Мобильная версия сайта Контакты
Маяк - Громадсько-політична газета Богодухівського району  
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 
 Колектив газети Маяк

Новини партнерів


До уваги передплатників


МАЯКгазета, що береже традиції і йде в ногу з часом!

НАМ – 80!

Наша газета – для всіх і кожного!

Передплатна ціна становить:

На місяць: - 5,4 грн;
На квартал:  -16,2 грн;
на півріччя: -  32,4 грн.

Передплатний індекс – 61131.


Передплату приймають усі відділення зв’язку “Укрпошти” та листоноші.
Запрошуємо наших читачів передплатити свою улюблену газету.
Залишайтеся із
«МАЯКОМ»!

Наша адреса


Громадсько-політична газета"Маяк"
м. Богодухів, вул. Урицького, 19
Телефон: (05758) 3-23-44; (05758) 3-33-28
Ми працюємо щоденно з 8:00 до 17:00

Пільговики в автобусі: проблема - одна, «правди» - дві

Опубликована 4-02-2016, 09:00 в розділ Газета "Маяк" » Новини
  • 85

ПРОБЛЕМА З ЛИСТА

Так, власне, буває завжди в житті. У кожної проблеми, ситуації своя «правда».

Наша газета завжди, настільки це можливо, намагається бути об’єктивною у висвітленні питань читачів, листів-скарг, надаючи різні точки зору, інколи зовсім полярні. Тож сьогодні пропонуємо вашій увазі, шановні читачі, познайомитися ще з однією проблемою, з якою до редакції звернулися медичні працівники Богодухівської ЦРЛ, стосовно проїзду в автобусі «Автовокзал — лікарня», зокрема, пільгового контингенту. Ось що пишуть читачі:

«Ми, медпрацівники Богодухівської ЦРЛ, хочемо розповісти, який «горе»- водій працює на маршруті «Вокзал- лікарня», це - Сватенко Олександр, що належить ФОП Дубонос Н.В.

В телефонному режимі ми зверталися зі скаргами щодо нього, але результату не одержали: як чинив він свавілля - так і чинить їх по цей день.

Водій Сватенко О., без вказівок свого керівництва, із пільговиків в наказовому порядку вимагає гроші, говорячи при цьому: «Ваше посвідчення коштує 2 грн.», при тому що в автобусі висить об’ява від Дубонос Н.В. про те, що безоплатно може їхати не більше 3-х пільговиків. То кожний четвертий без заперечень оплачує проїзд.

В помсту, водій, коли хтось з пільговиків виходить з автобуса, відпускає педаль гальма, а потім різко надавлює її - від чого відбувається поштовх автобуса, і людина у прямому розуміння «вилітає», зі сходів. Таке ставлення у водія до людей 55-60 років! Не завжди можна втриматися, виходячи з автобуса.

По-друге, коли люди біжать до автобуса, який стоїть на зупинці і серед них є хоча б один пільговик, О.Сватенко прямо перед обличчям закриває двері і відправляється з місця, не звертаючи увагу на те, що люди, які знаходяться в автобусі, роблять йому зауваження, щоб він відчинив двері та забрав пасажирів, на що він відповідає їм, щоб сиділи мовчки.

Наполегливо просимо вас, редакція газети «Маяк», висвітити в газеті дії водія Сватенко О.

Бо хтось таки поламає ноги, а то ще «краще» - потрапить під автобус, виходячи з нього, коли водій «грається» педалями.

 

Т.Цимбал, В.Березовська, В.Іншина, В.Бездітко, В.Журавльова,

А.Москаленко, С.Шило, А.Кудріна, І.Кушніренко

 

Днями я побувала на автостанції і поспілкувалася

з водієм автобуса «Автостанція –лікарня» О.О.Бородавкою.

Олександр Олексійович розповів,

що на цьому маршруті працює всього кілька днів.

Сказав, що на маршруті щоразу спостерігається

значна кількість пасажирів-пільговиків,

які у своїй переважній більшості їздять безкоштовно.

- Нічого не вдієш в цій ситуації.

Доводиться з розумінням ставитися до кожного,

як кажуть, спокійно і виважено…

Але хто зрозуміє нас? – говорить водій.


 

Коментар з приводу

Щоб вивчити це питання з іншого боку, так би мовити, дізнатися іншу «правду», редакція газети звернулася до виконавчого директора ФОП «Дубонос Н.В.» О.М.Тарасенка.

Ось що повідомив Олександр Михайлович:

- По-перше, почну з того, що одразу після такої інформації  ми обговорили з водіями підприємства цю ситуацію. З’ясували, що у поведінці О.М.Ігнатенка (саме таке прізвище цього водія) справді деякі негативні факти мали місце. Емоційні зриви у водія справді спостерігалися, він інколи перевищував свої обов’язки водія маршрутки. Але щоб навмисно він когось хотів покалічити, то такого не могло бути. О.М.Ігнатенко, як водій, має всі відповідні категорії, при зарахуванні на роботу пройшов стажування, має великий досвід роботи водія. Наразі водій отримав попередження  і тимчасово переведений на іншу роботу.

Продовжуючи тему, хочу, передусім, сказати про те, що перевізник ФОП Дубонос Н.В. завжди йде назустріч медпрацівникам. Адже саме з нашої ініціативи, для кращого обслуговування працівників ЦРЛ, уже декілька років поспіль автобус виконує рейси не з автостанції, а з зупинки „Центральна пошта” (в цьому мікрорайоні живе багато працівників лікарні).

Напевно, символічно, що цей лист надійшов у ці січневі дні. Адже всі ми стали свідками незвичного для нашого регіону снігопаду. Ожеледиця, мороз, сніг, аварійні ситуації на дорогах... Але ж  треба було якось перевозити пасажирів, не маючи заїзду на занесені снігом зупинки, розминаючись з зустрічним транспортом на слизькій і вузькій дорозі (підйом до лікарні), не маючи належного розвороту на кінцевих зупинках. Всім тяжко, і мені здається, що треба це спокійно і без емоцій пережити.

Що стосується перевезення пільговиків, то, на мою думку, в нашій країні нікому не потрібні ні літні люди, ні підприємці, які щось роблять, створюють робочі місця, сплачують податки, поповнюють пенсійний фонд і т.д.

На сьогодні яка склалася ситуація? Перевізник перевозить пільговиків безкоштовно, а держава, яка повинна компенсувати втрати на підставі чинного законодавства, не виконує своїх зобов’язань. Держава скинула на плечі перевізників перевезення пільговиків, а сама не повертає і десятої долі витрат від перевезень. Було б краще всім, якби за проїзд в транспорті держава надавала пільговикам адресну допомогу. Але щоб це робити в повному обсязі, у держави, без сумніву, немає таких коштів. Тому і є така напруженість в цьому питанні. Що б сказали пільговики, якби держава перерахувала їм за проїзд приблизно 2-4 грн. в місяць на людину (саме така компенсація для перевізників)? Але наразі навіть таких мізерних коштів нам не повертають. В той же час яка картина на цьому маршруті? Пенсіонери, які ще працюють у лікарні, щодня туди-назад курсують безкоштовно автобусом, вважаючи, що їм всі зобов’язані.

Хочу сказати, що на 2016 рік питання про відшкодування перевізникам втрат їх доходів від перевезень окремих категорій громадян, що мають відповідні пільги, за рахунок субвенції з державного бюджету, взагалі не вирішено. Січень вже пройшов, а перевізнику щодня потрібно купувати паливо-мастильні матеріали, запчастини, платити податки, страхувати пасажирів і т.д.

Автобуси теж не вічні. Виходять з ладу раніше строку через бездоріжжя. Тож паралельно потрібно думати і про оновлення автопарку.

Проблеми в нашому місті створюють і нелегальні перевізники, які не платять податки, створюють аварійні ситуації на зупинках, «підбираючи» незаконно пасажирів, а автобусу, який їде позаду, ніде  навіть зупинитися.

Це тільки частина проблем перевізників. Як вийти з цієї ситуації - велике питання. Це торкається всіх легальних перевізників.

Перевізником ФОП Дубонос Н.В. 28.01.2016 р. надіслано листа в Богодухівську міську раду на узгодження кількості перевезення пільговиків за один рейс до вирішення державою питання про відшкодування втрат перевізнику. Це дасть змогу не піднімати ціну проїзду на деякий час для непільгових категорій пасажирів.

Держава не повинна відсторонюватись від вирішення цих питань.

Хочу, щоб жителі району, пасажири, зрозуміли і нас, перевізників.       

Користуючись нагодою, хочу розповісти про сільський маршрут АС “Богодухів-В.Івани - АС Богодухів”. Автобус вранці порожній їде з АС “Богодухів” до В.Іванів, і по колу, біля осель, через Дегтярі в зворотньому напрямку, долаючи в одну сторону майже 25 км і беручи 4-6 пасажирів. Потім, по графіку їде з АС “Богодухів”, беручи ті ж 4-6 пасажирів, і їде до В.Іванів, порожній повертається на АС “Богодухів” (продаж квитків може підтвердити диспетчерська АС “Богодухів”). Навіщо і кому потрібній такий маршрут? Для ,,галочки’’? Нехай би і так, як би нічого не коштувало пальне, амортизація автобуса, зарплата водія, податки… Може, сільському голові треба зібрати людей і з ними вирішити, чи потрібен такий маршрут і може людям, якщо це відбувається законно, зручніше користуватися, як раніше так і зараз, шкільним автобусом, або автобусами, які йдуть на В.Писарівку, Краснопілля… Я гадаю, що сільський голова вирішить це питання з людьми, як їм буде краще. Але возити 4-6 чоловік 20-місним автобусом і ще в дві сторони порожнім - це безглуздя.

Також хочу звернутися до всіх пасажирів: якщо у вас є пропозиції чи скарги по перевезенню на маршрутах, які виконує перевізник ФОП Дубонос Н.В., прошу повідомляти за телефоном 3-30-30.

 

Проблему вивчала

Тетяна Чернишова

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.