Мобильная версия сайта Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Знайомимо з Податковим кодексом


   Майже 44 відсотки платників Богодухівської ОДПІ звітують в електронному вигляді
   Змінено порядок використання сум ПДВ, сплачених переробними підприємствами до спецфонду держбюджету
   Порядок здійснення податкового контролю, види перевірок, порядок їх проведення.
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням Прикінцевих та Перехідних положень Податкового Кодексу України. Загальні положення, порядок реєстрації та анулювання платників ПДВ, визначення об’єкта оподаткування.
   Адміністрування податку на доходи фізичних осіб з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Реєстрація та облік платників податків
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Адміністрування екологічного податку
   Адміністрування збору за першу реєстрацію транспортного засобу з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Загальні положення, порядок визначення доходів і витрат, амортизація у Податковому кодексі України
 
Міністерство доходів і зборів України

12.06.2012. Громадяни Богодухівщини – запитують, податківці – відповідають

12.06.2012. Громадяни Богодухівщини – запитують, податківці – відповідають

 

В ДПІ у Богодухівському районі відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з заступником начальника Андрієм Чорненьким на тему: «Переваги та порядок надання податкової звітності в електронному вигляді. Єдиний реєстр податкових накладних .»

 

Наводимо деякі питання, на які були надані відповіді платникам податків під час спілкування.

 

Скажіть будь-ласка, чи можна безкоштовно отримати сертифікат «електронного ключа»?

 

Так, кожний бажаючий платник податків може безкоштовно отримати сертифікат «електронного ключа», звернувшись до пункту реєстрації користувачів посиленого сертифікату електронного цифрового підпису при ДПС у Харківській області.

Для цього необхідно надати заяву встановленого зразка. Зразок заповнення заяви та інша необхідна інформація знаходиться на сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДПС  _http://www.cskidd.gov.ua. За адресою: м. Харків, Держпром, 6 під’їзд, 2 поверх, кімната 121,  розпочав роботу пункт реєстрації користувачів посиленого сертифікату електронного цифрового підпису при ДПС у Харківській області.

Платнику податків, який бажає отримати безкоштовно сертифікат «електронного ключа», необхідно буде лише звернутися за зазначеною адресою та принести власний носій для електронної інформації (CD,  DVD, «флешка»).

Повний перелік необхідних документів, зразок заповнення заяви та іншу необхідну інформацію можна знайти на сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДПС _ http://www.cskidd.gov.ua.

Ми нагадуємо, що сертифікат «електронного ключа» потрібен для надання звітів засобами телекомунікаційного зв’язку та реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. При цьому, якщо платники податків вже отримали «електронні ключі» в інших акредитованих Центрах, вони можуть їх використовувати і в подальшому.

 

Що необхідно для реалізації можливості реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних?


Для реалізації можливості реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі платнику податку на додану вартість необхідно отримати посилені сертифікати ключів електронно-цифрового підпису в акредитованому центрі сертифікації ключів та укласти з ДПІ за місцем обліку договір про визнання електронних документів. До того ж, на даний час платникам податків надана можливість укласти договір дистанційно, в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку.

 

Укладання договору про визнання електронних документів дає можливість, крім реєстрації накладних, надсилати усю податкову звітність в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку. Звітність може бути подана безпосередньо з робочого місця, що знаходиться в офісі платника, без черг та труднощів, які пов’язані з прийомом звітності у дні її масового подання. Програмне забезпечення по формуванню електронній звітності автоматично перевіряє звітні документи на наявність помилок, що дає платнику можливість правильно скласти звіт та уникнути зайвих штрафних санкцій.

 

Отримати всю необхідну інформацію щодо порядку укладання договору, переліку наявних центрів сертифікації, подання звітності в електронному вигляді та реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних можна в ДПІ за місцем реєстрації або на офіційних сайтах ДПС України (електронна адреса: _www.sta.gov.ua) та ДПА у Харківській області у рубриці "Платникам податків про електронну звітність". На сайтах також міститься:

- перелік нормативних актів, які регламентують електронний документообіг;

- порядок дій для переходу на подання звітності в електронному вигляді;

- текст примірного Договору про визнання електронних документів та Інструкцію щодо подання звітності в електронному вигляді;

- електронні адреси сертифікаційних центрів, в яких можна отримати посилені сертифікати ключів; - безкоштовне програмне забезпечення для формування податкової звітності в електронному вигляді; - телефони фахівців, які нададуть консультацію з питань формування звітності, з питань встановлення та використання програмного забезпечення.

 

З метою підготовки до запровадження обов’язкової реєстрації податкових накладних з 1 грудня 2012 року, вирішення проблемних питань та запобігання зайвих помилок пропонуємо просто зараз розпочинати реєстрацію накладних з сумою ПДВ понад 10 тисяч грн. в Єдиному Реєстрі податкових накладних.

 

 

 

Підрозділ із взаємодії зі ЗМІ та громдськістю

ДПІ у Богодухівському районі.

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.