Рекомендовать Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Аналіз регуляторного впливу проекту виконавчого рішення по тарифах на ТПВ

Аналіз регуляторного впливу 
проекту рішення виконавчого комітету Богодухівської міської ради
“Про затвердження тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів”

1. Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом прийняття рішення
 Проект рішення виконкому підготовлений відповідно до Законів України „Про відходи”, „Про житлово-комунальні послуги”, постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.2006р. №1010 „Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів”, наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 21.03.2000р. № 54 „Про затвердження правил надання послуг із збирання та вивезення твердих і рідких побутових відходів”, наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.08.2009 р. № 243 “ Про затвердження методичних рекомендацій про застосування Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів”. Тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів (ТПВ) розраховані підприємством, виходячи із економічно обгрунтованих витрат на надання послуг, яка підверджена висновками Державної інспекції з контролю за цінами в Харківській області № 1928 і 1929 від 28.04.2010р.

2. Визначення цілей (мети) правового регулювання
Метою здійснення державного регулювання є забезпечення беззбиткової діяльності підприємства та якісного надання послуг споживачам / населенню, бюджетним установам та СПД/ у повному обсязі.
Застосування тарифів, які пропонується затвердити рішенням виконавчого комітету, забезпечить належну госпрозрахункову діяльність КП “Богодухівжитло”, своєчасні виплати до бюджетів всіх рівнів, виплату заробітної плати працівникам підприємства, забезпечить придбання необхідних матеріальних ресурсів для надання послуг споживачам та інше.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей
Відповідно до ст.31 Закону України “Про житлово комунальні послуги” затвердження тарифів на житлово-комунальні послуги покладено на органи місцевого самоврядування, а згідно з ст.28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”ці повноваження покладено на виконком міської ради.
Застосування тарифів самостійно встановлених підприємством, суперечить чинному законодавству.
Прийняття даного рішення виконавчим комітетом - єдиний законний спосіб вирішення цієї проблеми.

4. Опис механізму, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми
Вказану вище проблему пропонується розв’язати шляхом затвердження міською радою тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів.

5. Обгрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта
 Дане рішення передбачає встановлення економічно обґрунтованих тарифів, які складатимуть грн./м3: 

  Збирання відходів  Вивезення  Разом
       
для населення 6,75 32,41 39,16
       
для бюджетних установ 7,32 38,49 45,81
       
для інших споживачів 8,65 52,67 61,32

Податок на додану вартість в тарифах враховано.

 Основним ризиком, який може негативно вплинути на дію цього регуляторного акту, є подальше підвищення тарифів на електроенергію, зміна рівня мінімальної заробітної плати, вартості паливно-мастильних та ремонтних матеріалів, податків та обов'язкових платежів. Для попередження наслідків буде здійснюватись моніторинг фактичної собівартості послуг, при необхідності будуть вноситись зміни до регуляторного акту.
У розрахунку проектного рівня тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів, що пропонуються для затвердження даним рішенням міської ради, враховані економічно обґрунтовані витрати підприємства на надання послуг, а також діючі норми споживання комунальних послуг, що дозволить забезпечити стабільну діяльність підприємства в частині надання цих послуг при незначному коливанні складових витрат.
Витрати, пов'язані з захороненням ТПВ в тарифах не враховані, в зв'язку з тим, що надаються іншим підприємством, а тому при укладенні угод на надання послуги з вивезення ТПВ вартість захоронення відходів додається до загальної суми послуг.
У разі значного збільшення витрат на надання послуг підприємством, виникне потреба у перегляді даного регуляторного акта.

6. Характеристики очікуваних результатів прийняття регуляторного акта
   Здійснення господарської діяльності за тарифами, що пропонуються у вказаному проекті рішення міської ради ради, забезпечить 100 % відшкодування витрат на надання послуг з збирання та вивезення твердих побутових відходів, можливості підвищення рівня якості послуг, а також своєчасну виплату заробітної плати працівникам підприємства, які надають ці послуги та своєчасні виплати до бюджетів всіх рівнів.

Очікувані результати

  Від впровадження цього документа очікуються такі результати для суб’єкта господарювання:
1) 100% відшкодування витрат на надання послуг з вивезення та захороненню твердих побутових відходів;
2) забезпечення своєчасної та повної сплати заробітної плати працівникам підприємства;
3) забезпечення своєчасної та повної сплати податків, зборів та відрахувань до бюджетів всіх рівнів.

7. Обгрунтування терміну дії запропонованого регуляторного акта
   Термін дії запропонованого регуляторного акта не визначений, і буде залежати від зміни вартості його складових, викликаних змінами в законодавстві, інфляційними процесами. При значному підвищенні витрат, пов’язаних з вивезенням твердих побутових відходів незалежно від підприємства, регуляторний акт буде переглядатися.  

8. Показники результативності
 Введення в дію пропонованого рішення забезпечить стале функціонування підприємства та сприятиме наданню якісних послуг споживачам у повному обсязі.
   Суб`єкти підприємницької діяльності, підприємства, установи, організації усіх форм власності та населення можуть надавати свої зауваження та пропозиції щодо проекту рішення та аналізу регуляторного впливу до комунального підприємства “Богодухівжитло” за адресою: м.Богодухів, вул.Чернієнка, 6, тел. 3-23-32, на електронні адреси міської ради bogspp@rambler.ru та КП “Богодухівжитло” bogod@bk.ru. протягом 1-го місяця з дня оприлюднення проекту та аналізу регуляторного впливу.


Начальник комунального підприємства “Богодухівжитло”                 Н.Ярошенко

Коментарі:

Додати коментар
  • Группа: Користувачі
  • ICQ:
  • Регистрация: 26.02.2010
  • Статус: Пользователь offline
  • Комментариев: 24
  • Публикаций: 0
^
У меня вопрос:
Я не согласен с тарифом для населения. Этот тариф общий, без учета места жительства. Почему одинаково должны платить за вывоз мусора жители многоэтажных домов и жители частного сектора? Ведь в частном секторе (свой дом)больше мусора образуется в результате жизнедеятельности, чем в квартире.
Также, в многоэтажных домах (2 и более этажа)вывоз осуществляется один раз на несколько домов, где больше людей, соответственно сбор денег больше. А из частного сектора вывозить надо чаще, но денег с таких жителей поступает меньше. А в предложенном варианте просто уровниловка (поленились лишний раз посчитать!). Считаю это не справедливо и незаконно. Житель квартиры платит больше, но услугу получает меньше.
Предложение:
Сделать тарифную сетку с учетом места жительства платильщика данной услуги.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.