, яким буде затверджено середньорічні норми надання послуг із вивезення побутових відходів

 

У разі прийняття запропонованого регуляторного акта вигоди та витрати територіальної громади, суб’єктів господарювання, органів місцевого самоврядування будуть наступні:

 

 

Вигоди

Витрати

Територіальна громада

Врегулювання механізму та підвищення якості надання послуг із вивезення побутових відходів

Оплата за надані послуги згідно з затвердженими у встановленому порядку тарифами.

Суб’єкти господарювання

Стабілізація фінансового стану підприємств - виконавців послуг із вивезення побутових відходів, відповідність фактичного обсягу надання послуг нормативним.

Витрати, які пов’язані з розрахунками схем санітарного очищення, необхідної кількості машин та механізмів, облуговуючого персоналу, тарифів.

Органи місцевого самоврядування

Підвищення рівня якості організації робіт у сфері поводження з побутовими відходами, поліпшення санітарно - епідеміологічного стану міста, зменшення навантаження на міський бюджет у частині виділення коштів на ліквідацію несанкціонованих звалищ відходів

Оплата витрат на оприлюднення регуляторного акту.

 

5. Визначення цілей державного регулювання.

Метою прийняття рішення є затвердження середньорічних норм надання послуг із вивезення великогабаритних, ремонтних, рідких відходів.

 

6. Визначення та оцінка всіх прийнятних альтернативних способів досягнення визначених цілей, у тому числі тих, які не передбачають безпосереднього державного регулювання господарських відносин.

Альтернативними способами досягнення визначених цілей є:

1) користування рішенням виконкому міськради від 30 липня 2010 року “Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів в м.Богодухові”

Альтернативу відхилено у зв’язку з тим, що в результаті перегляду в діючому рішенні виявлені норми, які не узгоджені з нормами актів вищої юридичної сили.

2) застосування не регуляторних механізмів (ринкові механізми).

Альтернативу відхилено у зв’язку з тим, що ринковий механізм не визначає середньорічну норму надання послуг із вивезення побутових відходів;

3) прийняття данного регуляторного акта

Альтернатива є прийнятною, так як досягає мети регулювання та відповідає нормам діючого законодавства

 

7. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначених проблем шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.

При прийнятті запропонованого акта будуть діяти наступні механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначених проблем:

- установлення середньорічної норми надання послуг із вивезення побутових відходів;

- розширення сфери надання послуг з вивезення побутових відходів на договірній основі;

- підвищення рівня організації робіт у сфері поводження з побутовими відходами та якості послуг із вивезення побутових відходів.

 

8. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта.

У разі прийняття запропонованого регуляторного акта будуть затверджені середньорічні норми надання послуг із вивезення побутових відходів, в тому числі і великогабаритних, ремонтних та рідких відходів відповідно до чинного законодавства.

 

9. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей з найменшими витратами для суб’єктів господарювання, територіальної громади та органів місцевого самоврядування.

Застосування середньорічних норм надання послуг із вивезення побутових відходів не пов’язане з додатковими витратами для суб’єктів господарювання, територіальної громади та органів місцевого самоврядування

 

10. Оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи державної влади, місцевого самоврядування, суб’єкти господарювання, які повинні впроваджувати та виконувати їх.

Упровадження та виконання вимог регуляторного акта не залежить від ресурсів органу місцевого самоврядування. Суб’єкти господарювання - виконавці послуг несуть витрати, які пов’язані з організацією робіт із вивезення побутових відходів.

 

11. Оцінка ризику впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта.

При виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситися відповідні коригування.

 

12. Обґрунтування запропонованого терміну дії регуляторного акта.

Термін дії запропонованого регуляторного акта не визначений і залежить від змін у чинному законодавстві, технічного рівня роботи підприємств - виконавців послуг, обсягів утворення побутових відходів в місті Богодухові

13. Визначення показників результативності дії регуляторного акта.

Кількісними показниками результативності дії регуляторного акта є:

  -   обсяг наданих послуг із вивезення побутових відходів;

  -   рівень оплати послуг із вивезення побутових відходів;

  -   звернення громадян щодо надання послуг із вивезення побутових відходів.

 

14. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності дії регуляторного акта у разі його прийняття.

Відстеження результативності дії регуляторного акта буде здійснюватися на підставі статистичних даних шляхом підрахунку кількості обсягів наданих послуг із вивезення побутових відходів, рівня оплати послуг із вивезення побутових відходів, звернень громадян щодо незадовільного надання послуг з вивезення побутових відходів, наявності несанкціонованих звалищ відходів.

Базове відстеження результативності дії цього рішення буде здійснено протягом шісти місяців після набрання його чинності.

Повторне відстеження планується провести через рік після набуття чинності регуляторного акта. За результатами буде можливо порівняти показники базового та повторного відстежень. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань, вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін до регуляторного акта.

Періодичне відстеження планується проводити один раз на кожні наступні три роки, починаючи від дня закінчення заходів щодо повторного відстеження результативності.

 

Розробники проекту рішення та аналізу регуляторного впливу до нього: виконком міської ради та КП “Богодухівжитло”.

 

 

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.