Мобильная версия сайта Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Знайомимо з Податковим кодексом


   Майже 44 відсотки платників Богодухівської ОДПІ звітують в електронному вигляді
   Змінено порядок використання сум ПДВ, сплачених переробними підприємствами до спецфонду держбюджету
   Порядок здійснення податкового контролю, види перевірок, порядок їх проведення.
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням Прикінцевих та Перехідних положень Податкового Кодексу України. Загальні положення, порядок реєстрації та анулювання платників ПДВ, визначення об’єкта оподаткування.
   Адміністрування податку на доходи фізичних осіб з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Реєстрація та облік платників податків
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Адміністрування екологічного податку
   Адміністрування збору за першу реєстрацію транспортного засобу з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Загальні положення, порядок визначення доходів і витрат, амортизація у Податковому кодексі України
 
Міністерство доходів і зборів України

Інтернет-конференцію з питань надання податкової звітності

Начальник ДПІ у Богодухівському районі Наталія Салигіна провела Інтернет-конференцію з питань надання податкової звітності в електронному вигляді та запровадження нового електронного сервісу. Пропонуємо Вам ознайомитися з питаннями, які надійшли під час Інтернет-конференції  та відповіді на них:

Запитання. Чи необхідно платнику податків по закінченню дії договору про подання до органів ДПС звітів та декларацій в електронному вигляді переукладати договір?

Відповідь. Згідно з розд.6. Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 р. №233, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.04.08 р. за № 320/15011, договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами. Усі попередні домовленості та укладені правочини між Платником податків та органом ДПС з питань електронного обміну інформацією втрачають чинність. Договір діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо платник податків подає до органу ДПС нові посилені сертифікати ЕПЦ, цей Договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів. Орган ДПС має право розірвати Договір в односторонньому порядку у випадку ненадання Платником податків нового посиленого сертифіката (сертифікатів) відкритого ключа замість скасованих або у разі зміни Платником місця реєстрації. У разі припинення дії Договору надісланий Платником податків податковий документ в електронному вигляді не приймається.

Запитання. Що необхідно платнику ПДВ, щоб зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних?

Відповідь. Для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку на додану вартість необхідно отримати посилені сертифікати ключів електронного цифрового підпису та укласти з ДПІ за місцем обліку договір про визнання електронної податкової звітності.

Запитання. Чи може бути виключена з Єдиного реєстру помилково сформована податкова накладна?

Відповідь. Якщо показники документа, вказані платником при його реєстрації в Єдиному реєстрі, не відповідають тим, що містяться у податковій накладній, такий документ не може бути виключено з Єдиного реєстру і не може бути підставою для формування податкового кредиту покупцем. При цьому платник має право зареєструвати в Єдиному реєстрі правильно оформлену податкову накладну, яка підлягає включенню до реєстрів виданих та отриманих податкових накладних та відображенню у деклараціях контрагентів.

Запитання. У яких випадках платнику ПДВ може бути відмовлено в реєстрації розрахунка коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних?

Відповідь. Згідно з п.9 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.10 р. №1246, причиною відмови у прийнятті податкової накладної та/або розрахунка коригування до реєстрації є наявність помилок; відсутність в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується, або факт реєстрації податкової накладної та/або розрахунка коригування з такими ж реквізитами.

Запитання. Я – приватний підприємець, платник єдиного податку, хочу звітувати в електронному вигляді. Що я повинен мати для звітування в електронному вигляді?

Відповідь. Відповідно до п.2 розд.ІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 р. № 233 «Про подання електронної податкової звітності», для подання податкових документів до органів ДПС в електронному вигляді платник податків повинен мати:

-  спеціалізоване програмне забезпечення для формування податкових документів в електронному вигляді у затвердженому форматі (стандарті);

-  доступ до мережі Інтернет та можливість відправлення / приймання електронних повідомлень по електронній пошті;

-  засіб КЗІ (сумісний за форматами даних із засобами КЗІ, що використовуються в органах ДПС);

-  чинні посилені сертифікати відкритих ключів, сформованих акредитованим центром сертифікації ключів для платника податків та уповноважених посадових осіб платника податків, підписи яких є обов’язковими для податкової звітності у паперовій формі.

Запитання. Які документи необхідні для отримання сертифіката та ключа фізичній особі – підприємцю?

Відповідь. Платнику податків, який бажає отримати безкоштовно сертифікат «електронного ключа», необхідно звернутися за адресою: м.Харків, Держпром, 6 під’їзд, 2 поверх, кімната 121 та принести власний носій для електронної інформації (CD, DVD, «флешка»).

Документи, що необхідні для отримання посиленого сертифіката ключа фізичною особою– підприємцем:

- заповнена та підписана заява приєднання до договору ЕЦП;

- заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання сертифіката ключа встановленого зразка та дозвіл на використання персональних даних підписувача для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифіката відкритого ключа;

- копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1 – 4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів;

- копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).

 

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.