Мобильная версия сайта Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Знайомимо з Податковим кодексом


   Майже 44 відсотки платників Богодухівської ОДПІ звітують в електронному вигляді
   Змінено порядок використання сум ПДВ, сплачених переробними підприємствами до спецфонду держбюджету
   Порядок здійснення податкового контролю, види перевірок, порядок їх проведення.
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням Прикінцевих та Перехідних положень Податкового Кодексу України. Загальні положення, порядок реєстрації та анулювання платників ПДВ, визначення об’єкта оподаткування.
   Адміністрування податку на доходи фізичних осіб з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Реєстрація та облік платників податків
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Адміністрування екологічного податку
   Адміністрування збору за першу реєстрацію транспортного засобу з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Загальні положення, порядок визначення доходів і витрат, амортизація у Податковому кодексі України
 
Міністерство доходів і зборів України

Підпільне виробництво горілчаних напоїв викрили податківці на Харківщині

Працівники податкової міліції Харківщини в рамках операції «Акциз-2016» ліквідували черговий підпільний цех з виготовлення алкогольних напоїв.

Про це повідомляє перший заступник начальника ГУ ДФС у Харківській області Андрій Бєжанов.

45-річний мешканець Чугуєва, змішуючи  спирт із водою та ароматичними добавками, налагодив у себе дома масове виробництво горілки та коньяку. Отриманий фальсифікат чоловік розливав в пластикові п’ятилітрові пляшки, після чого продавав місцевому населенню.

«В рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками злочину, передбаченого ч.3 ст. 204 Кримінального кодексу України, працівники податкової міліції Харківщини провели обшуки за адресами, де здійснювалось незаконне виготовлення, зберігання та реалізація фальсифікованих  алкогольних напоїв, - розповідає Андрій Бєжанов, - під час слідчо-оперативних заходів було виявлено та вилучено обладнання, 980 літрів спирту та 415 літрів фальсифікату алкогольних напоїв. Загальна сума вилучених товарно-матеріальних цінностей складає 201,5 тис. грн.».

На теперішній час здійснюються  заходи щодо встановлення повного кола осіб причетних до протиправної діяльності, каналів надходження на територію Харківської області спирту.

Слідство за даним фактом триває.

 

До уваги суб’єктів ЗЕД

Харківська митниця ДФС інформує про набрання чинності з 26.04.2016 змін до Порядку виконання митних формальностей при здійсненні митного оформлення товарів із застосуванням митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа, внесених наказом Мінфіну України від 28.03.2016 № 395.

Вказаний наказ оприлюднено в Офіційному віснику України від 26.04.2016 № 31.

Положеннями зазначеного наказу вносяться деякі зміни до Порядку виконання митних формальностей при здійсненні митного оформлення товарів, затвердженого наказом Мінфіну від 30.05.2012 № 631.

Зокрема, встановлюється, що посадова особа підрозділу митного оформлення для виконання митних формальностей за відповідною електронною митною декларацією призначається в автоматичному режимі автоматизованою системою митного оформлення в порядку черговості надходження митної декларації для митного оформлення.

При цьому виконання митних формальностей за митною декларацією може бути передано іншій посадовій особі підрозділу митного оформлення  керівником цього підрозділу митного оформлення або особою, яка виконує його обов'язки, якщо:

- товари підлягають державному експортному контролю;

- посадова особа підрозділу митного оформлення, яка розпочала митні формальності за митною декларацією, не завершила їх у свій робочий час або перебуває у стані тимчасової непрацездатності.

 

З початку року «спрощенці» Харківщини перерахували до місцевих бюджетів

майже 446 млн. грн.

Підприємцями-фізичними особами, юридичними особами та аграріями, що перебувають на обліку в податкових інспекціях Харківської області та які обрали спрощену систему оподаткування, в січні – квітні 2016 року сплачено 445,8 млн. грн. єдиного податку. Про це повідомили в  ГУ ДФС у Харківській області.

Податківці відзначають, що переважну частину надходжень забезпечили фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування. Вони сплатили до бюджету 306,8 млн.грн. В свою чергу юридичні особи - «спрощенці», спрямували до бюджету 93,0 млн. грн.

Четверта група «спрощенців» - це суб’єкти підприємництва аграрної галузі, які раніше сплачували фіксований сільськогосподарський податок. Відтак, від місцевих аграріїв за січень-квітень 2016 року надійшло понад 46,1 млн. грн. єдиного податку.

Також у фіскальному відомстві повідомили, що надходження єдиного податку за 4 місяці цього року порівняно з надходженнями  аналогічного періоду 2015 року, збільшилися більш ніж на 158,3 млн. грн. або на 55,1 відсотків.

При цьому, більше 28% загальної суми (126,3 млн. грн.) – це квітневі  збори.

Співробітники фіскальної служби області нагадують, що в 2016 році зберігається існуюча модель спрощеної системи, тобто так і залишаються чотири групи платників єдиного податку.

Однак, у суб’єктів господарювання, які перебувають на третій групі, а це - фізичні особи – підприємці та юридичні особи – суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, обсяги доходів протягом календарного року не повинні перевищувати 5 мільйонів гривень. У цій категорії «спрощенців» змінилась і ставка єдиного податку та склала 3 відсотки доходу - у разі сплати податку на додану вартість та 5 відсотків доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку (раніше відповідно - 2 та 4 відсотка). 

 

Нарахування ПДВ при самостійній ліквідації основних засобів

ГУ ДФС у Харківській області повідомляє, що відповідно до п. 189.9 ст. 189 ПКУ, якщо основні виробничі або невиробничі засоби ліквідуються за самостійним рішенням платника податку, така ліквідація для цілей оподаткування ПДВ розглядається як постачання таких основних виробничих або невиробничих засобів за звичайними цінами, але не нижче балансової вартості на момент ліквідації.

Відповідно до пп. 14.1.71 п. 14.1 ст. 14 ПКУ звичайною ціною, зокрема, є ціна товарів (робіт, послуг), визначена сторонами договору, якщо інше не встановлено ПКУ.Якщо не доведено зворотне, вважається, що така звичайна ціна відповідає рівню ринкових цін.Якщо під час здійснення операції обов'язковим є проведення оцінки, вартість об'єкта оцінки є підставою для визначення звичайної ціни для цілей оподаткування. Ринковою ціною є ціна, за якою товари (роботи, послуги) передаються іншому власнику за умови, що продавець бажає передати такі товари (роботи, послуги), а покупець бажає їх отримати на добровільній основі, обидві сторони є взаємно незалежними юридично та фактично, володіють достатньою інформацією про такі товари (роботи, послуги), а також ціни, які склалися на ринку ідентичних (а за їх відсутності - однорідних) товарів (робіт, послуг) у порівняних економічних (комерційних) умовах (пп. 14.1.219 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

Отже, платник податку, який за самостійним рішенням ліквідує основні виробничі або невиробничі засоби, повинен нарахувати податкові зобов'язання з ПДВ за операцією з ліквідації таких необоротних активів, виходячи з їх ринкової ціни, визначеної на момент такої ліквідації, за правилами, встановленими пп. 14.1.219 п. 14.1 ст. 14 ПКУ, але не нижче їх балансової вартості. У разі якщо при ліквідації основних фондів обов'язковим є проведення оцінки, податкові зобов'язання з ПДВ нараховуються з вартості об'єкта оцінки, але не нижче їх балансової вартості.

 

Реєстрація фізичних осіб, які мають намір здійснювати незалежну професійну діяльність,

а також тих, що переселилися з території проведення АТО

Порядок взяття на облік фізичних осіб, які не є підприємцями та здійснюють незалежну професійну діяльність, умовою ведення якої згідно із законом є державна реєстрація такої діяльності у відповідному уповноваженому органі та отримання свідоцтва про реєстрацію чи іншого документа (дозволу, сертифіката тощо), що підтверджує право фізичної особи на ведення незалежної професійної діяльності, визначений пунктом 6.7 розділу VI Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (у редакції наказу Мінфіну від 22.04.2014 № 462) (далі – Порядок).

Зокрема, Порядком встановлено, що для взяття на облік фізична особа, яка має намір провадити незалежну професійну діяльність, у строк 10 календарних днів після державної реєстрації незалежної професійної діяльності у відповідному уповноваженому органі та отримання свідоцтва про реєстрацію чи іншого документа (дозволу, сертифіката тощо), що підтверджує право фізичної особи на провадження незалежної професійної діяльності, зобов’язана подати особисто (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) або через уповноважену особу до контролюючого органу за місцем свого постійного проживання заяву за формою № 5-ОПП та відповідні документи, що підтверджують право фізичної особи на ведення незалежної професійної діяльності:

копію реєстраційного посвідчення про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності, якщо заявник є приватним нотаріусом;

копію свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю, якщо заявник є адвокатом, який провадить адвокатську діяльність індивідуально;

копію свідоцтва про присвоєння кваліфікації судового експерта, виданого Центральною експертно-кваліфікаційною комісією при Міністерстві юстиції України, якщо заявником є судовий експерт, який не є працівником державної спеціалізованої установи та отримав право самостійно провадити судово-експертну діяльність;

копію свідоцтва про право на провадження діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), якщо заявником є арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор).

Крім того, слід зазначити, що якщо робоче місце нотаріуса знаходиться на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, ніж місце його постійного проживання, то нотаріус повинен стати на облік за неосновним місцем обліку в контролюючому органі за місцезнаходженням свого робочого місця (пункт 6.8 розділу VI Порядку).

У разі зміни місця проживання платників податків з території проведення антитерористичної операції або тимчасово неконтрольованої території (на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження) на територію в областях або місті Києві і отримання контролюючими органами заяви за формою № 5-ОПП із позначкою ”Зміни”, поданих платником податків до контролюючого органу за новим місцезнаходженням, облік таких платників податків і зборів здійснюється не пізніше наступного робочого дня з дня отримання заяви від платників податків (п. 5 Наказу Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1127 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів», що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за № 1453/26230).

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.