Мобильная версия сайта Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Знайомимо з Податковим кодексом


   Майже 44 відсотки платників Богодухівської ОДПІ звітують в електронному вигляді
   Змінено порядок використання сум ПДВ, сплачених переробними підприємствами до спецфонду держбюджету
   Порядок здійснення податкового контролю, види перевірок, порядок їх проведення.
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням Прикінцевих та Перехідних положень Податкового Кодексу України. Загальні положення, порядок реєстрації та анулювання платників ПДВ, визначення об’єкта оподаткування.
   Адміністрування податку на доходи фізичних осіб з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Реєстрація та облік платників податків
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Адміністрування екологічного податку
   Адміністрування збору за першу реєстрацію транспортного засобу з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Загальні положення, порядок визначення доходів і витрат, амортизація у Податковому кодексі України
 
Міністерство доходів і зборів України

«Гаряча лінія» відповідає заступник начальника ДПІ у Богодухівському районі Андрій Чорненький

«Гаряча лінія» відповідає заступник начальника ДПІ у Богодухівському районі Андрій Чорненький  

На запитання платників податків під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» відповідав заступник начальника ДПІ у Богодухівському районі Андрій Чорненький.

Пропонуємо Вашій увазі низку запитань, які надійшли від платників податків, та відповідей на них:

Скажіть, чи потрібно після закінчення дії договору про подання до органів Державної податкової служби звітів та декларацій в електронному вигляді переукладати договір?

Згідно з Інструкцією з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами. Усі попередні домовленості та укладені правочини між платником податків та органом державної податкової служби з питань електронного обміну інформацією втрачають чинність.

Договір діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо платник податків подає до органу Державної податкової служби нові посилені сертифікати електронного цифрового підпису, цей Договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів.

Орган Державної податкової служби має право розірвати Договір в односторонньому порядку у випадку ненадання платником податків нового посиленого сертифіката відкритого ключа замість скасованих або в разі зміни платником місця реєстрації. У разі припинення дії Договору надісланий платником податків податковий документ в електронному вигляді не приймається.

Виходячи з вищенаведеного, переукладати договір про визнання електронних документів з органом державної податкової служби не потрібно.

Чи може юридична особа подати заяву на застосування спрощеної системи оподаткування в електронному вигляді?

Для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до органу державної податкової служби заяву.

Заява подається за вибором платника податків в один із таких способів:

- особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Скільки часу потрібно зберігати квитанції при подачі звітності в електронному вигляді?

Відповідно до Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку платнику податків надсилаються квитанції:

- перша квитанція є підтвердженням передачі його податкових документів в електронному вигляді до органу державної податкової служби засобами телекомунікаційного зв’язку. Ця квитанція надсилається на електронну адресу платника податків, з якої було надіслано податкову звітність. Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі державної податкової служби. Якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, то податковий документ вважається неодержаним;

- підтвердженням платнику податків прийняття його податкових документів до бази даних державної податкової служби є друга квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, в якій визначаються реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа, результати перевірки електронного цифрового підпису, інформація про платника податків, дата та час приймання, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова звітність, та дані про відправника квитанції. На цю квитанцію накладається електронний цифровий підпис органу державної податкової служби, здійснюється її шифрування та надсилання платнику податків засобами телекомунікаційного зв’язку. Другий примірник другої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі державної податкової служби.

У разі надходження податкового документа в електронному вигляді до органів державної податкової служби до 16 години платнику податків протягом двох годин з моменту прийняття (неприйняття) надсилається друга квитанція, в іншому випадку – протягом перших двох годин наступного робочого дня.

Архів надісланих до органу державної податкової служби файлів податкових документів із накладеними на них електронними цифровими підписами платника податків та отриманих електронних квитанцій зберігається протягом строку, передбаченого законодавством для зберігання податкової звітності на паперових носіях, тобто 1095 днів з дня подання податкової звітності.

Яким чином можна отримати інформацію про надходження податкової звітності до органу державної податкової служби?

В органах державної податкової служби на інформаційних дошках розміщено відомості про порядок подання податкових документів в електронному вигляді, адреси та контактні телефони відповідальних осіб.

Платник податку, який здійснює відправлення податкової звітності в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку до органу державної податкової служби України на адресу електронної пошти zvit@sts.gov.ua, може отримати інформацію стосовно надходження податкового документа в електронному вигляді та передачі першої та другої квитанцій в органах державної податкової служби за місцем реєстрації Після доопрацювання програмного забезпечення буде запроваджено окремий тип – «запит щодо отримання квитанцій».

Чи можна замовити та отримати довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів через Інтернет?

В Державній податковій службі України існує сервіс – надсилання «Довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), що контролюються органами» на електронний запит платників податків.

У запиті, що формується згідно електронного формату (J1300301) та надсилається до «Інформаційного порталу органів державної податкової служби України», необхідно зазначити спосіб отримання Довідки (електронний/паперовий).

В залежності від вибору способу отримання Довідки, платнику податків, у якого відсутня заборгованість з того чи іншого податку або збору, засобами електронного зв’язку надсилається Довідка в електронному вигляді (J1400301) або інформаційне повідомлення (у вигляді квитанції) інспектора органу державної податкової служби про стан розгляду Довідки за місцем обліку.

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.