Мобильная версия сайта Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Знайомимо з Податковим кодексом


   Майже 44 відсотки платників Богодухівської ОДПІ звітують в електронному вигляді
   Змінено порядок використання сум ПДВ, сплачених переробними підприємствами до спецфонду держбюджету
   Порядок здійснення податкового контролю, види перевірок, порядок їх проведення.
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням Прикінцевих та Перехідних положень Податкового Кодексу України. Загальні положення, порядок реєстрації та анулювання платників ПДВ, визначення об’єкта оподаткування.
   Адміністрування податку на доходи фізичних осіб з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Реєстрація та облік платників податків
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Адміністрування екологічного податку
   Адміністрування збору за першу реєстрацію транспортного засобу з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Загальні положення, порядок визначення доходів і витрат, амортизація у Податковому кодексі України
 
Міністерство доходів і зборів України

Ставка податку на доходи фізичних осіб – знижена!

Починаючи з 1 січня 2016 року на оподаткування доходів, у вигляді заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються платнику податків під час трудових відносин, ставку знижено з 20 до 18 відсотків. А ставка військового збору залишилась на рівні 1,5 відсотка від об'єкта оподаткування.

Під час нарахування доходів у негрошовій формі базою оподаткування є вартість такого доходу, розрахована за звичайними цінами помножена на коефіцієнт, який залежить від ставки податку на доходи фізичних осіб та у 2016 році становить 1,21951 (К=100: (100-18)).

Нагадаємо: платниками податку на доходи фізичних осіб та військового збору є:

- фізичні особи - резиденти, які отримують доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи;

- фізичні особи - нерезиденти, яка отримують доходи з джерела їх походження в Україні;

- податкові агенти - особи, на які покладається обов'язок з обчислення, утримання з доходів, що нараховуються (виплачуються, надаються) платникам, та перерахування податків до відповідного бюджету від імені та за рахунок коштів платників податків.

Так станом на 22/02/2016р. надходження ПДФО від платників Богодухівської ОДПІ становить понад 7 млн. грн.

 

Роман Насіров зустрівся з представниками посольств країн G7

Стан впровадження реформи ДФС та імплементація новацій в оподаткуванні обговорювались під час  зустрічі Голови ДФС Романа Насірова з представниками посольств країн G7.

Зокрема, йшлося про посилення сервісної складової у роботі ДФС, модернізовацію офісів з обслуговування великих платників податків для забезпечення європейського рівня взаємодії держави з бізнесом.

Роман Насіров звернув увагу присутніх на суттєві зміни у підходах до проведення податкового аудиту. Так, за його словами, 70% складу податкових аудиторів переведено до обласних апаратів.  Тобто плановий контроль здійснюється виключно на обласному рівні, що сприятиме суттєвому зменшенню рівня корупції та створенню єдиних центрів прийняття рішень на обласному рівні.

Учасники зустрічі також розглянули напрацювання фіскальної служби у напрямі реформування митниць та спрощення митних процедур.

 Представники посольств G7, зокрема, висловили готовність надати допомогу ДФС з пошуку фахівців, які мають достатній міжнародний фаховий досвід для керівництва українськими митницями у рамках запроваджуваного Урядом України проекту.

 

Роман Насіров: Ми визначили чіткі критерії оцінки роботи керівних осіб служби

Про одну з основних складових реформи фіскальної служби – кадрове оновлення йшла мова під час прес-конференції Голови ДФС Романа Насірова та директора Департаменту кадрової політки та роботи з персоналом ДФС Олени Кропив’янської.

За словами Голови ДФС, основним завданням кадрової реформи було не просто скорочення кількості працівників, але й залучення до роботи у службі найкращих з них, особливо серед керівників усіх рівнів, які забезпечать імплементацію реформ та зроблять зміни незворотними.

Для об’єктивної оцінки кадрового потенціалу було проведено тестування із залученням найкращих HR-експертів. За цей час опитування пройшли майже 900 керівників центрального апарату та територіальних органів. 

«За результатами тестування відмінні та задовільні показники мають 49% опитаних. При цьому найкращі з них були у людей, призначених на посади протягом останніх 4-5 місяців. За результатами тестування сформовано резерв на позиції управлінців. Не пройшли тест на благонадійність 39% тих, хто проходив опитування», – зазначив Роман Насіров. 

Кандидати на керівні посади відбиралися за такими критеріями як професіоналізм, лідерство та благонадійність. Ці критерії розроблені Виконавчим комітетом, який був створений в ДФС за ініціативою МВФ, для прозорості та об’єктивності процедури призначень в оновлену структуру служби.

Для ефективного проведення кадрової реформи наразі здійснюється вивчення навантаження праці на кожну особу по територіальним органам. За словами директора Департаменту кадрової політки та роботи з персоналом ДФС Олени Кропив’янської, система навантаження, яку наразі створюють в службі, допоможе  обґрунтовано та об’єктивно визначити чисельність персоналу у кожному підрозділі.

За її словами, в ДФС також  активно працюють над автоматизацією кадрових процесів. Планується, що до кінця року кожний працівник матиме свій електронний кабінет та цифровий підпис, що значно збереже час фахівцям служби. Наразі ця система вже проходить етап тестування.

Для керівного складу служби сформовано основні цілі, на виконання яких вони мають зосередити усі свої зусилля. Окрім основного завдання з наповнення бюджету, це – виконання плану реформ та підвищення задоволеності платників рівнем якості сервісу, який надає фіскальна служба.

У свою чергу для контролю за виконанням керівниками зазначених завдань ДФС домовилася з міжнародними донорами, зокрема, німецьким фондом GIZ, про проведення дослідження рівня задоволеності платників податків роботою ДФС. «Ми розраховуємо на отримання даних не тільки по країні в цілому, але й по кожному регіону і по напрямам. Нам важливо отримати об’єктивну інформацію, побачити картину очима платників, зафіксувати де ми є зараз і як це буде змінюватися», – зазначив Роман Насіров.

За його словами, проведення таких досліджень в майбутньому планується кожні півроку. Це дасть змогу об’єктивно вимірювати прогрес і реальний ефект від впроваджених реформ. В основу дослідження будуть покладені міжнародні стандарти, що дозволить порівняти роботу фахівців ДФС з роботою їхніх колег в інших європейських країнах.

 

За витягом із реєстру платників єдиного податку необхідно звернутись до податкової інспекції

Відповідно до норм податкового законодавства України реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.

За бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно отримати витяг з Реєстру платників єдиного податку.

Для цього необхідно подати до контролюючого органу за місцем реєстрації запит про отримання відповідного витягу. Податкова інспекція надає такий витяг наступного робочого дня з дня надходження запиту особисто заявнику. Такий витяг діятиме до внесення змін до реєстру платників єдиного податку.

Нагадуємо, що дані з Реєстру платників єдиного податку можна побачити  на Єдиному державному реєстраційному веб-порталі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та офіційному веб-портал ДФСУ.

 

Консультації від фахівців фіскальної служби Харківщини

Крім проведення семінарів та масштабних роз’яснювальних заходів з платниками податків, співробітники ГУ ДФС у Харківській області  практикують і проведення індивідуальних консультацій. Так,  днями, для майбутніх підприємців в Консалтинговому центрі при Харківській обласній службі зайнятості, податківці провели ряд таких консультативних заходів. 

Фахівець відділу комунікацій ГФС області ознайомила громадян з  порядком реєстрації фізичних осіб – підприємців в органах Державної фіскальної служби, розповіла про загальну та спрощену системи оподаткування, проінформувала щодо  порядку та термінів надання звітності.  Також представник податкової служби повідомила майбутнім підприємцям про нові електронні сервіси, які пропонує платникам Державна фіскальна служба України та розповіла і про роботу Центрів обслуговування платників, які діють при кожній районній інспекції.

Крім того, відвідувачі мади змогу отримали відповіді на запитання, які виникають у них  на практиці. Громадяни активно цікавились розмірами ставок єдиного податку та термінами його сплати, правильністю заповнення звітів та порядком їх надання до податкових інспекцій. 

Наприкінці заходу починаючі підприємці подякували за цікаву інформацію, адже податкові знання можуть стати  у нагоді їм найближчим часом та допоможуть зорієнтуватись у  веденні бізнесу.   

 

Податкова міліція Харківщини та представники Спеціальної місії ОБСЄ

в Україні обговорили шляхи співпраці

Виконуючий обов’язки першого заступника начальника ГУ ДФС у Харківській області Андрій Бєжанов зустрівся зі спостерігачем ОБСЄ Вінсентом Годбійоном та представником Спеціальної моніторингової місії ОБСЄ в Україні Наталією Куніциною.

«Команда Спеціальної моніторингової місії ОБСЄ в Україні займається  питаннями впливу різноманітних факторів на економічну ситуацію у Харківському регіоні, - розповідає Андрій Бєжанов. - Наразі проходять зустрічі із представниками державних структур для формування об’єктивної оцінки ситуації, яка складається на Харківщині».

Під час зустрічі податківець ознайомив представників ОБСЄ з загальними напрямками діяльності ГУ ДФС у Харківській області, було розглянуто політику державної фіскальної служби та роботу податкової міліції.

«В цей скрутний для країни час особливо важливо забезпечити економічну безпеку держави, - зауважує Андрій Бєжанов. - Діяльність податкової міліції Харківщини спрямована на ефективне виконання свого основного завдання – ліквідацію існуючих схем мінімізації податкових зобов'язань, залучення активів «тіньової» економіки до легального обігу та забезпечення наповнення державного бюджету».

 

На Харківщині відносно співробітників фіскальної служби

у січні проведено 20 службових перевірок

З них 17 перевірок відбулися за зверненнями фізичних та юридичних осіб. Решту здійснено працівниками УВБ на підставі отриманої оперативної інформації. Про це повідомили в  Управлінні внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Харківській області.

За результатами проведених службових перевірок та розслідувань інформація підтвердилась у 2 випадках (за  зверненнями громадян і юридичних осіб). На адресу правоохоронних органів направлено 7  матеріалів.

Керівникам районних підрозділів Харківської області направлено 2 подання про вжиття заходів реагування щодо усунення причин та умов, які сприяли вчиненню виявлених порушень. Також протягом січня поточного року відносно посадових осіб розпочато 1 кримінальне  провадження. 

В  ГУ ДФС області нагадують, що в Державній фіскальній службі України діє інтерактивний антикорупційний сервіс «Пульс». На телефон якого  - (044) 284-00-07 - можна  цілодобово повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників відомства.

Співробітники ДФС не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють заявника про результати перевірки та вжиті заходи.

 

Жителів Харківщини попередили про телефонних шахраїв

Як повідомили у Головному управлінні ДФС у Харківській області під час зустрічі з журналістами новостійної програми телеканалу «Симон», на сьогоднішній день мають місце непоодинокі випадки вимагання невідомими особами грошових коштів від суб’єктів підприємницької діяльності.

Співробітник управління власної безпеки ГУ ДФС області Костянтин Константінов розповів представникам ЗМІ, що зловмисники телефонують начебто від імені керівництва органів ДФС регіону, начальників підрозділів податкової міліції, а телефонні дзвінки здійснюються як на стаціонарні, так і на мобільні телефони. Кошти вимагають за непроведення перевірок, при цьому суми вказують від 5 до 7 тисяч гривень. 

Податківець звернувся до жителів регіону та закликав їх бути  максимально обережними та не піддаватись на подібного роду провокації. Якщо ж вам телефонують та вимагають гроші, потрібно не замовчувати такі факти, а негайно повідомляти   правоохоронні органи або на Антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» за тел. (044) 284-00-07.

 

Ліквідація «податкових ям» - пріоритет в діяльності фіскальної служби

Головою ДФС України Романом Насіровим перед службою поставлене чітке завдання – вивести кошти з тіньового обігу. Такі руйнівні для нашої економіки поняття, як конвертаційні центри та податкові ями повинні відійти в минуле.

Для цього в арсеналі податківців є електронні бази даних, аналітичні  системи, досвідчені фахівці. На даний час ДФС України створено робочі групи з метою виявлення недоліків та надання практичної допомоги з ліквідації ризикових схем  у регіонах  країни.

Як повідомив керівник ГУ ДФС у Харківській області Микола Рибаков, днями  команда високопрофесійних та досвідчених фахівців ДФС України приступила до роботи на Харківщині.

Сьогодні в полі зору податківців знаходиться більше 100 суб’єктів господарювання, які, ймовірно, використовувалися як інструменти мінімізації. Вже у лютому по 60 таких суб’єктах  встановлено заборону на надання звітності в електронному вигляді,  а також на реєстрацію податкових накладних.

Також у поточному році за матеріалами оперативного управління слідчим управлінням фінансових розслідувань в ЄРДР зареєстровано 38 кримінальних проваджень, викрито та припинено діяльність 1 конвертаційного центру, обсяг проконвертованих коштів якого склав близько 5 млрд. грн. Розпочато 9 досудових розслідувань за виявленими фактами ухилення від сплати ПДВ (сума встановлених збитків - 28,3 млн. грн.).

Окрім того, співробітниками  оперативного управління у 2016 році вилучено з незаконного обігу підакцизних товарів на суму 558,4 тис. грн., у тому числі спирту на 460 тис. грн., алкогольних напоїв на 27,5 тис. грн., паливно-мастильних матеріалів на 70,9 тис. грн.

«Державний бюджет від існування «податкових ям» втрачає значні суми коштів. Фіскальна служба Харківщини буде безкомпромісно протидіяти протиправній діяльності у тісній співпраці з усіма підрозділами ДФС України»,- запевнив Микола Рибаков.

 

Платники єдиного податку є платниками орендної плати за земельні ділянки

Відповідно до п.п. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) плата за землю – обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки (п. 288.1 ст. 288 ПКУ).

Платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності, зокрема з податку на майно (в частині земельного податку), крім земельного податку за земельні ділянки, що не використовуються платниками єдиного податку першої – третьої груп для провадження господарської діяльності та платниками єдиного податку четвертої групи для ведення сільськогосподарського товаровиробництва (п.п. 4 п. 297.1 ст. 297 ПКУ).

Отже, суб’єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці) – платники єдиного податку, які уклали договори оренди землі з органами місцевого самоврядування, є платниками орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.