Мобильная версия сайта Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Знайомимо з Податковим кодексом


   Майже 44 відсотки платників Богодухівської ОДПІ звітують в електронному вигляді
   Змінено порядок використання сум ПДВ, сплачених переробними підприємствами до спецфонду держбюджету
   Порядок здійснення податкового контролю, види перевірок, порядок їх проведення.
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням Прикінцевих та Перехідних положень Податкового Кодексу України. Загальні положення, порядок реєстрації та анулювання платників ПДВ, визначення об’єкта оподаткування.
   Адміністрування податку на доходи фізичних осіб з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Реєстрація та облік платників податків
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Адміністрування екологічного податку
   Адміністрування збору за першу реєстрацію транспортного засобу з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Загальні положення, порядок визначення доходів і витрат, амортизація у Податковому кодексі України
 
Міністерство доходів і зборів України

Відповідаємо на актуальні питання під час інтернет-семінару «Переваги застосування спрощеної системи оподаткування. Електронні сервіси.»

В  ДПІ у Богодухівському районі пройшов інтернет-семінар за участі начальника ДПІ Наталії Салигіної. Пропонуємо відповіді на найактуальніші запитання:

Який термін дії Свідоцтва платника єдиного податку?

Відповідно до п.299.3 ст.299 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) свідоцтво платника єдиного податку видається безстроково виключно суб’єкту господарювання або уповноваженій ним особі та не може передаватися для провадження господарської діяльності іншим особам..

Чи необхідно вносити зміни до Свідоцтва платника Єдиного податку фізичним особам-підприємцям у зв’язку із зміною кодів класифікації видів економічної діяльності (КВЕД)?

Відповідно до п.298.5 ст.298 ПКУ при зміні видів господарської діяльності заява подається платниками єдиного податку першої та другої груп не пізніше 20-го числа місяця, наступного за місяцем, в якому відбулися такі зміни.

Таким чином, фізична особа-підприємець – платник єдиного податку при зміні в Єдиному державному реєстрі видів діяльності з КВЕД ДК 009:2005 на аналогічні види діяльності за КВЕД ДК 009:2010 повинна подавати до органу ДПС заяву встановленого зразка (затверджено наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2011 р. №1675) про внесення змін за видами діяльності в свідоцтво платника єдиного податку.

Орган державної податкової служби вносить зміни у раніше видане свідоцтво платника єдиного податку в день подання платником єдиного податку заяви.

Нормами ПКУ не визначено конкретний термін подання заяви про внесення змін до види діяльності безпосередньо фізичною особою-підприємцем – платником єдиного податку третьої групи.

Тобто, якщо фізична особа-підприємець – платник єдиного податку третьої групи бажає внести зміни до раніше виданого свідоцтва платника єдиного податку в частині видів господарської діяльності, вона подає заяву за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2011 р. №1675.

При цьому рішення щодо термінів подання зазначеної заяви приймається фізичною особою-підприємцем – платником єдиного податку третьої групи самостійно.

Чи необхідно фізичним особам-підприємцям – платникам єдиного податку зберігати первинні документи та чи передбачена відповідальність за їх незбереження?

Фізичні особи-підприємці – платники єдиного податку зобов’язані забезпечити зберігання первинних документів, на підставі яких заповнювалися дані книги обліку доходів або книги обліку доходів та витрат, що використовувалися для складання податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця, або інші первинні документи, які використовуються для складання податкової звітності з інших податків і зборів – у разі їх сплати. Такі первинні документи зберігаються не менш як 1095 днів з дня подання податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця або іншої податкової звітності, для складення якої вони використовуються.

За незбереження первинних документів до платників єдиного податку можуть бути застосовані штрафи відповідно до п.121.1 ст.121 Податкового кодексу України.

При відсутності первинних документів на товар, який придбавався платником єдиного податку, у разі виявлення факту щодо неутримання податку на доходи фізичних осіб при виплаті доходу громадянам до платників податків застосовуються штрафні санкції, як до податкового агента, передбачені п.127.1 ст.127 ПКУ та на суму податкового боргу нараховується пеня після закінчення строків погашення узгодженого грошового зобов’язання згідно з пп.129.1.1 п.129.1 ст.129 ПКУ.

Де можна ознайомитись з сервісами ДПС?

Офіційний веб-сайт ДПС України (_www.sts.gov.ua) містить чимало сервісів, що суттєво спрощують навігацію для сумлінних суб’єктів господарювання у бурхливому океані бізнес-простору.

 Функціонує сервіс «Єдина база податкових знань», яка постійно оновлюється та вдосконалюється. Єдина база включає в себе перелік найбільш актуальних питань-відповідей, що виникають у платників податків. Ще є сервіси, які стосуються платників податку на додану вартість: «Реєстр платників ПДВ», «Анульовані свідоцтва платників ПДВ» та інше. Працює сервіс для забезпечення формування електронної звітності, отримання електронних ключів. Сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» допоможе сумлінним платникам податків переконатися у надійності контрагентів.

Наразі готується до запуску ще один новий сервіс - «Заповнення декларації про майновий стан і доходи», який надасть можливість заповнити декларацію як фізичним особам – підприємцям, так і громадянам з подальшим направленням її до податкового органу, не відвідуючи кабінетів ДПІ.

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.