Мобильная версия сайта Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Знайомимо з Податковим кодексом


   Майже 44 відсотки платників Богодухівської ОДПІ звітують в електронному вигляді
   Змінено порядок використання сум ПДВ, сплачених переробними підприємствами до спецфонду держбюджету
   Порядок здійснення податкового контролю, види перевірок, порядок їх проведення.
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням Прикінцевих та Перехідних положень Податкового Кодексу України. Загальні положення, порядок реєстрації та анулювання платників ПДВ, визначення об’єкта оподаткування.
   Адміністрування податку на доходи фізичних осіб з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Реєстрація та облік платників податків
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Адміністрування екологічного податку
   Адміністрування збору за першу реєстрацію транспортного засобу з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Загальні положення, порядок визначення доходів і витрат, амортизація у Податковому кодексі України
 
Міністерство доходів і зборів України

Інтернет-конференція у ДПІ у Богодухівському районі

  Інтернет-конференція у ДПІ у Богодухівському районі

Нещодавно в ДПІ у Богодухівському районі відбулась Інтернет-конференція на тему “«Переваги подання звітності в електронному вигляді та запровадження нових сервісів для платників податків».

На питання учасників інтернет-конференції відповідала начальника інспекції – Наталія Салигіна. Під час Інтернет-конференції надійшло чимало питань щодо електронної звітності.

Отож, пропонуємо вашій увазі деякі актуальні запитання, які поставили учасники під час заходу та відповіді на них:

Чи потрібно переукладати договір про надання звітності в електронному вигляді після закінчення терміну його дії?

 Договір про визнання електронних документів діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо платник податків подає до органу державної податкової служби нові посилені сертифікати, договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів. Орган ДПС має право розірвати договір в односторонньому порядку у випадку ненадання платником податків нових посилених сертифікатів відкритих ключів замість скасованих або в разі зміни платником місця реєстрації.

Яким чином можна отримати безкоштовний сертифікат «електронного ключа»?

За адресою: м. Харків, Держпром, 6 під'їзд, 2 поверх, кімната 121 працює пункт реєстрації користувачів посиленого сертифікату електронного цифрового підпису при ДПС у Харківській області.

Час процеду­ри отримання сертифікату «електронного ключа» три­ватиме від 15 до 25 хвилин в залежності від кількос­ті отриманих сертифікатів та швидкості електронного зв'язку.

Платнику податків, який бажає отримати безкоштовно сертифікат «електронного ключа», необхідно буде лише звернутися за зазначеною адресою та принести власний носій для електронної інфор­мації (CD, DVD, «флешка»)

Повний перелік необхідних документів, зразок заповнення заяви та іншу необхідну інформацію можна знайти на сайті Акре­дитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДПС http: //www.cskidd.gov.ua.

Як працює сервіс «Пульс податкової»?

Державна податкова служба запровадила сервіс, який дозволяє громадянам разом із податківцями остаточно подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами. Нова ініціатива податківців має назву «Пульс податкової».

«Пульс податкової» - це гаряча телефонна лінія, що працює за принципом call-back (податківці не тільки приймають звернення, але й потім повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи). Працює лінія цілодобово (з 8-30 до 19-30 у Вас приймують інформацію оператори, у неробочий час – інтерактивний автовідповідач).

Якщо ви володієте інформацією про неправомірні дії податківців то зертайтесь до «Пульсу податкової» Номер «Пульсу податкової»: (044) 284-00-07

Як замовити  в «он-лайн» довідку про відсутність податкового боргу і отримати електронною поштою?

Відтепер платники податків, які звітують в електронному вигляді, зможуть замовляти «Довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), що контролюються органами ДПС», не відвідуючи податкову інспекцію». У запиті, що формується відповідно до електронного формату (J1300301) та надсилається до «Інформаційного порталу органів ДПС України», платнику податків необхідно зазначити спосіб отримання Довідки (електронний чи письмовий).

У залежності від вибору способу отримання Довідки, платнику податків, який не має заборгованості з того чи іншого податку або збору, засобами електронного зв’язку надсилається Довідка в електронному вигляді (J1400301) або інформаційне повідомлення у вигляді квитанції від інспектора ОДПС про стан розгляду Довідки за місцем обліку.  

Тому такий сервіс дозволить значно зекономити час платників податків та мінімізує спілкування з працівниками ДПС

 Якщо підприємство - платник податків перебуває на обліку як платник окремого податку в декількох органах ДПС, то чи треба укладати договір про подачу звітності в електронному вигляді з кожною окремою податковою інспекцією?

Відповідно до п. 49.4 ст. 49 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року N 2755-VI платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації до органу державної податкової служби в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством. Наказом ДПА України від 10.04.2008 N 233, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.04.2008 за N 320/15011, затверджено Інструкцію з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку (далі - Інструкція).

Відповідно до Інструкції платник податку може надіслати до органу ДПС засобами телекомунікаційного зв'язку податкові документи в електронному вигляді, якщо з органом ДПС укладено договір про визнання електронних документів, а також проведено обмін посиленими сертифікатами відкритих ключів, сформованими акредитованим центром сертифікації ключів.

Враховуючи зазначене, якщо платник податків (в тому числі який належить до великих або середніх підприємств) знаходиться на обліку як платник окремого податку в декількох органах ДПС, то для подання податкової звітності в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку до таких органів ДПС такий платник податків має укласти договір про визнання електронних документів, а також провести обмін посиленими сертифікатами відкритих ключів, сформованими акредитованим центром сертифікації ключів, з кожним окремим органом ДПС.

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.