Мобильная версия сайта Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Знайомимо з Податковим кодексом


   Майже 44 відсотки платників Богодухівської ОДПІ звітують в електронному вигляді
   Змінено порядок використання сум ПДВ, сплачених переробними підприємствами до спецфонду держбюджету
   Порядок здійснення податкового контролю, види перевірок, порядок їх проведення.
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням Прикінцевих та Перехідних положень Податкового Кодексу України. Загальні положення, порядок реєстрації та анулювання платників ПДВ, визначення об’єкта оподаткування.
   Адміністрування податку на доходи фізичних осіб з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Реєстрація та облік платників податків
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Адміністрування екологічного податку
   Адміністрування збору за першу реєстрацію транспортного засобу з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Загальні положення, порядок визначення доходів і витрат, амортизація у Податковому кодексі України
 
Міністерство доходів і зборів України

«Гаряча лінія» в ДПІ у Богодухівському районі

«Гаряча лінія» в ДПІ у Богодухівському районі

На запитання платників податків під час чергового телефонного зв’язку «гаряча лінія» відповідав в.о. начальника ДПІ Андрій Чорненький. Пропонуємо відповіді на найактуальніші з них:

Чи необхідно фізичним особам-підприємцям – платникам єдиного податку зберігати первинні документи та чи передбачена відповідальність за їх незбереження?

Фізичні особи-підприємці – платники єдиного податку зобов’язані забезпечити зберігання первинних документів, на підставі яких заповнювалися дані книги обліку доходів або книги обліку доходів та витрат, що використовувалися для складання податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця, або інші первинні документи, які використовуються для складання податкової звітності з інших податків і зборів – у разі їх сплати. Такі первинні документи зберігаються не менш як 1095 днів з дня подання податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця або іншої податкової звітності, для складення якої вони використовуються.

За незбереження первинних документів до платників єдиного податку можуть бути застосовані штрафи – 510 грн., повторно – 1020 грн. за ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення згідно з п.121.1 ст.121 Податкового кодексу України.

Як працює сервіс «Пульс податкової»?

Пульс податкової» - це гаряча лінія, яка створена для забезпечення оперативного реагування на інформацію від громадян та суб’єктів господарювання про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової служби.

Лінія працює цілодобово: з 8.30 до 19.30 год., інформацію про неправомірні дії приймають оператори, у неробочий час – інтерактивний автовідповідач. Податківці не тільки приймають звернення, але й потім повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.

Якщо ви володієте інформацією про неправомірні дії податківців, то звертайтесь до «Пульсу податкової» за номером (044) 284-00-07.

Де можна скористатися послугами одержання ключів електронного цифрового підпису?

Для забезпечення платників податків безкоштовними ключами електронного цифрового підпису в Державній податковій службі України створено Центр сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби.

В Харкові також розпочав роботу пункт реєстрації користувачів посиленного сертифікату електронного цифрового підпису при ДПС у Харківській області, який знаходиться за адресою: м.Харків, Держпром, 6 під’їзд, 2 поверх, кімната 121.

Як зазначив Голова Державної податкової служби України Олександр Клименко, процедура отримання платником безкоштовного ключа електронного цифрового підпису займатиме не більше 25 хвилин.

Платнику податків, який бажає отримати безкоштовно сертифікат “електронного ключа” необхідно буде лише звернутися за зазначеною адресою та принести власний носій для електронної інформації (CD, DVD, “флешка”).

Повний перелік необхідних документів, зразок заповнення заяви та іншу необхідну інформацію можна знайти на сайті Акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкоідкового департаменту Державної податкової служби України _www.cskidd.gov.ua

У який термін необхідно сплатити податкове зобов’язання, у разі несвоєчасного подання звітності?

Відповідно до п.31.1. ст.31 Податкового кодексу України строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов’язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством.

Момент виникнення податкового обов’язку платника податку визначається календарною датою.

Відповідно до п.57.1. ст.57 ПКУ платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПКУ для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених ПКУ.

Отже, платник податків, у разі подання звітності до граничного терміну сплати, зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, до граничного терміну сплати відповідної декларації.

У разі подання звітності платником податків після граничного терміну сплати, він зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, до подання такої декларації, оскільки граничний термін сплати вже минув.

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.