Рекомендовать Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Про збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності

Проект рішення Богодухівської міської ради

"Про збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності."



Керуючись Бюджетним кодексом України, ст.7, 10, 12, 267 Податкового кодексу України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Богодухівська міська рада



ВИРІШИЛА:

 

1. Встановити на території Богодухівської міської ради ставки збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності (додаток 1).

 

2. Провадження торгівельної діяльності із придбанням пільгового торгового патенту встановити 0,05 розміру мінімальної заробітної плати щорічно, відповідно до переліку видів діяльності, які провадяться з придбанням торгового пільгового патенту (п.п. 267.2.1. - 267.2.3. ст. 267 розділу XII ПКУ).

 

3. Провадження торгівельної діяльності із придбанням короткотермінового торгового патенту за один день – 0,02 розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня календарного року.

 

4. Ставки збору, визначені відповідно до ст.267 Податкового кодексу України, округлюються (менше як 50коп. відкидається, а 50 коп. і більше округляється до однієї грн.).

 

5. Затвердити Положення про збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності (згідно додатку 2).

 

6. Дане рішення, згідно ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», підлягає оприлюдненню.

 

7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію ради з питань бюджету.

 

 

Міський голова В.М.Бєлий

 

 

 

 

Додаток 1

до рішення Богодухівської міської ради

від ____________ року № ______-VI

(_____ сесія VI скликання)

 

 

Розміри ставок збору за

провадження деяких видів підприємницької діяльності

 

 

Вид діяльності

Ставки збору

(у розмірах від мінімальної заробітної плати, установленої законом

на 1 січня календарного року)

1

Торгівельна діяльність та діяльність з надання платних послуг

0,2

2

Торгівля нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом на стаціонарних, малогабаритних і пересувних автозаправних станціях, заправних пунктах

0,4

3

Торгівлі валютними цінностями

1,2

4

Здійснення діяльності в сфері розваг за квартал (крім суб’єктів господарювання, що провадять комп’ютерні та відеоігри):

 

4.1.

Для використання грального автомата (грального автомата «кран-машина», грального автомата, на якому проводяться дитячі ігри, іншого грального автомата, призначеного для проведення платних розважальних ігор)

1,0

4.2.

Для використання гральних жолобів (доріжок) кегельбана, боулінга, що вводяться в дію за допомогою жетона, монети або без них - за кожний гральний жолоб (доріжку),

2,0

4.3.

для використання столів для більярда, що вводяться в дію за допомогою жетона, монети або без них, крім столів для більярда, що використовуються для спортивних аматорських змагань

1,0

4.4.

для проведення інших оплатних розважальних ігор - за кожне окреме гральне місце

1,0

 

 

 

Додаток 2

до рішення Богодухівської міської ради

від ____________ року № ______-VI

(_____ сесія VI скликання)

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності

 

1. Визначення понять

1.1. Діяльність у сфері розваг - господарська діяльність юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що полягає у проведенні лотерей, а також розважальних ігор, участь в яких не передбачає одержання її учасниками грошових або майнових призів (виграшів), зокрема більярд, кегельбан, боулінг, настільні ігри, дитячі відеоігри тощо.

 

1.2. Збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності - сума коштів, яка сплачується за придбання та використання торгового патенту.

1.3. Короткотерміновий торговий патент - торговий патент на провадження торговельної діяльності, строк дії якого не перевищує 15 календарних днів.

 

1.4. Незалежні гральні місця - це:

  1.4.1. місця за одним гральним столом, які дають можливість кільком гравцям одночасно брати участь в іграх, що не пов’язані між собою та не впливають на результати інших гравців;

  1.4.2. місця за одним гральним автоматом, обладнані окремими моніторами, приймальниками монет, жетонів або купюр, клавіатурами або іншими засобами керування таким автоматом, які дають можливість кільком гравцям одночасно брати участь в іграх. При цьому ситуація, що складається під час гри в одного з гравців, не залежить від ситуацій, що складаються в інших гравців.

 

1.5. Окреме гральне місце - гральний автомат, гральний/більярдний стіл, інший стіл, призначений для проведення розважальних ігор, гральний жолоб (доріжка) для боулінгу або кегельбану. Окреме гральне місце може включати незалежні гральні місця.

 

1.6. Пільговий торговий патент - торговий патент на провадження торговельної діяльності певними видами товарів, визначених пунктом 3 цього Положення.

 

1.7. Платні послуги - діяльність, пов’язана з наданням побутових послуг для задоволення особистих потреб замовника за готівку, а також з використанням інших форм розрахунків, включаючи платіжні картки. Перелік платних послуг, для надання яких необхідно придбавати торговий патент, визначається Кабінетом Міністрів України.

 

1.8. Пункт обміну іноземної валюти - структурна одиниця, яка відкривається банком (фінансовою установою), у тому числі на підставі агентських договорів з юридичними особами-резидентами, а також національним оператором поштового зв’язку, де здійснюються валютно-обмінні операції для фізичних осіб - резидентів і нерезидентів.

 

1.9. Пункт продажу товарів - це:

  1.9.1. магазин, інша торговельна точка, що розташовані в окремому приміщенні, будівлі або їх частині, і мають торговельний зал для покупців або використовують для торгівлі його частину;

  1.9.2. кіоск, палатка, інша мала архітектурна форма, яка розташована в окремому приміщенні, але не має вбудованого торговельного залу для покупців;

  1.9.3. автомагазин, розвозка, інший вид пересувної торговельної мережі;

  1.9.4. лоток, прилавок, інший вид торговельної точки у відведеному для торговельної діяльності місці, крім лотків і прилавків, що надаються в оренду суб’єктам господарювання - фізичним особам та розташовані в межах спеціалізованих підприємств сфери торгівлі - ринків усіх форм власності;

  1.9.5. стаціонарна, малогабаритна і пересувна автозаправна станція, заправний пункт, який здійснює торгівлю нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом;

  1.9.6. фабрика-кухня, фабрика-заготівельня, їдальня, ресторан, кафе, закусочна, бар, буфет, відкритий літній майданчик, кіоск, інший пункт ресторанного господарства;

  1.9.7. оптова база, склад-магазин, інші приміщення, що використовуються для здійснення оптової торгівлі за готівку, інші готівкові платіжні засоби та з використанням платіжних карток.

 

1.10. Торговельна діяльність - роздрібна та оптова торгівля, діяльність у торговельно-виробничій (ресторанне господарство) сфері за готівку, інші готівкові платіжні засоби та з використанням платіжних карток.

 

1.11. Торгівля валютними цінностями - операції, пов’язані з переходом права власності на національну валюту України, іноземну валюту, платіжні документи та інші цінні папери, виражені у національній валюті України, в іноземній валюті або банківських металах, банківські метали.

 

1.12. Торговий патент – державне свідоцтво з обмеженим строком дії на провадження певного виду підприємницької діяльності та користування яким передбачає своєчасне внесення до бюджету відповідного збору.

 

2. Платники збору

2.1. Платниками збору є суб’єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці), їх відокремлені підрозділи, які отримують в установленому цим Положенням порядку торгові патенти та провадять такі види підприємницької діяльності:

  а) торговельна діяльність у пунктах продажу товарів;

  б) діяльність з надання платних побутових послуг за переліком, визначеним Кабінетом Міністрів України;

  в) торгівля валютними цінностями у пунктах обміну іноземної валюти;

  г) діяльність у сфері розваг (крім проведення державних грошових лотерей).

 

2.2. Не є платниками збору за провадження торговельної діяльності та діяльності з надання платних послуг такі суб’єкти господарювання:

  а) аптеки, що перебувають у державній та комунальній власності;

  б) фізичні особи - підприємці, які провадять торговельну діяльність у межах ринків усіх форм власності;

  в) фізичні особи - підприємці, які здійснюють продаж вирощених в особистому підсобному господарстві, на присадибній, дачній, садовій і городній ділянках продукції рослинництва і тваринництва, свійської худоби та птиці (як у живому вигляді, так і продукції забою в сирому вигляді та у вигляді первинної переробки), продукції власного бджільництва;

  г) фізичні особи - підприємці, які сплачують державне мито за нотаріальне посвідчення договорів про відчуження власного майна, якщо товари кожної окремої категорії відчужуються не частіше одного разу на календарний рік;

  ґ) суб’єкти господарювання, утворені громадськими організаціями інвалідів, які мають податкові пільги згідно із законодавством та здійснюють торгівлю виключно продовольчими товарами вітчизняного виробництва та продукцією, виготовленою на підприємствах “Українське товариство сліпих”, “Українське товариство глухих”, а також фізичними особами - інвалідами, зареєстрованими відповідно до закону як підприємці;

  д) суб’єкти господарювання, які провадять торговельну діяльність виключно з використанням таких видів товарів вітчизняного виробництва: хліб і хлібобулочні вироби; борошно пшеничне та житнє; сіль, цукор, олія соняшникова і кукурудзяна; молоко і молочна продукція, крім молока і вершків згущених із домішками і без них; продукти дитячого харчування; безалкогольні напої; морозиво; яловичина та свинина; свійська птиця; яйця; риба; ягоди і фрукти; мед та інші продукти бджільництва, бджолоінвентар і засоби захисту бджіл; картопля і плодоовочева продукція; комбікорм для продажу населенню;

  е) суб’єкти господарювання, що реалізують продукцію власного виробництва фізичним особам, які перебувають з ними у трудових відносинах, через пункти продажу товарів, вбудовані у виробничі або адміністративні приміщення, що належать такому суб’єкту;

  є) суб’єкти господарювання, які провадять діяльність із закупівлі у населення продукції (заготівельна діяльність), якщо подальша реалізація такої продукції відбувається за розрахунками у безготівковій формі (пункти приймання склотари, макулатури, відходів паперових, картонних і ганчіркових; заготівля сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки);

  ж) підприємства, установи та організації, які провадять діяльність у торговельно-виробничій сфері (ресторанне господарство), у тому числі навчальних закладах, із обслуговування виключно працівників таких підприємств, установ та організацій, а також учнів і студентів у навчальних закладах.

Не є платниками збору за провадження діяльності у сфері розваг суб’єкти господарювання, які провадять комп’ютерні та відеоігри.

 

3. Види діяльності, які провадяться з придбанням пільгового торгового патенту

3.1. З придбанням пільгового торгового патенту провадиться торговельна діяльність виключно з використанням таких товарів (незалежно від країни їх походження):

  а) товари повсякденного вжитку, продукти харчування, вироби медичного призначення для індивідуального користування, технічні та інші засоби реабілітації через торговельні установи, утворені з цією метою громадськими організаціями інвалідів;

  б) товарів військової атрибутики та повсякденного вжитку для військовослужбовців на території військових частин і військових навчальних закладів;

  в) насіння та посадкового матеріалу овочевих, баштанних, кормових та квіткових культур, кормових коренеплодів та картоплі;

  г) сірників;

  ґ) термометрів та індивідуальних діагностичних приладів.

 

3.2. З придбанням пільгового торгового патенту провадиться торговельна діяльність виключно з використанням таких товарів вітчизняного виробництва:

  а) поштові марки, листівки, вітальні листівки і конверти непогашені, ящики, коробки, мішки, сумки та інша тара, виготовлена з дерева, паперу та картону, яка використовується для поштових відправлень підприємствами, що належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади у галузі транспорту та зв’язку, і фурнітура до них;

  б) товари народних промислів, крім антикварних та тих, що становлять культурну цінність згідно з переліком, затвердженим центральним органом виконавчої влади у сфері культури;

  в) готові лікарські засоби (лікарські препарати, ліки, медикаменти, предмети догляду, перев’язувальні матеріали та інше медичне приладдя), вітаміни для населення, тампони, інші види санітарно-гігієнічних виробів із целюлози або її замінників, ветеринарні препарати, вироби медичного призначення для індивідуального користування інвалідами, технічні та інші засоби реабілітації інвалідів;

  г) зубні паста та порошки, косметичні серветки, дитячі пелюшки, папір туалетний, мило господарське;

 ґ) вугілля, вугільні брикети, паливо пічне побутове, гаc освітлювальний, торф паливний кусковий, торф’яні брикети і дрова для продажу населенню, газ скраплений у балонах, що реалізується населенню за місцем проживання для використання у житлових та/або нежитлових приміщеннях;

 д) проїзні квитки;

  е) зошити.

 

3.3. З придбанням пільгового торгового патенту провадиться торговельна діяльність виключно з використанням періодичних видань друкованих засобів масової інформації вітчизняного виробництва, що мають реєстраційні свідоцтва, видані в установленому порядку, а також книг, брошур, альбомів, нотних видань, буклетів, плакатів, картографічної продукції, що видаються юридичними особами - резидентами України.

При здійсненні продажу товарів, зазначених у абзаці першому цього підпункту, платники збору можуть одночасно здійснювати продаж супутньої продукції (незалежно від країни їх походження): ручки, олівці, інструменти для креслення, пензлі, мастихіни, мольберти, фарби, лаки, розчинники та закріплювачі для малювання та живопису, полотна, багети, рамки та підрамники для картин, швидкозшивачі, інші канцелярські прилади та конторське приладдя, крім виготовлених з дорогоцінних і напівдорогоцінних металів.

 

4. Ставки збору

4.1. Ставка збору за провадження торговельної діяльності та діяльності з надання платних послуг встановлюється міською радою з розрахунку на календарний місяць у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня календарного року (далі - мінімальна заробітна плата), визначеному цим пунктом, з урахуванням асортименту товарів та виду платних послуг.

 

4.2. Ставка збору за провадження торговельної діяльності та діяльності з надання платних послуг  на території міста Богодухова  становить 0,2 розміру мінімальної заробітної незалежно від місця розташування таких пунктів продажу.

 

4.3. Ставка збору за здійснення торгівлі валютними цінностями на календарний місяць становить 1,2 розміру мінімальної заробітної плати.

 

4.4. Ставка збору за здійснення діяльності у сфері розваг на квартал становить:

  4.4.1. для використання грального автомата (грального автомата "кран-машина", грального автомата, на якому проводяться дитячі ігри, іншого грального автомата, призначеного для проведення платних розважальних ігор) - розмір мінімальної заробітної плати;

  4.4.2. для використання гральних жолобів (доріжок) кегельбана, боулінга, що вводяться в дію за допомогою жетона, монети або без них, - розмір мінімальної заробітної плати, збільшений у 2 рази, за кожний гральний жолоб (доріжку);

  4.4.3. для використання столів для більярда, що вводяться в дію за допомогою жетона, монети або без них, крім столів для більярда, що використовуються для спортивних аматорських змагань, - розмір мінімальної заробітної плати за кожний стіл для більярда;

  4.4.4. для проведення інших оплатних розважальних ігор - розмір мінімальної заробітної плати за кожне окреме гральне місце.

 

4.5. Ставка збору за провадження торговельної діяльності із придбанням пільгового торгового патенту встановлюється в розмірі 0,05 розміру мінімальної заробітної плати щорічно.

 

4.6. Ставка збору за провадження торговельної діяльності із придбанням короткотермінового торгового патенту за один день становить 0,02 розміру мінімальної заробітної плати.

 

4.7. Ставки збору, визначені відповідно до цього пункту, округляються (менш як 50 копійок відкидається, а 50 копійок і більше округляється до однієї гривні).

 

5. Порядок придбання торгового патенту

5.1. Для провадження передбачених цим положенням видів підприємницької діяльності суб’єкт господарювання подає до державної податкової інспекції у Богодухівському районі заявку на придбання торгового патенту, яка повинна містити такі відомості:

  а) найменування суб’єкта господарювання, код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) та прізвище, ім’я, по батькові суб’єкта господарювання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичної особи);

  б) юридична адреса (місцезнаходження) суб’єкта господарювання, а у разі якщо патент придбається для відокремленого підрозділу, - місцезнаходження такого відокремленого підрозділу згідно з документом, що засвідчує право власності (оренди) на об’єкт, де передбачається провадження підприємницької діяльності;

  в) вид підприємницької діяльності, для провадження якої придбається торговий патент;

  г) вид торгового патенту;

  ґ) найменування документа про повну або часткову сплату збору;

  д) назва та фактична адреса (місцезнаходження) пункту продажу товарів, пункту з надання платних послуг, пункту обміну іноземної валюти, грального місця, позначення "виїзна торгівля";

  е) назва, дата, номер документа, що засвідчує право власності (оренди) на об’єкт, де передбачається провадження підприємницької діяльності;

  є) період, на який придбається торговий патент.

Підставою для придбання торгового патенту є заявка, оформлена відповідно до цього Положення. Встановлення будь-яких додаткових умов щодо придбання торгового патенту не дозволяється.

 

5.2. Відомості, наведені в поданій суб’єктом господарювання заявці, звіряються з оригіналами або нотаріально посвідченими копіями документів, на підставі яких заповнена така заявка.

Звірка відомостей, наведених в поданій суб’єктом господарювання заявці, здійснюється в момент подання такої заявки. Оригінали або нотаріально посвідчені копії документів, пред’явлені суб’єктом господарювання на звірку, в державній податковій інспекції у Богодухівському районі не залишаються.

У разі невідповідності відомостей, наведених у поданій суб’єктом господарювання заявці, документам, на підставі яких заповнена така заявка, або невнесення до заявки усіх необхідних відомостей, державна податкова інспекція у Богодухівському районі має право відмовити у видачі торгового патенту суб’єкту господарювання.

 

5.3. Торговий патент видається особисто фізичній особі - підприємцю або особі, уповноваженій юридичною особою, під підпис у триденний термін з дня подання заявки. Датою придбання торгового патенту є зазначена в ньому дата.

 

5.4. Бланк торгового патенту є документом суворого обліку.

У разі втрати або зіпсування торгового патенту платнику збору видається дублікат торгового патенту в порядку, установленому пунктом 5 цього Положення.

 

5.5. Для провадження торговельної діяльності, діяльності з надання платних послуг та діяльності з торгівлі валютними цінностями для кожного відокремленого підрозділу, який не є платником податку на прибуток, торгові патенти придбаються суб’єктами господарювання за місцем реєстрації такого відокремленого підрозділу.

 

5.6. Для провадження торговельної діяльності, діяльності з надання платних послуг та діяльності з торгівлі валютними цінностями торгові патенти придбаються окремо для кожного пункту продажу товарів, пункту з надання платних послуг, пункту обміну іноземної валюти.

 

5.7. У разі проведення ярмарків, виставок-продажів та інших короткотермінових заходів, пов’язаних з демонстрацією та продажем товарів, суб’єкт господарювання придбає короткотерміновий торговий патент.

 

5.8. Для здійснення діяльності у сфері розваг торговий патент придбається для кожного окремого грального місця. Якщо окреме гральне місце має декілька незалежних гральних місць, торговий патент придбається окремо для кожного з них.

 

5.9. Форма торгового патенту та порядок його заповнення встановлюються центральним органом державної податкової служби.

 

6. Порядок та строки сплати збору

6.1. Порядок сплати збору платниками збору, які:

  а) провадять торговельну діяльність або надають платні послуги (крім пересувної торговельної мережі) - збір сплачується за місцезнаходженням пункту продажу товарів або пункту з надання платних послуг;

  б) здійснюють торгівлю валютними цінностями - за місцезнаходженням пункту обміну іноземної валюти;

  в) здійснюють діяльність у сфері розваг - за місцезнаходженням пункту надання послуг у сфері розваг;

  г) здійснюють торгівлю через пересувну торговельну мережу - за місцем реєстрації таких платників;

  ґ) здійснюють торгівлю на ярмарках, виставках-продажах та інших короткотермінових заходах, пов’язаних з демонстрацією та продажем товарів, - за місцем провадження такої діяльності.

 

6.2. Строки сплати збору:

  а) за провадження торговельної діяльності з придбанням короткотермінового торгового патенту - не пізніш як за один календарний день до початку провадження такої діяльності;

  б) за провадження торговельної діяльності (крім торговельної діяльності з придбанням короткотермінового торгового патенту), діяльності з надання платних послуг, здійснення торгівлі валютними цінностями - щомісяця не пізніше 15 числа, який передує звітному місяцю;

  в) за здійснення діяльності у сфері розваг - щоквартально не пізніше 15 числа місяця, який передує звітному кварталу.

 

6.3. Під час придбання торгового патенту суб’єкт господарювання вносить суму збору за один місяць (квартал). На суму збору, сплачену під час придбання торгового патенту, зменшується сума збору, яка підлягає внесенню в останній місяць (квартал) його дії.

 

6.4. Платники збору можуть здійснити сплату збору авансовим внеском до кінця календарного року.

 

6.5. Суми збору, не сплачені в установлені строки, вважаються податковим боргом і стягуються до бюджету згідно з положеннями Податкового кодексу України.

 

7. Порядок використання торгового патенту

7.1. Оригінал торгового патенту повинен бути розміщений:

 - на фронтальній вітрині магазину, а за її відсутності - біля реєстратора розрахункових операцій;

 - на фронтальній вітрині малої архітектурної форми;

 - на табличці в автомагазинах, на розвозках та інших видах пересувної торговельної мережі, а також на лотках, прилавках та інших  - видах торговельних точок, відкритих у відведених для торговельної діяльності місцях;

 - у пунктах обміну іноземної валюти;

 - у приміщеннях для надання платних послуг, а також у приміщеннях, в яких проводяться розважальні ігри.

 

7.2. Торговий патент повинен бути відкритий та доступний для огляду.

 

7.3. Для запобігання пошкодженню торгового патенту (вигорання на сонці, псування внаслідок затікання дощової води, псування сторонніми особами тощо) дозволяється розміщувати нотаріально засвідчені копії торгових патентів у визначених цією частиною місцях. При цьому оригінал такого патенту повинен зберігатися у відповідальної особи суб’єкта господарювання або відповідальної особи відокремленого підрозділу, яка зобов’язана надавати його для огляду уповноваженим законом особам.

 

7.4. Торговий патент діє на території, на яку поширюються повноваження органу, який здійснив реєстрацію суб’єкта господарювання, або за місцезнаходженням відокремленого підрозділу.

 

7.5. Передача торгового патенту іншому суб’єкту господарювання або іншому відокремленому підрозділу такого суб’єкта не дозволяється.

 

7.6. Торговий патент, виданий для провадження торговельної діяльності з використанням пересувної торговельної мережі (автомагазини, розвозки тощо), діє на території України.

 

8. Строк дії торгового патенту

8.1. Строк дії торгового і пільгового патенту, крім короткотермінового торгового патенту та торгового патенту на здійснення діяльності у сфері розваг, становить 60 календарних місяців.

 

8.2. Строк дії короткотермінового торгового патенту становить від одного до п’ятнадцяти календарних днів.

 

8.3. Строк дії торгового патенту на здійснення діяльності у сфері розваг становить вісім календарних кварталів.

 

8.4. У разі невнесення суб’єктом господарювання збору у встановлений цим Положенням строк, дія такого патенту анулюється з першого числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулося таке порушення.

 

8.5. Суб’єкт господарювання, що припинив діяльність, яка відповідно до Податкового кодексу України підлягає патентуванню, до 15 числа місяця, що передує звітному, письмово повідомляє про це відповідному органу державної податкової служби. При цьому торговий патент підлягає поверненню органу державної податкової служби, який його видав, а суб’єкту господарювання повертається надмірно сплачена сума збору.

 

9. Відповідальність і контроль за своєчасністю і повнотою сплати збору

9.1. Платники цього збору несуть відповідальність за правильність і своєчасність сплати до бюджету збору відповідно до чинного законодавства.

 

9.2. Контроль за сплатою збору здійснюється державною податковою інспекцією у Богодухівському районі.

 

 

Міський голова В.М.Бєлий

 

 

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Богодухівської міської ради
« Про збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності »



1. Проблема, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання - це збільшення потенційних джерел надходжень до дохідної частини бюджету міста, збалансування інтересів територіальної громади та суб’єктів господарювання, визначення ставок збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності у відповідності до чинного законодавства.
Підставою для здійснення регулювання зазначеного питання є: Бюджетний кодекс України, ст.7, 10, 12, 267 Податкового кодексу України, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»  

2. Цілі державного регулювання
Метою регулювання є реалізація державної політики з питань розвитку і підтримки малого підприємництва,забезпечення надходжень до міського бюджету..


3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей.

Відповідно до ст 12 Податкового кодексу України повноваження щодо встановлення місцевих податків і зборів належить місцевим радам. Отже прийняття даного рішення міською радою – єдиний законний спосіб вирішення цієї проблеми.


4. Механізм, який застосовується для розв'язання проблем і відповідні заходи
Вказану вище проблему пропонується розв'язати шляхом затвердження міською радою ставки фіксованого податку для фізичних осіб-підприємців міста та приведення її у відповідність до чинного законодавства.

 

5. Визначення втрат та вигод від прийняття регуляторного акта

Вигоди Втрати
Міська рада
Забезпечення надходжень до міського бюджету від збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності.  Часові витрати, пов'язані з оприлюдненням, обговоренням та прийняттям регуляторного акта

Суб'єкти підприємницької діяльності
Можливість легального здійснення підприємницької діяльності Витрати, пов'язані з оплатою торгового патенту


6. Обґрунтування терміну дії регуляторного акта
Запропонований проект рішення Богодухівської міської ради терміном дії не обмежується, з можливістю внесення до нього змін чи відміни його у разі зміни чинного законодавства 7.Визначення показників результативності акта
 Дане рішення окремо визначених показників не матиме. З його прийняттям взагалі упорядкується механізм встановлення розміру фіксованого податку.
Проте опосередковані показники результативності даного регуляторного акту є:
- розмір надходжень від сплати фіксованого податку з прийняттям цього рішення;
- кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюватиметься дія рішення;
- рівень проінформованості суб’єктів господарювання з основних положень рішення.

 

8. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

З метою відстеження результативності регуляторного акту, спеціалістом з економічних питань Богодухівської міської ради буде проводитися відстеження динаміки зміни кількісних показників, що вказані вище. Стосовно даного регуляторного акта послідовно здійснюватиметься базове та повторне відстеження його результативності шляхом використання даних Богодухівської ДПІ.

 

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде проводитись з 01.06.2011р. по 15.07.2011р. Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде проводитись з 01.08.2011р. по 15.09.2011р. Періодичне відстеження здійснюватиметься раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

 

 

Провідний спеціаліст апарату міської ради Л. Моргун

 

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.