Мобильная версия сайта Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Знайомимо з Податковим кодексом


   Майже 44 відсотки платників Богодухівської ОДПІ звітують в електронному вигляді
   Змінено порядок використання сум ПДВ, сплачених переробними підприємствами до спецфонду держбюджету
   Порядок здійснення податкового контролю, види перевірок, порядок їх проведення.
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням Прикінцевих та Перехідних положень Податкового Кодексу України. Загальні положення, порядок реєстрації та анулювання платників ПДВ, визначення об’єкта оподаткування.
   Адміністрування податку на доходи фізичних осіб з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Реєстрація та облік платників податків
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Адміністрування екологічного податку
   Адміністрування збору за першу реєстрацію транспортного засобу з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Загальні положення, порядок визначення доходів і витрат, амортизація у Податковому кодексі України
 
Міністерство доходів і зборів України

«Гаряча лінія» з заступником начальника ДПІ у Богодухівському районі Сергієнком Валентином Юрійовичем.

«Гаряча лінія» з заступником начальника ДПІ у Богодухівському районі Сергієнком Валентином Юрійовичем.


В ДПІ у Богодухівському районі відбулася «гаряча лінія» на тему: «Право громадян на звернення. Упередження взаємовідносин платників податків з сумнівними контрагентами» з заступником начальника ДПІ у Богодухівському районі Сергієнком Валентином Юрійовичем.

Скажіть, в які терміни можна подати скаргу?
Скарга на рішення, що оскаржуються, може бути подана до органу або посадовій особі вищого рівня протягом одного року з моменту його прийняття, але не пізніше одного місяця з часу ознайомлення громадянина з прийнятим рішенням. Скарги, подані з порушенням зазначеного терміну, не розглядаються.

В яких випадках забороняється відмовляти в прийнятті звернення?
Забороняється відмовляти в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, незнання мови звернення.

Дайте роз’яснення, які вимоги до оформлення звернень громадян при поданні до органів ДПС?
Згідно ст.. 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім‘я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви, скарги. Звернення може бути усним чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу. Також звернення може бути подано як окремою особою так і групою осіб. Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.

Скажіть чи допускаються розголошення відомостей які надані у зверненні?
Не допускається розголошення одержаних із звернень відомостей про особисте життя громадян без їх згоди чи відомостей, що становить державну або іншу таємницю, яка охороняється законом , та іншої інформації, якщо це ущемлює права і законні інтереси громадян. Не допускаються з‘ясування даних про особу громадянина, які не стосуються звернення.

Скажіть, будь-ласка, яким чином можна перевірити свого контрагента на сумлінність при сплаті податків?
Радимо скористатися інформацією, розміщеною на офіційному сайті ДПА у Харківській області з виходом на веб-сайт ДПА України у банері “Дізнайся більше про свого бізнес-партнера”. За допомогою інформації з даного сайту Ви маєте можливість дізнатися чи Ваші контрагенти сумлінні платники податків чи відносяться до ризикових підприємств, співробітництво з якими призведе до порушення законодавства, а отже і до відповідальності згідно з чинним законодавством

За якими критеріями податкові органи відносять підприємства до відповідних груп ризику?
За ризико - орієнтованою системою відбору до перевірок платники податків поділяються на три категорії: перша – сумлінні платники, друга – підприємства реального сектору економіки, які мінімізують податкові платежі, та третя – транзитери, фіктивні фірми.
Основними факторами, які впливають на віднесення підприємства до тієї чи іншої категорії є відсутність випадків порушення термінів надання податкової звітності (або ж навпаки, наявність таких випадків), рівень повноти і своєчасності сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів та державних цільових фондів.
Загалом суб’єкти господарювання, які знаходяться на податковому обліку, розподіляються органами державної податкової служби за їх фіскальним значенням, податковій поведінці, а також в залежності від характеристики галузі та регіону, в якому вони здійснюють свою діяльність.


Сектор масово роз’яснювальної роботи та звернень громадян
ДПІ у Богодухівському районі.

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.