Мобильная версия сайта Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Знайомимо з Податковим кодексом


   Майже 44 відсотки платників Богодухівської ОДПІ звітують в електронному вигляді
   Змінено порядок використання сум ПДВ, сплачених переробними підприємствами до спецфонду держбюджету
   Порядок здійснення податкового контролю, види перевірок, порядок їх проведення.
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням Прикінцевих та Перехідних положень Податкового Кодексу України. Загальні положення, порядок реєстрації та анулювання платників ПДВ, визначення об’єкта оподаткування.
   Адміністрування податку на доходи фізичних осіб з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Реєстрація та облік платників податків
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Адміністрування екологічного податку
   Адміністрування збору за першу реєстрацію транспортного засобу з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Загальні положення, порядок визначення доходів і витрат, амортизація у Податковому кодексі України
 
Міністерство доходів і зборів України

10.08.12 «Гаряча лінія» в ДПІ у Богодухівському районі

Нещодавно в ДПІ у Богодухівському районі відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія” з начальником ДПІ Наталією Салигіною на тему : “ Право громадян на звернення. Сервіси для платників податків «Пульс податкової » та «Інформаційне повідомлення про повідомлення про заборгованість з податків, зборів (обов’язкових платежів) ”. Пропонуємо Вам ознайомитися з питаннями, які обговорювалися під час сеансу, та відповідями на них.

Скажіть, які вимоги для написання звернення?

- Згідно ст.5 розділу I Загальних положень Закону України від 02.10.96 N 393/96-ВР «Про звернення громадян» визначено вимоги до звернення:

Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань. 

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Як працює сервіс «Пульс податкової»?

- Державна податкова служба запровадила сервіс, який дозволяє громадянам разом із податківцями остаточно подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами. Нова ініціатива податківців має назву «Пульс податкової».

«Пульс податкової» - це гаряча телефонна лінія, що працює за принципом call-back (податківці не тільки приймають звернення, але й потім повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи). Працює лінія цілодобово (з 8-30 до 19-30 у Вас приймують інформацію оператори, у неробочий час – інтерактивний автовідповідач).

Якщо ви володієте інформацією про неправомірні дії податківців то зертайтесь до «Пульсу податкової» Номер «Пульсу податкової»: (044) 284-00-07

Як замовити  в «он-лайн» довідку про відсутність податкового боргу і отримати електронною поштою?    

- Відтепер платники податків, які звітують в електронному вигляді, зможуть замовляти «Довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), що контролюються органами ДПС», не відвідуючи податкову інспекцію». У запиті, що формується відповідно до електронного формату (J1300301) та надсилається до «Інформаційного порталу органів ДПС України», платнику податків необхідно зазначити спосіб отримання Довідки (електронний чи письмовий).

У залежності від вибору способу отримання Довідки, платнику податків, який не має заборгованості з того чи іншого податку або збору, засобами електронного зв’язку надсилається Довідка в електронному вигляді (J1400301) або інформаційне повідомлення у вигляді квитанції від інспектора ОДПС про стан розгляду Довідки за місцем обліку.  

Тому такий сервіс дозволить значно зекономити час платників податків та мінімізує спілкування з працівниками ДПС

 

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.