Мобильная версия сайта Контакты
Маяк - Громадсько-політична газета Богодухівського району  
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 
 Колектив газети Маяк

Новини партнерів


До уваги передплатників


МАЯКгазета, що береже традиції і йде в ногу з часом!

НАМ – 80!

Наша газета – для всіх і кожного!

Передплатна ціна становить:

На місяць: - 5,4 грн;
На квартал:  -16,2 грн;
на півріччя: -  32,4 грн.

Передплатний індекс – 61131.


Передплату приймають усі відділення зв’язку “Укрпошти” та листоноші.
Запрошуємо наших читачів передплатити свою улюблену газету.
Залишайтеся із
«МАЯКОМ»!

Наша адреса


Громадсько-політична газета"Маяк"
м. Богодухів, вул. Урицького, 19
Телефон: (05758) 3-23-44; (05758) 3-33-28
Ми працюємо щоденно з 8:00 до 17:00

Не завжди винні листоноші…

Опубликована 19-02-2013, 12:42 в розділ Газета "Маяк" » Новини
  • 0

Співпраця з поштою – одне з основних питань нашої редакційної роботи, намагаємось завжди йти пліч-о-пліч  з поштовиками.

Щороку ми проводимо конкурс на кращого листоношу і краще поштове відділення за результатами передплатної кампанії  «Маяка». Нагороджуємо переможців, роботу кращих листонош висвітлюємо на шпальтах нашої газети, вітаємо листонош з  їх особистими святами.

Та в цю «діжку з медом»  доводиться додавати й «ложку дьогтю», особливо в січні і липні, коли починається доставка передплачених видань. Телефон редакції просто не затихає, наші передплатники повідомляють про прикрі випадки, коли невідомо з яких причин їм не принесли «Маяк». Звичайно, редакція вивчає кожен факт, з’ясовує причини.  Ми телефонуємо не лише в цех обробітку споживачів №20 м. Богодухова, а й до Харківської дирекції УДППЗ «Укрпошта». Причини бувають різні: неправильно складена сортувальна таблиця, невчасне переадресування тощо. Без сумніву, реформування поштової галузі, на нашу думку, не дало позитивних результатів, передусім, для самих передплатників.

Але почасти, у тому, що газета не надходить або приходить невчасно, винні недобросовісні листоноші. Жоден такий факт не лишаємо поза увагою. Повідомляємо керівництво, вживаємо заходи впливу.

Ми й надалі будемо робити все залежне від нас, щоб передплачені вами, шановні читачі, видання, передусім, «Маяк», вчасно були вам доставлені.

Та слід відзначити, що не завжди винні листоноші. Ось і нещодавно до нас звернулась читачка з міста, що їй не надходить вже кілька номерів «районки».

За роз’ясненням ми звернулися до начальника цеху №20 А.В.Кравченко. Ось що повідомила Аліна Віталіївна:

- Ми займалися вивченням цього питання. З’ясували, що у клієнтки зламана поштова скринька. Тож як за таких обставин працювати? Листоноша кидала «Маяк» у пристосовану для цього пластикову пляшку, яку господарі встановили на огорожі. Але ж, погодьтеся, кожен, хто проходить вулицею повз цей двір, легко і просто може поцупити газету. Хіба повинна листоноша нести відповідальність у таких випадках?  А взагалі, часто буває так, що поштова скринька у передплатників періодичних видань відсутня. Зайти до двору часто немає можливості, бо більшість господарів тримають собаку. 

Тому хочу від імені листонош звернутися через районну газету до жителів міста і району. Шановні земляки, давайте допоможемо один одному! Відремонтуйте, будь ласка, власні поштові скриньки або придбайте нові. Подбайте про те, щоб до скриньки був доступ листоноші -  і ваше улюблене видання , як кажуть, буде у безпеці. А ми, поштовики, докладемо усіх зусиль, аби уникнути будь-яких непорозумінь, щоб ваші улюблені видання були доставлені вам вчасно.

Факт. У 2000 році район обслуговувало 32 відділення поштового зв’язку, на даний час – 23 ста-ціонарних відділення і 1 пересувне (обслуговує Куп’єваху, Зарябинку, Степне, Кияни, Сухини, Ч.Ниву).

Платежі приймає оператор поштового зв’язку ВПЗ Богодухів – 3  В.О.Дудіна

Листоноші працюють не лише на дільниці

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.