Мобильная версия сайта Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Знайомимо з Податковим кодексом


   Майже 44 відсотки платників Богодухівської ОДПІ звітують в електронному вигляді
   Змінено порядок використання сум ПДВ, сплачених переробними підприємствами до спецфонду держбюджету
   Порядок здійснення податкового контролю, види перевірок, порядок їх проведення.
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням Прикінцевих та Перехідних положень Податкового Кодексу України. Загальні положення, порядок реєстрації та анулювання платників ПДВ, визначення об’єкта оподаткування.
   Адміністрування податку на доходи фізичних осіб з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Реєстрація та облік платників податків
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Адміністрування екологічного податку
   Адміністрування збору за першу реєстрацію транспортного засобу з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Загальні положення, порядок визначення доходів і витрат, амортизація у Податковому кодексі України
 
Міністерство доходів і зборів України

Проведено інтернет - конференцію в ДПІ у Богодухівському районі

На-сьогодні податкова система продовжує стрімко розвиватися змінюючи фіскальний орган на сервісну службу. Саме з цією метою в ДПІ у Богодухівському районі була проведена Інтернет-конференція на тему: «Від фіскального органу до сервісної служби».

На запитання, що найбільше цікавили платників податків, відповів начальник ДПІ Наталія Салигіна, надавши чіткі та вичерпні відповіді.

Пропонуємо до вашої уваги перелік питань, які найбільше цікавили суб’єктів підприємницької діяльності:

Які адміністративні послуги може отримати в ЦОПП платник податків?

Відповідь: - взяття на облік платників податків в органах ДПС

- включення (виключення) до (з) реєстрів платників податків

- оформлення та видача патентів, свідоцтв про перехід на спеціальні режими оподаткування, карток платника податків, довідок та інших документів, за якими платники податків звертаються до органів ДПС

- реєстрація розрахункових книжок та книг обліку, взяття на облік реєстраторів розрахункових операцій

- проведення з платниками податків звірки стану розрахунків з бюджетами та надання повідомлень, актів звірки за відповідними письмовими зверненнями.

Які інформаційні та інші послуги можуть отримати в ЦОПП платники податків?

Відповідь: - надання консультативної допомоги платникам податків у оформленні заяв, заповненні податкової звітності

- проведення семінарів для платників податків

- надання інформації про реквізити рахунків для зарахування платежів до бюджетів, ставки податків та роз’яснень з питань оподаткування (усних, письмових, по телефону)

- надання платникам податків інформації про стан розрахунків з бюджетами

- надання безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання податкової звітності в електронному вигляді

- розміщення у мережі Інтернет нормативно-правових актів, податкових роз'яснень, Єдиної бази податкових знань, реєстру платників ПДВ

- розповсюдження брошур, буклетів, пам’яток та іншої друкованої продукції про сплату податків

- прийняття звітних та інших документів платників податків

- надання публічної інформації

В чому полягає принцип роботи сервісу „Пульс податкової”?

Відповідь: З метою подолання проявів корупції в органах державної податкової служби та ліквідації перешкод, що заважають провадити підприємницьку діяльність, усунення труднощів у спілкуванні із посадовими особами  податкової служби, формування у громадян об'єктивної оцінки діяльності органів ДПС запроваджено сервіс для платників податків під егідою Голови ДПС України „Пульс податкової".

Цей сервіс функціонує за принципом call-back (працівники ДПС України не тільки приймають звернення, але й потім повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи).

Лінія працює цілодобово: у робочий час інформацію про корупційні та інші неправомірні дії приймають працівники ДПС, неробочий час - інтерактивний автовідповідач.

Номер «Пульсу податкової»: (044) 284-00-07.

Які документи необхідно подати юридичній особи для отримання посиленого сертифікату ключа?

Відповідь: Документи, які необхідно подати юридичній особи для отримання посиленого сертифікату ключа:

- заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката ключа встановленого зразку (дозвіл на використання персональних даних підписувача) для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;

- оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);

- копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а для відокремлених підрозділів юридичної особи (філії, представництва) надається копія довідки з управління статистики про внесення відомостей про відокремлений підрозділ до ЄДРПОУ;

- документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);

- документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;

- копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів;

- копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера. У разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається. Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом керівника та печаткою юридичної особи, а також підписом уповноваженої особи ЦСК якій пред’являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.

Які сервіси функціонують на податковому порталі?

На єдиному веб-порталі органів ДПС  функціонують такі сервіси:

-  електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який дозволяє перевірити надійність свого ділового партнера. Для цього достатньо знати його код ЄДРПОУ або його точну назву. Інформаційна система ДПС України надасть інформацію про перебування на обліку такого суб’єкта господарювання, чи навпаки зняття з обліку, наявність чи відсутність податкового боргу, а також чи знаходиться він за визначеною в установчих документах адресою і т.д.

-  електронні сервіси «Реєстр платників ПДВ», «Анульовані свідоцтва платників ПДВ», за допомогою якого можна дізнатися про те, чи є дійсним свідоцтво ПДВ свого бізнес-партнера, дату початку дії свідоцтва, а також інформацію про позбавлення реєстрації як платника ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи органів державної податкової служби чи за рішенням суду.

Даний сервіс допоможе суб’єкту господарювання уникнути участі в різного роду схемах „мінімізації” податкових зобов’язань, а також особливої уваги податкових органів через його віднесення до категорії ризикових.

Адже на сьогодні до плану – графіку документальних перевірок включаються виключно ризикові платників податків.

Крім цього, на єдиному веб-порталі органів ДПС розміщено кодифікований Податковий кодекс України, функціонує Єдина база податкових знань, яка використовується податківцями при наданні податкових консультацій та роз’яснень платникам податків, а також «Податковий календар», що інформує про дату подання звітності та сплати податків, зборів (обов'язкових платежів).

Як відомо, із набранням чинності Податковим кодексом України платники податків отримали можливість направлення до органів ДПС податкових декларацій в електронній формі за допомогою засобів електронного зв'язку та з використанням електронного цифрового підпису.

Відтепер, для подання податкової звітності в електронному вигляді можна безкоштовно отримати електронні ключів у секторі реєстрації користувачів при ДПС у Харківській області Управління (центру) сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби знаходиться за адресою: м.Харків, «Держпром» 6 під’їзд, 2 поверх,121.тел. 057-702-86-17.

Для платників податків, які подають податкову звітність в електронному вигляді, почав функціонувати електронний податковий сервіс«Інформаційне повідомлення про заборгованість з податків, зборів (обов'язкових платежів)», що передбачає направлення платнику податків на його електронну адресу (e-mail) електронного повідомлення про наявність у нього податкового боргу.

Нещодавно платнику податків надана можливість скористатись новим електронним сервісом — надання податковим органом довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів, що контролюються органами ДПС, в електронному вигляді за електронним запитом такого платника.

Якщо у платника податків є податковий борг, йому надсилається лист з обґрунтованою відмовою у наданні Довідки, яку можуть видати лише після повного погашення суми такого боргу. Отримати паперове підтвердження Довідки, раніше отриманої в електронному вигляді, може кожний платник податків. При цьому витрати часу на очікування — від звернення і до видачі, які раніше вимірювалися у днях, — стали вимірюватися годинами.

На початку року запроваджено новий проект «Пульс податкової», який дає змогу громадянам співпрацювати з податківцями з метою подолання проявів корупції в органах державної податкової служби, ліквідації перешкод, що заважають провадити підприємницьку діяльність. Працівники податкової служби приймають звернення громадян та повідомляють заявникам про результати їх розгляду та вжиті заходи.

 

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.