Мобильная версия сайта Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Знайомимо з Податковим кодексом


   Майже 44 відсотки платників Богодухівської ОДПІ звітують в електронному вигляді
   Змінено порядок використання сум ПДВ, сплачених переробними підприємствами до спецфонду держбюджету
   Порядок здійснення податкового контролю, види перевірок, порядок їх проведення.
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням Прикінцевих та Перехідних положень Податкового Кодексу України. Загальні положення, порядок реєстрації та анулювання платників ПДВ, визначення об’єкта оподаткування.
   Адміністрування податку на доходи фізичних осіб з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Реєстрація та облік платників податків
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Адміністрування екологічного податку
   Адміністрування збору за першу реєстрацію транспортного засобу з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Загальні положення, порядок визначення доходів і витрат, амортизація у Податковому кодексі України
 
Міністерство доходів і зборів України

Електронна звітність – ключ в майбутнє

Нещодавно в ДПІ у Богодухівському районі відбулася зустріч з представниками малого та середнього бізнесу.

«Всі ми бачимо позитивні зміни в адмініструванні податків та обслуговуванні платників. Введення нових електронних сервісів, відкриття ЦОППів, скорочення термінів документообліку – все це робиться для покращення взаємостосунків між підприємницькою спільнотою та податковою службою», - підкреслив відкриваючи зустріч в.о. начальника Олександр Іванцов.

Сьогодні податкова служба поступово переходить від фіскальної служби до сервісної й одним із основних напрямків є саме запровадження електронної звітності, яка в порівнянні з паперовою має чимало переваг. Насамперед це економія робочого часу платників податків та їхніх коштів на придбання бланків звітних документів. Також – це автоматична перевірка звітності від наявності арифметичних помилок, оперативність обробки інформації та її конфіденційність. Переваги подання звітності в електронному вигляді уже сьогодні відчули 76% платників регіону, що на 21% більше ніж у відповідному періоді минулого року".

Виступаючи перед присутніми, начальник відділу інформатизації та обліку платників податків Григорій Вакуленко детально висвітив питання подання звітності в електронному вигляді до податкових органів. Щоб подавати звітність в електронному вигляді необхідно мати: доступ до мережі Інтернет, спеціалізоване програмне забезпечення для формування податкових документів в електронному вигляді у затвердженому форматі, засіб криптографічного захисту інформації, чинні посилені сертифікати ключів для платника податків і його посадових осіб та договір про визнання електронних документів. Особливий акцент було зроблено на отримання ключів електронного підпису безкоштовно в секторі реєстрації користувачів при ДПС у Харківській області .

Також присутніх було поінформовано про зміни в податковому законодавстві відповідно до положень Податкового кодексу. Наразі податковою службою для платників запроваджено ряд електронних сервісів, зокрема, сервіс для підприємців – „Податковий асистент”. В основу даного сервісу закладено повідомлення платників через Інтернет про податкові ризики, які податківці виявляють під час моніторингу їх господарської діяльності. Листування буде індивідуальним та конфіденційним, при цьому податкова буде пропонувати самостійно усунути недоліки до офіційного подання звітності. Скористатися новим сервісом зможуть лише ті платники, що подають звітність в електронному вигляді.

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.