Мобильная версия сайта Контакты
Маяк - Громадсько-політична газета Богодухівського району  
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 
 Колектив газети Маяк

Новини партнерів


До уваги передплатників


МАЯКгазета, що береже традиції і йде в ногу з часом!

НАМ – 80!

Наша газета – для всіх і кожного!

Передплатна ціна становить:

На місяць: - 5,4 грн;
На квартал:  -16,2 грн;
на півріччя: -  32,4 грн.

Передплатний індекс – 61131.


Передплату приймають усі відділення зв’язку “Укрпошти” та листоноші.
Запрошуємо наших читачів передплатити свою улюблену газету.
Залишайтеся із
«МАЯКОМ»!

Наша адреса


Громадсько-політична газета"Маяк"
м. Богодухів, вул. Урицького, 19
Телефон: (05758) 3-23-44; (05758) 3-33-28
Ми працюємо щоденно з 8:00 до 17:00

Нововведення в оплаті за телефон

Опубликована 25-01-2013, 09:00 в розділ Газета "Маяк" » Новини
  • 0

Нещодавно, отримавши рахунок за телефон, ми відвідали цех телекомунікаційних послуг №1 (м. Богодухів Харківської філії ПАТ «Укртелеком»), щоб його оплатити. І тут нас чекало нововведення: оператори вже не приймають абонплату, з цією метою діє платіжний термінал. Багато хто з тих, хто прийшов заплатити за цю послугу, з’ясувавши, що банкомат не дає здачі, а оператори не приймають плату, повернулись і пішли. Тож ми звернулися за роз’ясненнями до начальника цеху С.Б.Шкарлата. Ось що Сергій Борисович нам розповів:

- Так, дійсно, з січня поточного року, плата за телефон операторами цеху не приймається. Власник «Укртелекому» затвердив такий порядок приймання платежів.

- Сергію Борисовичу, а в зв’язку з чим у відділенні «Телекомсервіс» постійні платежі за телекомунікаційні послуги здійснюються тільки через платіжний термінал самообслуговування?

- Чинними Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг передбачено можливість проведення розрахунків з оператором телекомунікацій через суб’єктів господарювання, що мають право приймати платежі. У відділенні для цього встановлений термінал прийому платежів ПАТ «Перший інвестиційний Банк». Оплатити також можна через термінали Приватбанку, каси Ощадбанку, Укрпошти та інших суб’єктів.

- Яку суму можна сплатити через термінал?

- Абонент може сплатити за допомогою термінала будь-яку суму, округлену до гривні. Потрібну до сплати суму можна визначити з рахунка або зателефонувавши до служби розрахунків 177, принаймні, дізнатися у оператора відділення. Термінал висвічує сальдо з урахуванням поточного місяця. Рекомендується завчасно підготувати купюри, оскільки решта коштів не видається. Переплата зараховується у якості авансу на наступний місяць.

- Сергію Борисовичу, а чи стягується комісійна винагорода банку?

- Оплата за телекомунікаційні послуги за допомогою терміналів самообслуговування, які встановлені у відділеннях «Телекомсервіс», здійснюється без сплати абонентом комісійної винагороди.

- Який видається підтверджуючий документ про здійснення платежу?

- Підтвердженням є квитанція, яка друкується одразу після сплати послуг. Якщо в терміналі закінчився папір, на моніторі термінала завчасно з’явиться відповідне повідомлення. Платіж же буде зараховано незалежно від наявності квитанції.

- Яка клієнтська підтримка термінала самообслуговування?     

- Єдина клієнтська служба підтримки Першого інвестиційного банку – 0 800 50 70 80 (дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні). За цим номером можна також звертатися для отримання квитанції про сплату, якщо її не було видано. Оператор відділення «Телекомсервіс» у будь-якому випадку надасть консультаційну допомогу.

Від редакції. До речі, можемо вам сказати, що якщо ви маєте рахунок плати за телефон, надісланий вам з Харківської філії ПАТ «Укртелеком», то можете заплатити кошти в Приватбанку, Укрпошті і Ощадбанку (лише тут без комісійного збору), - правда, поки що невідомо, як довго можна буде платити на касі оператору.

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.