Рекомендовать Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Про затвердження Методики розрахунку плати за оренду майна

АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА
проекту рішення Богодухівської міської ради
«Про затвердження Методики розрахунку плати
за оренду майна, що знаходиться у власності
територіальної громади м. Богодухова»

 

1.   Визначення проблеми, яку пропонується розв 'язат шляхом державного регулювання

     Необхідність прийняття нової редакції Методики розрахунку орендної плати за комунальне майно, (надалі – Методики) пов’язана з тим, що протягом 2007-2010 років було внесено значну кількість змін до попередньої Методики, що в кінцевому результаті ускладнило користування цим документом. Таким чином необхідно привести всі зміни до єдиного нормативно-правового акту. Крім того, прийняття даного регуляторного в новій редакції пов'язане з виконанням вимог Закону України “ Про прискорений перегляд регуляторних актів, прийнятих органами та посадовими особами місцевого самоврядуваня” від 14.12.2010 № 2784-V.

 

2.   Цілі державного регулювання

1. Ефективність використання ресурсів територіальної громади міста.

2. Забезпечення дотримання вимог чинного законодавства щодо орендних відносин.

3. Удосконалення єдиного організаційного та економічного механізму розрахунку орендної плати за комунальне майно.

4. Забезпечення прозорості та відкритості процедури надання в оренду комунального майна та

5. Врахування змін, що відбулися в чинному законодавстві протягом 2007-2010 років.

6. Стимулювання пріоритетних для міста Богодухова напрямків підприємницької діяльності.

 

3.   Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

     Рішення підготовлено з метою реалізації повноважень міської ради як власника комунального майна, які визначені у ст. 60 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", а також ст. 19 Закону України „Про оренду державного та комунального майна" згідно з якими, органам місцевого самоврядування надається право затвердження місцевої Методики розрахунку і використання орендної плати. В якості альтернативи до запропонованого регулювання  розглянемо як варіант Методику розрахунку і порядку використання плати за оренду державного майна, яка затверджена Постановою Кабінету Міністрів і діє при передачі в оренду державного майна. Але впровадження даного нормативного документа при визначенні плати за оренду комунального майна не буде враховувати особливості її визначення у м. Богодухові та пріорітетних напрямків його розвитку. Також як альтернативу, можна розглянути варіант Методики, що діяла з 2007 року. Такий варіант неприйнятний, адже не враховує зміни і доповнення до постанови Кабінету Міністрів України від 4 жовтня 1995 р. N 786 «Про Методику розрахунку і порядок використання плати за оренду державного майна» протягом 2007-2010 років.

 

4.   Механізм розв'язання проблеми

     Визначені вище проблеми пропонується розв’язати шляхом прийняття нової редакції Методики розрахунку і порядок використання плати за оренду комунального майна м. Богодухові, яка враховує пропозиції і зміни, що вносилися протягом 2007-2010 років, а також зміни, що відбулися в економіці України і регіону. Дія регуляторного акта поширюється на всіх орендарів комунального майна - суб'єктів господарювання, а також може мати рекомендаційний характер для фізичних осіб, що передають в оренду приміщення приватної форми власності.

 

5.   Обґрунтування можливості досягнення цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта

     Прийняття даного регуляторного акту надасть можливість спростити роботу з нормативно-правовими актами міської ради щодо оренди комунального майна для балансоутримувачів цього майна, надасть інструменти стимулювання розвитку підприємницької діяльності в м. Богодухові (в новій Методиці зменшено ряд річних ставок на оренду майна), сприятиме прозорості і відкритості процедури надання в оренду комунального майна. Його впровадження дозволить удосконалити організаційно-економічний механізм розрахунку орендної плати за комунальне майно.

 

6.   Очікуванні результати прийняття запропонованого регуляторного акта

     Прийняття рішення дозволить вдосконалити методику розрахунку орендної плати, зробить механізм розрахунку орендної плати більш прозорим, врахує пріоритети при використанні майна комунальної власності.

 

 Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Органи місцевого самоврядування

Прозорість та зменшення зловживань при передачі в оренду майна територіальної громади міста, удосконалення механізму надання в оренду комунального майна Обґрунтоване встановлення орендної плати, контроль за її нарахуванням. Стимулювання розвитку підприємницької діяльності

Витрати робочого часу, пов’язані з підготовкою та виконанням вимог регуляторного акта

Суб’єкти господарювання

Прозорість та зменшення зловживань при передачі в оренду майна територіальної громади міста, скорочення термінів оформлення договорів оренди, отримання переваг по деяких видах діяльності

Витрати, пов’язані з оформленням орендних відносин

Територіальна громада, споживачі

 

Плануються стабільні надходження до міського бюджету від орендної плати за користування майном територіальної громади, розвиток сфери послуг для громади, а також фізкультурно-оздоровчих напрямків підприємництва в місті

немає


7.   Обґрунтування строку дії запропонованого регуляторного акта

     Строк дії запропонованого регуляторного акту необмежений, з можливістю внесення до нього змін та його відміни у разі зміни чинного законодавства та в інших необхідних випадках.

 

8.   Показники результативності регуляторного акту

     Показники, які характеризують наслідки регуляторного акта є:

- розмір надходжень плати за оренду майна з прийняттям цього регуляторного акту;

- кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія акту.

 

9.   Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

     З метою відстеження результативності акту, виконавичм комітетом Богодухівської міської ради буде проводитися відстеження динаміки зміни кількісних показників, що вказані вище, а також інформація щодо даного регуляторного акту буде оприлюднена в ЗМІ, на сайті міської ради.


     Базове відстеження результативності регуляторного акта буде проводитись через 6 місяців з дня прийняття, повторне – через рік, періодичне відстеження здійснюватиметься раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

 

 

Провідний спеціаліст апарату

Богодухівської міської ради

Л. Моргун

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.