Рекомендовать Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Встановлення норм споживання питної води

 

ПРОЕКТ
РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

Про встановлення норм споживання питної води

 

Розглянувши звернення КП «Богодухіввода» щодо затвердження норм водопостачання для фізичних та юридичних осіб, які користуються послугами підприємства, відповідно до Законів України «Про питну воду та питне водопостачання», «Про житлово-комунальні послуги», «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 року № 1107 „Про затвердження Порядку розроблення та затвердження нормативів питного водопостачання”, враховуючи типові норми водоспоживання (СніП 2.04.01-85), керуючись ст.30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити норми споживання питної води які необхідні для забезпечення питних, санітарно-гігієнічних та побутових потреб згідно з додатком.

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Коваленка І.В.

 

 

Міський голова В. БЄЛИЙ

 

 

 

 

 

  Додаток № 1

До рішення виконавчого комітету

богодухівської міської ради

від _________2011р. №___________

ПОГОДЖЕНО

Головний державний санітарний лікар району

_______________О.М. Ляшенко

«_____»_____________2011р.

 

 

 

НОРМИ

споживання питної води на території Богодухівської міської ради

(відповідно до СніП 2.04.01-85)

 

з/п

Водокористувачі

Кількісний показник

Норма витрат води на добу,

л.

Норма витрат води на місяць,

м. куб.

1

2

3

4

5

1.

Водокористування з водозабірних колонок:

 

 

 

 

з дворової колонки;

1 чол.

100

3.0

 

з вуличної колонки;

1 чол.

60

1.8

 

будівництво приватних житлових будинків;

1 м2

100

3.0

2.

Малоквартирні житлові будинки (приватні житлові будинки):

 

 

 

 

обладнані водопроводом, без каналізації та вигріба, без ванни та газопостачання;

1 чол.

100

3.0

 

обладнані водопроводом, без каналізації та вигріба, без ванни з газопостачанням;

1 чол.

120

3.6

 

обладнані водопроводом, каналізацією або вигребом, без газового (електричного) водонагрівача;

1 чол.

130

3,9

 

обладнані водопроводом та каналізацією або вигребом, з ванною та газопостачанням;

1 чол.

150

4,5

 

обладнані водопроводом, каналізацією або вигребом, ванною з водонагрівачем, який працює на твердому паливі;

1 чол.

170

5.1

 

обладнані водопроводом та каналізацією або вигребом, ванною, з газовим (електричним) водонагрівачем;

 

1 чол.

190

5,7

 

обладнані  водопроводом та каналізацією або вигребом ,з санвузлом, ванною або душем, з газопостачанням;

 

1 чол.

200

6,0

 

обладнані водопроводом та місцевою каналізацією (вигребом), санвузлом, ванною обладнаною душем з газовим (електричним) водонагрівачем;

1 чол.

210

6,3

 

обладнані водопроводом та каналізацією, з санвузлом, ванною або дешевою кабіною, з газовим (електричним) водонагрівачем;

1 чол.

250

7,5

 

обладнані водопроводом, каналізацією з санвузлом, ванною обладнаною душем з швидкодіючим газовим (електричним) нагрівачем та багатоточечним водорозбіром;

 

1 чол.

275

8,25

2.1

Багатоквартирні житлові будинки:

 

 

 

 

обладнані водопроводом, каналізацією, з санвузлом, ванною обладнаною душем, з газопостачанням;

1 чол.

210

6,3

 

обладнані водопроводом, каналізацією з санвузлом, сидячою ванною обладнаною душем, з газовим (електричним) водонагрівачем;

1 чол.

220

6,6

 

обладнані водопроводом, каналізацією, з санвузлом, ванною або душовою кабіною з газовим (електричним) водонагрівачем;

1 чол.

250

7,5

 

обладнані водопроводом, каналізацією, з санвузлом, ванною обладнаною душем з швидкодіючим газовим (електричним) нагрівачем та багатоточечним водорозбіром;

1 чол.

275

8,25

 

обладнані водопроводом, каналізацією, з санвузлом, ванною довжиною від 1500 до 1700 мм, яка обладнана душем з газовим (електричним) водонагрівачем;

1 чол.

300

9,0

3.

Гуртожитки:

 

 

 

 

без душових установок;

1 чол.

60

1.8

 

з загальними душевими;

1 чол.

100

3.0

 

з душами при всіх житлових кімнатах;

1 чол.

120

3.6

 

з загальними кухнями та блоками душових при житлових кімнатах на поверхах будівлі;

1 чол.

160

4.8

4.

Готель:

 

 

 

 

з загальними ваннами и душами;

1 місто.

120

3.6

 

з душами у всіх окремих номерах;

1 місто.

230

6.9

 

з ваннами в окремих номерах, % від загального числа номерів:

 

 

 

 

 

до 25;

1 місто.

200

6.0

 

до 75;

1 місто.

250

7.5

 

до 100;

1 місто.

300

9.0

5.

Лікарні:

 

 

 

 

з загальними ваннами и душами;

1 ліжко

115

3.45

 

з санітарними вузлами наближеними до палат;

1 ліжко

200

6.0

 

інфекційні;

1 ліжко

240

7.2

6.

Поліклініки та амбулаторії та стоматологія

1 хворий

за зміну

15

0.45

7.

Молочна кухня (мийка)

1 год./л.

200

6.0

8.

Дитячі яслі  (дитячі садки):

 

 

 

 

з денним перебуванням дітей:

 

 

 

 

з їдальнями які працюють на напівфабрикатах;

1 дитина

30

0.9

 

з їдальнями які працюють на сировині;

1 дитина

40

1.2

 

з їдальнями, які працюють на сировині і пральнями обладнаними автоматичними машинами;

1 дитина

105

3.15

 

з цілодобовим перебуванням дітей:

 

 

 

 

з їдальнями які працюють на напівфабрикатах;

1 дитина

 

55

1.65

 

з їдальнями які працюють на сировині;

1 дитина

 

60

1.8

 

з їдальнями, які працюють на сировині і пральнями обладнаними автоматичними машинами;

1 дитина

 

130

3.9

9.

Пральні:

 

 

 

 

механізированні;

1 кг сухої білизни

75

2.25

 

немеханізированні;

1 кг сухої білизни

40

1.2

10.

Адміністративні будівлі (виробничі та інші приміщення):

1 робітник

16

0.48

11.

Навчальні заклади (у т.ч. висші, середні спеціальні та їм рівні)

 

 

 

 

з душами при гімнастичних залах та буфетами (їдальнями), які реалізують готову продукцію;

1 педагог,

1 ученик

20

0.6

 

лабораторії висшіх та средніх спеціальних учебових закладів;

1 прибор

за зміну

260

7.8

12.

Загальноосвітні школи:

 

 

 

 

з душами при гімнастичних залах та їдальнями, які працюють на напівфабрикатах;

1 педагог,

1 ученик у зміну

11,5

0.345

 

з продленным днем (з душами при гімнастичних залах та їдальнями, які працюють на напівфабрикатах);

1 педагог,

1 ученик у зміну

14

0.33

13.

Прфесійно-технічні училища:

 

 

 

 

з душами при гімнастичних залах та їдальнями, які працюють на напівфабрикатах;

 

1 педагог,

1 ученик у зміну

23

0.69

14.

Школи-інтернати, інтернати:

 

 

 

 

з навчальними приміщеннями (з душевими при гімнастичних залах);

1 педагог,

1 ученик у зміну

10,5

0.315

 

спальнями;

1 місто

70

2.1

15.

Аптеки:

 

 

 

 

торговий зал з подсобним приміщенням;

1 робітник

 

16

0.48

 

лабораторія приготування ліків;

 

1 робітник

370

11.1

16.

Підприемства громадського харчування:

 

 

 

 

для приготування їжі, яку

реалізують в обідньому залі;

1 умовна

страва

12

0.36

 

для приготування їжі, яку продають на дім;

1 умовна

страва

10

0.3

 

які выпускають напівфабрикати:

 

 

 

 

м’ясні;

1 т

6700

201.0

 

рибні;

1 т

6400

192.0

 

овочеві;

1 т

4400

132.0

 

кулінарні;

1 т

7700

231.0

17.

Магазіни:

 

 

 

 

продовольчі;

1 працюючий у зміну (20 м2 торгової зали)

250

7.5

 

промтоварні;

1 працюючий у зміну

16

0.48

18.

Перукарні:

1 рабоче місце у зміну

60

1.8

19.

Кінотеатри:

1 місце

4

0.12

20.

Клуби:

 1 місце

10

0.3

21.

Театры (дом культури):

 

 

 

 

для глядачів;

1 місце

10

0.3

 

для  артистів;

1 артист

40

1.2

22.

Стадіони та спортзали:

 

 

 

 

для глядачів;

1 місце

3

0.09

 

для фізкультурників (з урахуванням прийому душа);

1 фізкультурник

50

1.5

 

для спортсменів;

1 спортсмен

100

3.0

23.

Лазні:

 

 

 

 

для миття в мильній з тазами на лавках та ополіскуванням в душі;

 

1 чоловік

180

5.4

 

теж, с прийомом оздоровчих процедур та ополіскуванням в душі;

1 чоловік

290

8.7

 

душова кабіна;

1 чоловік

360

10.8

 

ванна кабіна;

1 чоловік

540

16.2

24.

Душові в побутових приміщеннях промислових підприемств:

1 душова сітка у зміну

500

15.0

25.

Цехи с тепло-виділенями більш 84 кДж на 1 м3/ч:

1 чол. у зміну

45

1.35

26.

Решта цехів:

1 чол. у зміну

25

0.75

27.

Гаражі для миття автотранспорту у випадку немеханізованого миття:

 

 

 

 

машина вантажна;

1 машина

180

5.4

 

машина легкова;

1 машина

120

3.6

 

трактор;

1 машина

180

5.4

 

автобус;

1 машина

220

6.6

 

бульдозер;

1 машина

220

6.6

 

ексковатор;

1 машина

220

6.6

 

мотоцикл;

1 машина

80

2.4

28.

Гаражі з водопроводом:

 

 

 

 

машина вантажна;

1 машина

360

10.8

 

машина легкова;

1 машина

220

6.6

 

трактор;

1 машина

440

13.2

 

автобус;

1 машина

440

13.2

 

бульдозер;

1 машина

440

13.2

 

ексковатор;

1 машина

120

3.6

 

мотоцикл;

1 машина

90

2.7

29.

Витрати на поливку травяного покриття:

 

 

 

 

травяного покрова;

1 м2

3

0.09

 

футбольного поля;

1 м2

0,5

0.015

 

інших спортивних споруд;

1 м2

1,5

0.045

 

удосконалених покриттів, тротуарів, площь, заводських проїздів;

1 м2

0,5

0.015

 

зеленых насаджень, газонів та квітників;

1 м2

6

0.18

 

сади та присадибні ділянки;

1 м2

6

0.18

 

теплиці земляні;

1 м2

15

0.45

30.

Заливка поверхні катка:

1 м2

0,5

0.015

31.

Утримання худоби:

 

 

 

 

корова;

1 голова

80

2.4

 

молодняк КРХ;

1 голова

30

0.9

 

кінь;

1 голова

80

2.4

 

свиня;

 

1 голова

25

0.75

32.

Витрати на охолодження конденсаторів в холодильних машинах та агрегатах:

 

 

 

 

МВК 4-1-2;

1 агрегат

 м3 /год.

80

2.4

 

АКФ 4-М;

1 агрегат

 м3 /год.

120

3.6

 

АКФ-6;

1 агрегат

 м3 /год.

160

4.8

 

АКФ-8;

1 агрегат

 м3 /год.

240

7.2

33.

Фонтанчики питні:

1 од./год.

72

2.16

34.

Крани виробничі:

1 од./год.

200

6.0

35.

Крани виробничі з нагрівачем:

1 од./год.

280

8.4

36.

Умивальник гуртовий:

 

 

 

 

на 5 чоловік;

1 од./год.

300

9.0

 

на 6-8 чоловік;

1 од./год.

500

15.0

 

на 9-10 чоловік;

1 од./год.

800

24.0

37.

Пісуар з промивкою:

1 од./добу

36

1.08

38.

Унітази в туалетах загального користування:

1 очко/добу

1000

30.0

39.

Туалетні кімнати клубів, будинків культури:

1 очко/добу

600

18.0

40.

Гігіеничний душ:

1 од./добу

100

3.0

41.

Наповнення внутрішньо-будинкових та систем опалення:

 

 

 

 

до D 30 мм.

1 метр

2

-

 

до D 80 мм.

1 метр

5

-

 

до D 100 мм.

1 метр

9

-

 

до D 150 мм.

1 метр

11

 

 

Примітки:

 

1. Додатково обраховуються: обслуговуючий персонал, прибирання приміщень, буфети, технологічне обладнання.

2. Витрати води на охолодження агрегатів у холодильних установках та кондиціювання повітря повинні враховуватися додатково, згідно з паспортними даними.

3. Витрати води на технологічні потреби підприемств та лікувальних закладів, не вказаних у нормах, необхідно приймати згідно з вимогами технологічної частини будівельного проекту.

4. Витрати води на прибирання приймаються для лазень, пралень – 0,006 м куб/м2, для інших приміщень – 0,0004 м куб/м2.

5. Норма витрат води на полиття встановлена з розрахунку одного полиття на добу. Число поливок на добу приймається залежно від кліматичних умов, поливний сезон з 1 травня по 1 жовтня.

6. Для водокористувачів цивільних споруд, будівель і приміщень, не вказаних у даних нормах, обсяги води необхідно приймати згідно з даним Додатком для користувачів, аналогічних по характеру водокористування.

7. Для користувачів малоквартирних житлових будинків, приватних житлових будинків, обладнаних вигрібною ямою, які не визначені у Додатку, норми водокористування приймаються як для  водокористувачів житлових будинків, обладнаних каналізацією.

8. Для підприємств громадського харчування, де приготування їжі не передбачено (буфети, бутербродні та тому інше), норми витрат води належить приймати як різницю між нормами на підприемствах, які виготовляють та реалізують їжу у обідньому залі та які продають на дім. Норма витрат води на 1 т. продукції визначається технологічною частиною проекту.

9. Норми для субспоживачів в орендованих приміщеннях основного водокористувача приймати аналогічно по характеру водокористування цих субспоживачів.

10. Для підприємств громадського харчування (харчоблок для приготуванням їжі розташований окремо від стаціонарної лікарні) кількість реалізуємих блюд U за годину слід розраховувати за формулою:

U = 2.2 x N x M;

Де N - кількість посадочних місць;

     M - кількість посадок для їдалень відкритого типу та кафе – 2; для їдалень при промислових підприємствах та навчальних закладах – 3; для ресторанів – 1,5.

11. Морг приймати аналогічно по характеру водокористування лікарні з загальними ваннами та душами.

12. Для підприємств громадського харчування  для приготування їжі, яка реалізується на виніс, норма витрат води визначається технологічними умовами приготування їжі.

13. Для магазинів продовольчих, площею до 20м.2, норму витрат води визначати, згідно існуючої норми. Для магазинів продовольчих, площею більш 20м.2, норму витрат води  збільшувати пропорційно  площі торгівельної зали.

14. Для магазинів продовольчих, промтоварних без централізованого водопостачання, норму витрат води приймати як водокористування з вуличної колонки на 1 робітника.

 

 

Керуючий справами виконавчого комітету Богодухівської міської ради А.М.Щербак

 

 

Аналіз впливу регуляторного акта
проекту рішення виконавчого комітету Богодухівської міської ради
 

«Про встановлення норм споживання питної води»

 

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконавчого комітету Богодухівської міської ради «Про встановлення норм споживання питної води» розроблений і виконаний відповідно до Закону України ,,Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності’’ з урахуванням Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою КМУ від 11.03.2004 р. № 308. Аналіз визначає правові, організаційні основи реалізації проекту рішення виконавчого комітету, як правового акту.

 

1. Опис проблеми, яку пропонується вирішити шляхом державного регулювання.

 

КП “Богодухіввода” визначено виконавцем по наданню послуг з постачання холодної води та водовідведення відповідно до рішення виконавчого комітету Богодухівської міської ради від 29.02.2008 р. № 1110.

 

Рішенням виконавчого комітету від 24.10.2005 р. ,,Про приведення у відповідність тарифів на послуги водопостачання, які надає КП “Богодухіввода та затвердження норм споживання води”, було затверджено витрати води споживачами, які користуються послугами КП “Богодухіввода”. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 року № 1107 „Про затвердження Порядку розроблення та затвердження нормативів питного водопостачання” норми водоспоживання переглядаються кожні три роки, тому існує необхідність затвердження норм водопостачання з врахуванням змін, які відбулися в обсягах централізованого водопостачання за останні роки.  

 

2. Цілі регулювання.

 

Цілями регулювання є затвердження норм водопостачання, які користуються послугами КП "Богодухіввода", на наступні 3 роки.  

 

3. Альтернативи.

 

Під час розробки проекту рішення виконавчого комітету розглянуто такі альтернативні способи досягнення визначених цілей:

 

залишення діючих норм водопостачання та водовідведення, затверджених рішенням виконавчого комітету від 24.10.2005 р. не забезпечує повною мірою обґрунтованого нарахування оплати за надані послуги з водопостачання;

затвердження нових норм водопостачання, які користуються послугами КП "Богодухіввода", покращить якість наданих послуг і економічний стан підприємства, тобто забезпечить досягнення визначених цілей – якісного державного регулювання.  

 

4. Відповідні заходи і механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми.

 

Регулювання побудоване відповідно до принципів регуляторної політики:

- підготовка пропозицій щодо норм водопостачання для фізичних та юридичних осіб, які користуються послугами КП "Богодухіввода";

- узгодження з відповідними службами прийняття рішення;

- інформування громадськості через засоби масової інформації щодо запропонованих норм водопостачання для споживачів;

- врахування винесених з боку громадськості пропозицій та зауважень.

 

Проектом рішення виконавчого комітету Богодухівської міської ради затверджуються норми водоспоживання для споживачів послуг з централізованого водопостачання.  

 

5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

 

Прийняття зазначеного рішення забезпечить КП “Богодухіввода”здійснювати економічно-обгрунтоване нарахування оплати за послуги з водопостачання для споживачів, у яких відсутні засоби обліку, за встановленими нормами, покращить якість наданих послуг та економічний стан підприємства.

 

Це стає можливим завдяки затвердженню зазначеним рішенням виконавчого комітету Богодухівської міської ради норм водопостачання для фізичних та юридичних осіб, які користуються послугами КП "Богодухіввода", на 2012-2015 роки.

 

Розробка рішення здійснюється за принципами законності та гласності.  

 

6. Очікувані результати прийняття рішення.

 

Загальні результати від введення в дію даного регуляторного акта будуть позитивними:

-  для фізичних та юридичних осіб – поліпшення якості обслуговування, нарахування наданих в повному обсязі пільг і субсидій споживачам;

-  для держави – спрощена система нарахування за спожиті послуги.  

 

7. Строк дії рішення.

 

Рішення є регуляторним нормативно-правовим актом, який діє у 2012-2015 роках або до змін в нормативно-правових актах, що регулюють дане питання, протягом вказаного періоду.

 

8. Показники  результативності регуляторного акта.

 

Основними показниками результативності дії регуляторного акта є:

- збільшення кількості водокористувачів, облік води у яких ведеться за встановленими засобами обліку води;

- збільшення обсягу надання послуг з централізованого водопостачання в місті;

- відшкодування доходами витрат підприємства, пов'язаних з наданням послуг з централізованого водопостачання;

- сума пільг і субсидій, які надаються відповідним водокористувачам;

- зменшення скарг абонентів централізованого водопостачання на діяльність КП “Богодухіввода”  

 

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності акта.

 

Базове відстеження результативності здійснюватиметься протягом шести місяців з дати набрання чинності цього регуляторного акта. Повторне відстеження результативності планується через рік після набрання чинності регуляторним актом.

 

Після опрацювання всіх пропозицій та зауважень буде підготовлено кінцевий варіант рішення та подано на розгляд виконавчого комітету Богодухівської міської ради.  

 

Директор  КП Богодухіввода”              Слєсарєв  В.В.

 

 

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.