Мобильная версия сайта Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Знайомимо з Податковим кодексом


   Майже 44 відсотки платників Богодухівської ОДПІ звітують в електронному вигляді
   Змінено порядок використання сум ПДВ, сплачених переробними підприємствами до спецфонду держбюджету
   Порядок здійснення податкового контролю, види перевірок, порядок їх проведення.
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням Прикінцевих та Перехідних положень Податкового Кодексу України. Загальні положення, порядок реєстрації та анулювання платників ПДВ, визначення об’єкта оподаткування.
   Адміністрування податку на доходи фізичних осіб з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Реєстрація та облік платників податків
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Адміністрування екологічного податку
   Адміністрування збору за першу реєстрацію транспортного засобу з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Загальні положення, порядок визначення доходів і витрат, амортизація у Податковому кодексі України
 
Міністерство доходів і зборів України

Продавці підакцизних товарів поповнили бюджет Харківщини на 195 млн. грн.

З початку року  до місцевих бюджетів Харківщини  надійшло 195,3 млн. грн. акцизного податку з роздрібної реалізації підакцизної продукції. Про це повідомили в Головному управлінні фіскальної служби області. Зокрема у квітні надходження склали 54,3 млн. грн.

Важливо знати: ставка податку при роздрібній реалізації пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів не змінилася та становить 5% від вартості товару.

В той же час, з 1 січня 2016 року змінено порядок нарахування та ставку акцизного податку з роздрібного продажу пального. Так, замість 5 % ставка становить 0,042 євро за кожен літр реалізованого пального.

Також в ГУ ДФС у Харківській області нагадують, що з 1 березня поточного року запроваджено систему електронного адміністрування реалізації пального, тобто всі акцизні накладні повинні складатися лише в електронному вигляді.

 

Про оподаткування операцій за договорами перестрахування

ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що згідно з пп. 141.1.1 п. 141.1 ст. 141 ПКУ страховики сплачують податок на прибуток за ставкою 18 відсотків та податок на дохід за ставкою 3 відсотки.

Підпунктом 141.1.2 ПКУ передбачено, що об’єкт оподаткування страховика, до якого застосовується ставка, визначена відповідно до пп. 136.2.1 та 136.2.2 п. 136.2 ст. 136 Кодексу, розраховується як сума страхових платежів, страхових внесків, страхових премій, нарахованих за договорами страхування і співстрахування. При цьому страхові платежі, страхові внески, страхові премії за договорами співстрахування включаються до складу об'єкта оподаткування страховика тільки в розмірі його частки страхової премії, передбаченої договором співстрахування. Зазначеним підпунктом Кодексу не передбачено включення до складу об'єкта оподаткування податком на дохід страхових платежів, страхових внесків, страхових премій, отриманих страховиком за договорами перестрахування.

Під час провадження страхової діяльності юридичних осіб - резидентів одночасно із ставкою податку на прибуток (18%),ставки податку на дохід встановлюються у таких розмірах:

3 відсотки за договорами страхування від об'єкта оподаткування, що визначається у пп. 141.1.2  Кодексу;

0 відсотків за договорами із довгострокового страхування життя, договорами добровільного медичного страхування та договорами страхування у межах недержавного пенсійного забезпечення, зокрема, договорами страхування додаткової пенсії та визначених підпунктами 14.1.52, 14.1.521, 14.1.522 і 14.1.116 п. 14.1 ст. 14 Кодексу.

Діяльність у сфері страхування регулюється Законом України від 7 березня 1996 року N 85/96-ВР "Про страхування" (далі - Закон), який спрямований на створення ринку страхових послуг, посилення страхового захисту майнових інтересів підприємств, установ, організацій та фізичних осіб. Відповідно до ст. 1 Закону страхування - це вид цивільно-правових відносин щодо захисту майнових інтересів фізичних осіб та юридичних осіб у разі настання певних подій (страхових випадків), визначених договором страхування або чинним законодавством, за рахунок грошових фондів, що формуються шляхом сплати фізичними особами та юридичними особами страхових платежів (страхових внесків, страхових премій) та доходів від розміщення коштів цих фондів.

Крім того, ст. 12 Закону визначено, що перестрахування - це страхування одним страховиком (цедентом, перестрахувальником) на визначених договором умовах ризику виконання частини своїх обов'язків перед страхувальником у іншого страховика (перестраховика) резидента або нерезидента, який має статус страховика або перестраховика, згідно з законодавством країни, в якій він зареєстрований. Страховик (цедент, перестрахувальник), який уклав з перестраховиком договір про перестрахування, залишається відповідальним перед страхувальником у повному обсязі згідно з договором страхування.

Аналогічні норми наведені і в Цивільному кодексі України (далі - ЦКУ). При цьому визначення договору перестрахування наведено у ст. 987 ЦКУ, згідно з якою це окремий, відмінний від договору страхування, вид договору у сфері страхування.

Таким чином, з метою оподаткування податком на дохід за ставкою 3 відсотки об'єкт оподаткування страховика визначається як сума страхових платежів, страхових внесків, страхових премій, нарахованих за договорами страхування і співстрахування.

Страховики, які перестраховують страхові платежі за договорами перестрахування іншій страховій компанії (перестраховику), з якою укладено договір перестрахування, не зменшують об'єкт оподаткування податком на дохід за ставкою 3 відсотки на суму таких платежів. Перестраховики, які отримують страхові платежі за договорами перестрахування, не включають їх до складу об'єкта оподаткування податком на дохід за ставкою 3 відсотки.

 

Створено робочу групу з узгодження цін у контрольованих операціях

Відповідно до абзацу першого підпункту 39.6.2.4 підпункту 39.6.2 пункту 39.6 ст.39 розділу І Податкового кодексу України та вимог п.12 Порядку попереднього узгодження цін у контрольованих операціях, за результатами якого укладаються договори, що мають односторонній, двосторонній та багатосторонній характер, для цілей трансфертного ціноутворення, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 17.07.2015 №504, створено робочу групу (розпорядження ДФС від 16.05.2016 року № 120-р).

До її складу входять представники таких структурних підрозділів ДФС: Департаменту податків і зборів з юридичних осіб, Департаменту організації роботи Служби, Департаменту моніторингу доходів та обліково-звітних систем, Регуляторно-правового департаменту, Департаменту адміністративного оскарження та судового супроводження, Департаменту аудиту, а також працівники Міжрегіонального ГУ ДФС – Центрального офісу з обслуговування великих платників.

 

Податкові зобов’язання за поданими деклараціями про доходи необхідно сплатити до 1 серпня

Згідно з нормами Податкового кодексу України, кожна фізична особа, яка задекларувала доходи, отримані протягом минулого року, зобов’язана самостійно до 1 серпня сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій нею податковій декларації.

Отже, податкові зобов’язання зі спати податку на доходи фізосіб та військового збору необхідно сплатити не пізніше 31 липня 2016 року.

Звертаємось з проханням своєчасно сплатити податкові зобов’язання, визначені в податковій декларації про майновий стан і доходи!

 

До 1 серпня є можливість задекларувати доходи з мінімальними санкціями

У разі, якщо платник податків з будь-яких причин не встиг цьогоріч задекларувати доходи, отримані впродовж 2015 року до кінцевого терміну подання – 4 травня 2016 року, норми Податкового кодексу України передбачають можливість подання декларації про доходи у термін до 01.08.2016 року з мінімальними фінансовими санкціями, зокрема: 

- відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов’язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання;

- згідно зі ст. 164 прим. 1 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» від 07 грудня 1984 року № 8073-Х неподання або несвоєчасне подання громадянами декларацій про доходи тягне за собою попередження або накладення штрафу у розмірі від 3 до 8неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 51 грн. до 136 грн.).

У разі неподання декларації та несплати до 01.08.2016 рокуподаткового зобов’язання, окрім зазначеної вище відповідальностібудуть проведені перевірки, донараховані податки та застосованіштрафні санкції в розмірі 25 %.

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.