Мобильная версия сайта Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Знайомимо з Податковим кодексом


   Майже 44 відсотки платників Богодухівської ОДПІ звітують в електронному вигляді
   Змінено порядок використання сум ПДВ, сплачених переробними підприємствами до спецфонду держбюджету
   Порядок здійснення податкового контролю, види перевірок, порядок їх проведення.
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням Прикінцевих та Перехідних положень Податкового Кодексу України. Загальні положення, порядок реєстрації та анулювання платників ПДВ, визначення об’єкта оподаткування.
   Адміністрування податку на доходи фізичних осіб з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Реєстрація та облік платників податків
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Адміністрування екологічного податку
   Адміністрування збору за першу реєстрацію транспортного засобу з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Загальні положення, порядок визначення доходів і витрат, амортизація у Податковому кодексі України
 
Міністерство доходів і зборів України

«Гаряча лінія» - шлях до підвищення правосвідомості платників податків!

Проведення сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія» проводиться керівним складом ДПІ у Богодухівському районі для оперативного роз’яснення «найгарячіших» питань платників податків. Тема чергового сеансу: «Єдиний податок з СГД – юридичних осіб. Доступ до публічної інформації. Європейська та євроатлантична інтеграція. Заходи щодо запобігання та протидії корупції. Розгляд звернень громадян». На запитання абонентів відповів перший заступник начальника ДПІ – Олександр Іванцов.

Наводимо перелік запитань, які були задані платниками податків:

Чи мають право ЮОплатники ЄП здійснювати виробництво та реалізацію ювелірних виробів?

Юридичні особи - платники єдиного податку мають право здійснювати виробництво, постачання, продаж (реалізацію) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Який термін сплати ЄП ЮО – платниками ЄП?

Платники єдиного податку юридичні особи сплачують єдиний податок протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал.

Сплата єдиного податку здійснюється за місцем податкової адреси.

Що є доходом для платника ЄП – ЮО?

Доходом платника єдиного податку для юридичної особи є будь-який дохід, включаючи дохід представництв, філій, відділень такої юридичної особи, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі вартість безоплатно отриманих протягом звітного періоду товарів (робіт, послуг) та сума кредиторської заборгованості, за якою минув строк позовної давності.

Безоплатно отриманими вважаються товари (роботи, послуги), надані платнику єдиного податку згідно з письмовими договорами дарування та іншими письмовими договорами, укладеними згідно із законодавством, за якими не передбачено грошової або іншої компенсації вартості таких товарів (робіт, послуг) чи їх повернення, а також товари, передані платнику єдиного податку на відповідальне зберігання і використані таким платником єдиного податку.

Також, до суми доходу юридичної особи - платника єдиного податку за звітний період включається вартість реалізованих протягом звітного періоду товарів (робіт, послуг), за які отримана попередня оплата (аванс) у період сплати інших податків і зборів.

Які відомості зазначаються органом ДПС у свідоцтві про сплату ЄП, яке видається ЮО?

Відповідно до п. 299.11 ст. 299 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями у свідоцтві платника єдиного податку – юридичної особи зазначаються такі відомості:

-найменування суб’єкта господарювання, код за ЄДРПОУ (для юридичної особи);

-дані документа, що підтверджує державну реєстрацію юридичної особи відповідно до закону;

-податкова адреса суб’єкта господарювання;

-місце провадження господарської діяльності;

-дата (період) обрання або переходу на спрощену систему оподаткування;

-ставка єдиного податку (3 або 5 відсотків);

-дата виписки свідоцтва.

Протягом якого часу опрацьовуються звернення до «Пульсу податкової»?

У випадку надходження звернень на телефон «Пульсу податкової» три з чотирьох звернень платників на гарячу лінію опрацьовуються протягом однієї доби. Решта – не довше двох днів. Під «опрацюванням» у даному випадку розуміється повне вирішення піднятих підприємцями питань. Практика засвідчила, що «Пульс податкової» став якісним каналом як зовнішньої комунікації – між платниками та податківцями, так і комунікації внутрішньої – задля оперативного реагування на скарги було вжито додаткових заходів для швидкого обміну інформацією всередині нашої структури.

Які вимоги встановлені для письмового звернення?

Відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року N 393/96-ВР (далі – Закон) у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Які строки розгляду звернення до податкового органу?

Відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року N 393/96-ВР (далі – Закон) звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

Таким чином загальний термін розгляду звернень громадян становить один місяць, але він може бути як подовжений ще на 15 днів в разі виникнення обставин, які потребують додаткового вивчення, так і зменшений на 15 днів в разі невідкладного вирішення питання.

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.