Мобильная версия сайта Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Знайомимо з Податковим кодексом


   Майже 44 відсотки платників Богодухівської ОДПІ звітують в електронному вигляді
   Змінено порядок використання сум ПДВ, сплачених переробними підприємствами до спецфонду держбюджету
   Порядок здійснення податкового контролю, види перевірок, порядок їх проведення.
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням Прикінцевих та Перехідних положень Податкового Кодексу України. Загальні положення, порядок реєстрації та анулювання платників ПДВ, визначення об’єкта оподаткування.
   Адміністрування податку на доходи фізичних осіб з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Реєстрація та облік платників податків
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Адміністрування екологічного податку
   Адміністрування збору за першу реєстрацію транспортного засобу з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Загальні положення, порядок визначення доходів і витрат, амортизація у Податковому кодексі України
 
Міністерство доходів і зборів України

Відповідаємо на запитання «гарячої лінії»

Відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча ліня» з першим заступником начальника ДПІ у Богодухівському районі Олександром Іванцовим Тема заходу «Актуальні питання оподаткування.»

Пропонуємо відповіді на найактуальніші запитання платників податків.

Скажіть, будь ласка, у нас підключений касовий апарат марки Mini 500.02 ME, нам потрібно придбати РРО нового покоління. Чи можна доопрацювати існуючу касову техніку?

Існує два шляхи виконання вимог законодавства:

перший – придбання РРО нового покоління, що створюють контрольну стрічку в електронній формі та містять вбудовані модеми;

другий – доопрацювання існуючої касової техніки та приєднання до неї відповідних модемів для передання звітної інформації.

З цих питань суб’єктам господарювання рекомендуємо звертатися до центрів сервісного обслуговування.

Прошу сказати, чи обов’язкове подання звіту за формою №3ВР-1 до податкового органу після установки модему на старі РРО?

Нормами законодавства змінено порядок подання звітності. Так, замість подання звітності на паперових носіях один раз на місяць передбачено подання звітності на базі технології, розробленої Нацбанком України, дротовими або бездротовими каналами зв’язку.

Для тих категорій платників, які відповідно до абзаців другого та третього п.7 ст.3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» не зобов’язані передавати звітну інформацію з РРО дротовими або бездротовими каналами зв’язку, залишається обов’язковим подання звітності на паперових носіях за формою №3ВР-1 один раз на місяць до 15 числа місяця, наступного за звітним.

Допоможіть, будь ласка, з’ясувати. Я платник єдиного податку, веду книгу обліку доходів і витрат. Чи повинен я відповідно до норми щодо запровадження контрольної стрічки застосовувати РРО?

Законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» передбачено, що подавати звітність в електронному вигляді зобов’язані тільки ті суб’єкти господарювання, які при проведенні розрахункових операцій застосовують РРО.

Прошу роз’яснити, яка саме інформація подаватиметься до податкових органів в електронному вигляді?

Пунктом 7 ст.3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» передбачено, що:

суб’єкти господарювання, які використовують РРО, що створюють контрольну стрічку в електронній формі, або електронні контрольно-касові реєстратори, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді, повинні подавати до органів ДПС дротовими або бездротовими каналами зв’язку електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці в пам’яті РРО або в пам’яті модемів, які до них приєднані;

суб’єкти господарювання, які використовують РРО, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді, за виключенням електронних контрольно-касових реєстраторів, повинні подавати до органів ДПС дротовими або бездротовими каналами зв’язку інформацію про обсяг розрахункових операцій, виконаних у готівковій та/або в безготівковій формі, або про обсяг операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, яка міститься в їх фіскальній пам’яті.

Я фізична особа – підприємець платник єдиного податку, чи зобов’язана застосовувати розрахункові книжки при готівкових розрахунках?

Статтею 9 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» визначено випадки незастосування РРО та розрахункових книжок.

Так, п.6 цієї статті передбачено, що при продажу товарів (наданні послуг) фізичними особами-підприємцями, які сплачують єдиний податок, РРО та розрахункові книжки не застосовуються.

Прошу роз’яснити, ми хочемо вносити розмінну монету для здійснення касових операцій не щоденно, а один раз в період (місяць/квартал/півріччя). Як правильно оформити документи при внесенні і вилученні розмінної монети в певний період (місяць/квартал/півріччя), якщо фіскальний реєстратор щоденно здійснює обнуління денних підсумків автоматично?

Відповідно до п.4.5 Порядку реєстрації, опломбування та застосування реєстраторів розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом ДПА України від 01.12.2000р. №6147, зареєстровано в Мін’юсті України 05.02.2001р. за №105/5298 (із змінами і доповненнями, внесеними наказами ДПА України від 20.03.2001р. №116, від 09.07.2001р. №279, від 28.04.2004р. №248), внесення чи видача готівки з місця проведення розрахунків повинні реєструватись через реєстратор розрахункових операцій з використанням операцій «службове внесення» та «службова видача», якщо таке внесення чи видача не пов’язані з проведенням розрахункових операцій. Крім того, операція «службове внесення» використовується для реєстрації суми готівки, яка зберігається на місці проведення розрахунків на момент реєстрації першої розрахункової операції, що проводиться після виконання z-звіту.

Розмінну монету в межах ліміту можна залишати в скриньці реєстратора розрахункових операцій (на місці проведення розрахунків) до моменту здійснення першої розрахункової операції, що проводиться після виконання z-звіту.

Таким чином, необхідність щоденного здійснення операції «службове внесення» спрямована на забезпечення відповідності сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій.

Підкажіть, будь ласка, як проводиться врегулювання розбіжностей, які виникли при проведенні документальних невиїзних перевірок, пов’язаних з відпрацюванням встановлених автоматизованою системою співставлення податкових зобов’язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів?

Органи державної податкової служби за даними реєстрів виданих та отриманих податкових накладних, наданих в електронному вигляді, повідомляють платника податку про наявність у такому реєстрі розбіжностей з даними контрагентів. При цьому платник податку протягом 10 днів після отримання такого повідомлення має право уточнити податкові зобов’язання без застосування штрафних санкцій.

Окрім того, якщо за результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, то органи державної податкової служби мають право звернутися до платників податків та інших суб’єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації, необхідної для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій, завдань, та її документального підтвердження.

При цьому, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов’язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту, то зазначене є підставою для проведення документальної позапланової перевірки органом ДПС.

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.