Мобильная версия сайта Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Знайомимо з Податковим кодексом


   Майже 44 відсотки платників Богодухівської ОДПІ звітують в електронному вигляді
   Змінено порядок використання сум ПДВ, сплачених переробними підприємствами до спецфонду держбюджету
   Порядок здійснення податкового контролю, види перевірок, порядок їх проведення.
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням Прикінцевих та Перехідних положень Податкового Кодексу України. Загальні положення, порядок реєстрації та анулювання платників ПДВ, визначення об’єкта оподаткування.
   Адміністрування податку на доходи фізичних осіб з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Реєстрація та облік платників податків
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Адміністрування екологічного податку
   Адміністрування збору за першу реєстрацію транспортного засобу з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Загальні положення, порядок визначення доходів і витрат, амортизація у Податковому кодексі України
 
Міністерство доходів і зборів України

Ставка державного мита за посвідчення договорів відчуження об’єктів нерухомого майна становить 1% суми договору, але не менше одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян

Платниками державного мита на території України є фізичні та юридичні особи за вчинення в їхніх інтересах дій та видачу документів, що мають юридичне значення, уповноваженими на те органами.

Ставка державного мита за посвідчення договорів відчуження житлових будинків, квартир, кімнат, дач, садових будинків, гаражів, а також інших об’єктів нерухомого майна, які перебувають у власності громадянина, що здійснює таке відчуження, встановлена у розмірі 1% суми договору, але не менше одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

Зазначена норма визначена ст. 1 та пп.«а» п. 3 ст. 3 Декрету КМУ від 21.01.1993 №7-93 «Про державне мито».

 

Неподання декларації з податку на прибуток за І квартал 2016 року,

підприємствами з річним доходом за 2015 рік більше 20 млн. грн., передбачає штраф

Податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств, є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік.

Подання декларації за відповідні звітні (податкові) періоди: квартал, півріччя, три квартали та рік здійснюється протягом 40 календарних днів, що настають за останнім днем звітного податкового кварталу.

Водночас для окремих категорій платників податку встановлено річний податковий (звітний) період, а саме:

- платників податку, які зареєстровані протягом звітного (податкового) року (новостворені), що сплачують податок на прибуток на підставі річної податкової декларації за період діяльності у звітному (податковому) році;

- виробників сільськогосподарської продукції;

- платників податку, у яких річний дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за показниками Звіту про фінансові результати (Звіту про сукупний дохід), за попередній річний звітний (податковий) період, не перевищує 20 млн. грн.

Отже, платники податку на прибуток, у яких річний дохід за 2015 рік від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків) перевищив 20 млн. грн., повинні у 2016 році подати декларацію з податку на прибуток за І квартал, півріччя, три квартали та рік.

Останній день подання податкової декларації за І квартал 2016 року – 10 травня.

Неподання або несвоєчасне подання платником податків податкових декларацій тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Зазначена норма передбачена п. 49.18.2 ст. 49; п.120.1 ст.120 та п. 137.4, п. 137.5 ст. 137 Податкового кодексу України.

За чотири місяці 2016року надходження від платників Богодухівської ОДПІ податку на прибуток становлять 726,3 тис. грн.

 

Нагадуємо про "гарячу" лінію "Пульс"

Нагадаємо, всеукраїнський сервіс "Пульс" – це один з інструментів боротьби з корупцією в органах ДФС. На "гарячу телефонну лінію" можуть звертатися представники бізнесу та громадськості щодо роботи податкових та митних органів. "Пульс" працює за принципом зворотного зв'язку – оператори не тільки приймуть звернення, але і повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.
Номер цілодобової телефонної лінії: (044) 284-00-07.

Платники Богодухівської ОДПІ за чотири місяці 2016року не звертались до сервісу «Пульс».

 

Щодо перевірок контролюючими органами актів інвентаризації залишків пального

Законом України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалан- сованості бюджетних надходжень у 2016 році» (далі – Закон № 909) з 01.03.2016 запроваджено систему електронного адміністрування реалізації пального (далі – СЕАРП) та введення акцизної накладної як обов'язкового електронного документа, який складатиметься при здійсненні всіх операцій з реалізації пального на внутрішньому ринку.

Відповідно до п.9 підрозділу 5 розділу ХХ Податкового кодексу України (далі – Кодекс) платники податків повинні протягом 20 календарних днів, починаючи з 1 березня 2016 року, подати контролюючому органу акт проведення інвентаризації обсягів залишку пального (далі – акт інвентаризації) станом на початок дня 1 березня 2016 року. Зазначені у такому акті інвентаризації обсяги залишку пального враховуються у формулі, визначеній п. 232.3 ст. 232 Кодексу, як обсяг, на який платник податку має право зареєструвати акцизні накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних.

Дані акта інвентаризації можуть бути перевірені контролюючим органом у встановленому порядку протягом шести календарних місяців із дня його подання.

При встановленні за результатами перевірки невідповідності обсягів пального, зазначених в акті інвентаризації, фактичним даним та/або даним бухгалтерського обліку підприємства контролюючий орган здійснює відповідні коригування в СЕАРП на підставі даних акта перевірки.

Зазначена норма Кодексу не обмежує контролюючі органи у виборі виду перевірки, що передбачені ст. 75 Кодексу. Зокрема такі питання можуть бути перевірені, як у ході фактичної так і документальної перевірки.

Порядок проведення перевірок та строки їх проведення визначається ст. ст. 77-82 Кодексу.

 

Комп'ютерні програми та ПДВ: особливості оподаткування

 ДФСУ листом від  27.04.2016 р. № 7316/5/99-99-15-03-02-16 надала роз’яснення щодо порядку застосування режиму звільнення від оподаткування ПДВ операцій з постачання програмної продукції.

Зокрема, деталізовано режим звільнення від ПДВ вказаних операцій згідно положень пункту 26-1 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України у відповідності з умовами цивільно-правових договорів з постачання програмно-апаратних платформ.

Нагадуємо, що для цілей цього пункту Податкового кодексу до програмної продукції належать:

результат комп'ютерного програмування у вигляді операційної системи, системної, прикладної, розважальної та/або навчальної комп'ютерної програми (їх компонентів), а також у вигляді інтернет-сайтів та/або онлайн-сервісів;

криптографічні засоби захисту інформації.

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.