Мобильная версия сайта Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Знайомимо з Податковим кодексом


   Майже 44 відсотки платників Богодухівської ОДПІ звітують в електронному вигляді
   Змінено порядок використання сум ПДВ, сплачених переробними підприємствами до спецфонду держбюджету
   Порядок здійснення податкового контролю, види перевірок, порядок їх проведення.
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням Прикінцевих та Перехідних положень Податкового Кодексу України. Загальні положення, порядок реєстрації та анулювання платників ПДВ, визначення об’єкта оподаткування.
   Адміністрування податку на доходи фізичних осіб з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Реєстрація та облік платників податків
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Адміністрування екологічного податку
   Адміністрування збору за першу реєстрацію транспортного засобу з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Загальні положення, порядок визначення доходів і витрат, амортизація у Податковому кодексі України
 
Міністерство доходів і зборів України

Зустріч із ЗМІ: «Податкова звітність в електронному вигляді»

На запитання представників «четвертої влади»  відповідав в.о. начальника ДПІ у Богодухівському районі Олександр Іванцов.

Яким чином укласти договір «Про визнання електронних документів» з податковою інспекцією в електронному вигляді?

Для укладення договору «Про визнання електронних документів» з податковою інспекцією в електронному вигляді, спочатку необхідно завантажити з рубрики офіційного інформаційного ресурсу _www.cskidd.gov.ua «Програмне забезпечення/Програмне забезпечення для звітності» інсталяційний пакет програмного забезпечення «ДПС Захист звітності». Після встановлення та налаштування якого в меню «Договори та заяви» обираємо відповідний варіант Договору. Договір підписується особистими ключами посадових осіб або фізичної особи-підприємця та відправляється до ДПС.

Для уточнення реквізитів, необхідних для заповнення відповідних полів договору «Про визнання електронних документів», слід звернутись в податкову інспекцію за місцем реєстрації.

Що являє собою електронний кабінет платника податків?

Електронний кабінет платника податків – новий електронний сервіс веб-порталу ДПС України (_www.sts.gov.ua), який за допомогою спеціального інструмента доступу (наприклад, електронної картки платника податків) з використанням електронно-цифрового підпису дозволить платнику податків працювати з органами податкової служби в режимі реального часу.

Робота з власним Електронним кабінетом здійснюватиметься платником податків за допомогою підключеного до Інтернет-мережі персонального комп’ютера з використанням стандартних програмно-технічних засобів (браузера, картрідера тощо) за умови авторизації платника податків на веб-порталі ДПС України.

Електронний кабінет платника податків є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надаватиме безконтактні способи взаємодії платників податків та ДПС з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Призначенням Електронного кабінету платника податків є надання платнику податків можливості реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування в режимі on-line.

Зокрема, платник податків без використання клієнтського застосування матиме змогу:

- підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;

- переглядати дані картки особового рахунка про стан розрахунків з бюджетом (нараховано, сплачено, переплата, податковий борг, штрафні (фінансові) санкції, пеня);

- формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, зборів та інших платежів до бюджету;

- здійснювати сплату податків, зборів та інших платежів до бюджету за допомогою банківських систем типу Інтернет-банкінг;

- здійснювати офіційне листування з органами ДПС України з питань оподаткування, отримувати консультаційні послуги (у режимі реального часу або за попередньо надісланими питаннями), замовляти та отримувати адміністративні послуги;

- оперативно переглядати актуальні, а також архівні відомості, які надано платником податків або сформовано на підставі наданих ним до ДПС документів (дані обліку, дані щодо об’єктів оподаткування, інформацію про результати перевірок, інформацію про доходи фізичної особи тощо).

Яким чином переглянути квитанції, що надійшли від приймального шлюзу електронної звітності ДПС України? Я посилаю звіти програмою «ДПС Захист звітності».

Якщо Ви посилаєте звітність програмою «ДПС Захист звітності», то і переглянути електронні квитанції можна за допомогою цього спеціального програмного забезпечення «ДПС Захист звітності».

Квитанції мають розширення «.rpl» та повинні відкриватися виключно ключем електронної печатки.

Для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які працюють без печатки, квитанції розшифровуються за допомогою особистого ключа.

Чи передбачено подання заяви на застосування спрощеної системи оподаткування в електронному вигляді?

Порядок подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування затверджений наказом Міністерства фінансів України від 20.12.11 №1675.

Відповідно до п.4 Порядку заява подається суб’єктом господарювання до органу державної податкової служби особисто або поштою.

Враховуючи вищевикладене, подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування фізичними особами-підприємцями в електронному вигляді нормами чинного законодавства не передбачено.

Чи потрібно надавати до органів ДПС посилені сертифікати електронних цифрових підписів, які були отримані субєктами господарювання в АЦСК ІДД ДПС?

Посилені сертифікати відкритих ключів використовуються органами ДПС для перевірки цілісності звітних документів та ідентифікації підписувачів, які підписали електронну звітність.

Посилені сертифікати підписувачів (платників податків) передаються до органів ДПС автоматично при підписанні в спеціалізованому програмному забезпеченні «ДПС Захист звітності» електронного договору «Про визнання електронних документів».

При використанні платниками податків зазначеного сервісу подавати до органів ДПС посилені сертифікати особисто не обов’язково.

Які послуги надає Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДПС?

Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби надає наступні послуги електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП):

реєстрація заявників;

надання у користування надійних засобів ЕЦП;

допомога при генерації відкритих та особистих ключів;

обслуговування посилених сертифікатів ключів заявника (сертифікація відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів);

надання послуг фіксування часу;

консультативні послуги за зверненнями підписувачів.

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.