Мобильная версия сайта Контакты
Богодухов - городской портал
                
Сьогодні -
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 

Знайомимо з Податковим кодексом


   Майже 44 відсотки платників Богодухівської ОДПІ звітують в електронному вигляді
   Змінено порядок використання сум ПДВ, сплачених переробними підприємствами до спецфонду держбюджету
   Порядок здійснення податкового контролю, види перевірок, порядок їх проведення.
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням Прикінцевих та Перехідних положень Податкового Кодексу України. Загальні положення, порядок реєстрації та анулювання платників ПДВ, визначення об’єкта оподаткування.
   Адміністрування податку на доходи фізичних осіб з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Реєстрація та облік платників податків
   Адміністрування податку на додану вартість з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Адміністрування екологічного податку
   Адміністрування збору за першу реєстрацію транспортного засобу з урахуванням прикінцевих та перехідних положень Податкового Кодексу України.
   Загальні положення, порядок визначення доходів і витрат, амортизація у Податковому кодексі України
 
Міністерство доходів і зборів України

Зверненням громадян - особлива увага!

 

 

 Про роботу яка проводиться в ДПІ у Богодухівському районі щодо забезпечення конституційного права на звернення громадян повідомила завідувач сектору масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян Лариса Юрченко.

 

Статтею 40 Конституції України та Законом України від 10 жовтня 1996 р. №393/96-ВР “Про звернення громадян” забезпечено гарантоване право громадян на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування. Право на звернення забезпечує кожній людині можливість відстоювати свої права і законні інтереси та відновлювати їх у разі порушення.

 

Створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян та платників податків на письмове звернення або особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді на нього – один з пріоритетних напрямів роботи  ДПІ у Богодухівському районі.

 

У роботі з письмовими та усними зверненнями громадян забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний їх розгляд для оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників та запобігання порушень у сфері податкового законодавства, при цьому повною мірою реалізуючи визначені законодавством повноваження органів державної податкової служби.

 

Для зручності громадян у ДПІ  Богодухівського району збудовано сучасну Громадську приймальню. У 2011році до ДПІ у Богодухівському районі надійшло 8 письмових звернень від громадян. Скарг на дії посадових осіб податкової інспекції та повторних звернень у  2011р.  до податкової інспекції не надходило.

 

Усі звернення, що надійшли до ДПІ у Богодухівському районі були розглянуті без порушення визначених законодавством термінів, а заявникам були надані повні відповіді щодо порушених у зверненнях питань.

 

Відповідно затверджених графіків для своєчасного реагування на проблеми, з якими звертаються платники податків, керівництвом та посадовими особами ДПІ у Богодухівському районі, а також фахівцями ДПА у Харківській області проводяться виїзні особисті прийоми громадян.

 

Сектор масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян

 

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.