Мобильная версия сайта Контакты
Маяк - Громадсько-політична газета Богодухівського району  
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 
 Колектив газети Маяк

Новини партнерів


До уваги передплатників


МАЯКгазета, що береже традиції і йде в ногу з часом!

НАМ – 80!

Наша газета – для всіх і кожного!

Передплатна ціна становить:

На місяць: - 5,4 грн;
На квартал:  -16,2 грн;
на півріччя: -  32,4 грн.

Передплатний індекс – 61131.


Передплату приймають усі відділення зв’язку “Укрпошти” та листоноші.
Запрошуємо наших читачів передплатити свою улюблену газету.
Залишайтеся із
«МАЯКОМ»!

Наша адреса


Громадсько-політична газета"Маяк"
м. Богодухів, вул. Урицького, 19
Телефон: (05758) 3-23-44; (05758) 3-33-28
Ми працюємо щоденно з 8:00 до 17:00

VII сесія VI скликання Богодухівської районної ради (II частина)

Опубликована 8-07-2011, 01:00 в розділ Газета "Маяк" » Новини
  • 0

 

Герб України

 

Богодухівська районна рада
Харківської області
VІІ сесія VІ скликання

 

Рішення

 

Від 5 липня 2011 року     № 134 - VІ

 

Про надання відділу освіти Богодухівської
РДА згоди на списання деяких основних
засобів з балансу загальноосвітніх навчальних закладів

 

 

Розглянувши лист, що надійшов від голови Богодухівської районної державної адміністрації, про списання деяких основних засобів з балансу загальноосвітніх навчальних закладів, керуючись ст. 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Порядком списання об’єктів державної власності, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 року № 1314 районна рада

ВИРІШИЛА:

 

   1. Надати відділу освіти Богодухівської райдержадміністрації згоду на списання основних засобів з балансу загальноосвітніх навчальних закладів Богодухівського району, згідно переліку що додається.

   2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань соціально-економічного розвитку, комунальної власності та розвитку підприємництва (С.Панов).

 

Голова районної ради Д. Тризна

 

 


 

 

  Додаток
до рішення районної ради
від 05.07.2011 р. № 134 - VI
VIІ сесії VI скликання

 

Перелік основних засобів загальноосвітніх та позашкільному навчальних закладах Богодухівського району, які погоджені Богодухівською районною радою до списання

 

№ з\п

Найменування закладу

Найменування об’єкту

Рік випуску

Інвентарний номер

Балансова вартість, грн.

Сума нарахованого зносу

1

Гутянська ЗОШ І–ІІІ ст.

Комплекс обчислювальної техніки «Корвет»

1990

10420046

37111,00

37111,00

2

Улянівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Комплекс обчислювальної техніки «Корвет»

1990

10460059

40080,00

40080,00

3

Кручанська ЗОШ І-ІІІ ст.

Комплекс обчислювальної техніки «Корвет»

1990

10490022

24598,00

24598,00

4

Центр дитячої та юнацької творчості

Комплект звукового обладнання

1994

10490105

8720,00

8720,00

5

Кленівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Комплекс обчислювальної техніки «Електроніка КУВТ-86»

1986

10480011

36485,00

36485,00

6

Кленівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Комп’ютер персональний «Електроніка»

1989

10480034

5059,00

5059,00

7

Крисинська ЗОШ І-ІІІ ст.

Комплекс обчислювальної техніки «Корвет»

1990

10420056-69

16446,00

16446,00

8

Крисинська ЗОШ І-ІІІ ст.

Комплекс обчислювальної техніки «Корвет» ПК-800

1991

1991

1991

10420071

10420072

10420073

186,00

186,00

186,00

186,00

186,00

186,00

 

Заступник голови районної ради І. Самутін

 

 


 

 

Герб України

 

Богодухівська районна рада
Харківської області
VІІ сесія VІ скликання

 

Рішення

 

Від 5 липня 2011 року      № 135 - VІ

 

Про затвердження Положення про приватизацію
(відчуження) об’єктів спільної власності
територіальних громад сіл, селищ, міста району

 

Відповідно до Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, ст. 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, розглянувши проект Положення про продаж об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста району, районна рада

ВИРІШИЛА:

 

    1. Затвердити Положення  про приватизацію (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста району  (додається).

 

    2. Контроль за виконанням рішення покласти на депутатську комісію з політико-правових питань, депутатської діяльності та місцевого самоврядування (С.Тризна).

 

Голова районної ради Д. Тризна

 

 


 

 

  Затверджено рішенням районної
ради від 05.07.2011 № 135 - VІ
(VІІ сесія VІ скликання)

 

ПОЛОЖЕННЯ
про приватизацію (відчуження)
об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ,
міста Богодухівського району

Розділ І.

     1. Загальні положення

   1.1. Положення про порядок та умови приватизації об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району (далі – Положення) розроблено відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)», «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні».

   1.2. Це Положення застосовується при приватизації (відчуженні) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району:

  • цілісних майнових комплексів, їх структурних підрозділів;
  • індивідуально визначеного майна;
  • нерухомого майна (будівлі, споруди, приміщення);
  • об’єктів незавершеного будівництва.

   1.3. Богодухівська районна рада затверджує перелік об'єктів, які перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району та підлягають приватизації шляхом:

  • продажу об’єктів на аукціоні, за конкурсом;
  • викупу майна.

   1.4. Суб’єктами приватизації об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району є:

  • районна рада (далі – орган приватизації);
  • районна державна адміністрація (далі – уповноважений орган);
  • відповідні постійні комісії в районній раді;
  • покупець (або його представник);
  • посередники.

   1.5. Покупцями приватизації об'єктів  спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району можуть бути фізичні та  юридичні  особи, які визнаються покупцями відповідно до Закону України   "Про   приватизацію   державного  майна".

Не можуть бути покупцями:

  • юридичні особи, у майні яких частка державної власності перевищує 25 відсотків;
  • органи державної влади;
  • працівники органів приватизації та інші особи, яким відповідно до чинного законодавства заборонено займатися підприємницькою діяльністю.

   1.6. Приватизація (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району здійснюється на підставі рішення районної ради.

 

Розділ ІІ

     2. Порядок подання заяви та перелік документів, необхідних для прийняття рішення про приватизацію об’єкта

   2.1. Ініціатива щодо приватизації об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району може виходити від суб’єктів приватизації передбачених пунктом 1.4. цього Положення.

   2.2. У разі, якщо ініціатива надходить від покупця, який має намір скористатися правом на приватизацію об'єктів, які включено до об'єктів, що підлягають приватизації та затверджених районною радою, він звертається з відповідною заявою до голови районної ради. Заява повинна містити:

  • назву об’єкта малої приватизації, його місцезнаходження;
  • запропоновані умови купівлі та експлуатації об’єкта.

Разом із заявою покупці – фізичні особи подають:

  • відомості про особу, домашню адресу, громадянство;
  • номери рахунків у банківських установах, з яких здійснюватимуться розрахунки за придбаний об’єкт приватизації;
  • декларацію про доходи.

Покупці – юридичні особи подають:

  • повну назву заявника та його юридичну адресу;
  • прізвище, ім’я та по батькові керівника;
  • номери рахунків у банківських установах, з яких здійснюватимуться розрахунки за придбаний об’єкт приватизації;
  • нотаріально засвідчені копії установчих документів, що підтверджують право юридичної особи бути покупцем згідно із законодавством про приватизацію.

Форма заяви та розмір плати за її подання встановлюється згідно з чинним законодавством.

В разі, якщо об’єкт є орендованим, до звернення додаються договір оренди, технічний паспорт на об’єкти нерухомості, свідоцтво про право власності, а також пропозиції балансоутримувача майна щодо можливості відчуження об’єкта. В інших випадках – відомості про об’єкт приватизації, заявника та пропозиції балансоутримувача майна щодо можливості відчуження об’єкта.

Голова районної ради надсилає для розгляду подану юридичною чи фізичною особою заяву до уповноваженого органу, який у разі відсутності підстав для відмови у приватизації надає голові районної ради пропозиції щодо способу приватизації на аукціоні, за конкурсом, шляхом викупу з подальшим затвердженням районною радою.

Результати розгляду не пізніше, як через місяць з дня подання заяви доводяться уповноваженим органом до заявника у письмовій формі.

 

Розділ ІІІ

     3. Підготовка об’єктів до приватизації

   3.1. Передприватизаційна підготовка майна може передбачати:

  • інвентаризацію майна, що підлягає приватизації, визначення умов його подальшого використання;
  • виявлення майна, що не підлягає приватизації, та розроблення умов його подальшого використання;
  • виявлення об’єктів соціально-культурної та побутової сфери, культових споруд і визначення умов їх подальшого функціонування, передачу в установленому порядку цих об’єктів у власність відповідним територіальним громадам, релігійним організаціям або іншим органам для подальшого продажу відповідно до законодавства;
  • виявлення іншого майна, яке тимчасово не використовується, та розроблення пропозицій щодо умов його подальшого використання або консервації у встановленому порядку;
  • виявлення підприємств, щодо яких, на підставі відповідного рішення районної ради, може застосовуватися процедура банкрутства, та ініціювання перед відповідними органами її проведення;
  • виділення із складу підприємств структурних підрозділів, які можуть функціонувати як окремі підприємства;
  • виявлення й упорядкування об'єктів незавершенного будівництва і визначення умов їх подальшого використання;
  • здійснення підготовки необоротних активів (оформлення технічних паспортів на будівлі та споруди у бюро технічної інвентаризації, зарахування на баланс виявлених необоротних активів);
  • здійснення інших заходів, визначених законодавством.

   3.2. Після узгодження з суб’єктами, передбаченими пунктом 1.4 Положення,  матеріали узагальнюються та згідно з Регламентом районної ради відповідний  проект рішення подається на розгляд  постійних комісій районної ради із запропонованими переліками, способами приватизації та пропозиціями подальшого використання.

   3.3. З моменту прийняття районною радою відповідного рішення про приватизацію об’єктів здійснюється їх підготовка до приватизації.

Підготовка об'єктів до приватизації включає:

  • підготовку та опублікування інформації про об’єкти приватизації в районній газеті „Маяк”;
  • організацію та проведення конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності, що будуть проводити оцінку майна, яке підлягає приватизації (відчуженню);
  • інвентаризацію майна, що підлягає приватизації;
  • визначення ціни продажу об’єкта, що підлягає приватизації шляхом викупу, або початкової ціни продажу об’єкта на аукціоні, за конкурсом;
  • інші заходи (за потребою - направлення у відповідні органи влади, організації та установи письмових запитів про залучення їх представників до роботи у складі комісії з інвентаризації чи продажу об’єкта спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району, створення інвентаризаційної комісії, комісії з продажу об’єкта спільної власності, реєстрація заяв про приватизацію об’єкту, тощо).

Покупець, який у встановленому порядку подав заяву про приватизацію цілісного майнового комплексу або його структурного підрозділу, може за власний рахунок замовити проведення аудиторської перевірки фінансового стану підприємства.

 

Розділ ІV

     4. Інвентаризація майна та визначення початкової вартості об’єкта приватизації

   4.1. Інвентаризація майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району, що приватизується, проводиться відповідно до Положення про інвентаризацію майна державних підприємств, що приватизуються, а також майна державних підприємств та організацій, яке передається в оренду, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 1993 року №158.

   4.2. Інвентаризація майна проводиться інвентаризаційною комісією, яка затверджується органом приватизації з урахуванням наданих пропозицій у складі від 7 до 11 осіб.

   4.3. Інвентаризаційна комісія утворюється з працівників уповноваженого органу, районної ради, депутатів.

   4.4. До складу інвентаризаційної комісії повинні обов’язково входити керівник і головний бухгалтер підприємства, що приватизується, чи підприємства та організації, на балансі яких відображається майно.

   4.5. При затвердженні складу інвентаризаційної комісії призначається голова комісії, його заступник та секретар комісії.

   4.6. Протокол про результати інвентаризації (зведений акт інвентаризації майна) затверджуються керівником або уповноваженою особою органу, що здійснює приватизацію.

   4.7. Визначення початкової вартості та ціни продажу об’єктів приватизації здійснюється в порядку, встановленого законодавством з питань оцінки майна.

   4.8. Визначення суб’єкта оціночної діяльності, який буде проводити незалежну оцінку майна, що підлягає приватизації (відчуженню) здійснюється на конкурсній основі.

Конкурсний відбір суб’єкта оціночної діяльності здійснюється конкурсною комісією, створеною органом приватизації.

   4.9. Висновки про вартість майна, що приватизується, складені суб’єктом оціночної діяльності, підлягають затвердженню сесією районної ради.

 

Розділ V

     5. Порядок проведення приватизації

   5.1. Продаж об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району здійснюється способами, що визначаються законодавством України для кожної групи об'єктів.

   5.2. Районна рада затверджує переліки об’єктів, які перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району і підлягають:

  • продажу на аукціоні, за конкурсом;
  • викупу.

   5.3. Викуп застосовується щодо об’єктів:

  • не проданих на аукціоні, за конкурсом;
  • включених до переліку об’єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу.

   5.4. Перелік об’єктів, що підлягають приватизації (відчуженню), публікується в газеті „Маяк” не пізніше як за 15 днів з дня прийняття районною радою відповідного рішення. Інформацію може бути додатково опубліковано в інших засобах масової інформації.

   5.5. При опублікуванні інформації про об'єкти, що підлягають відчуженню на аукціоні, за конкурсом, зазначається:

  • назва об'єкта приватизації, його місцезнаходження;
  • відомості про будівлі (споруди, приміщення) та земельну ділянку, на якій розташований об'єкт, умови користування ними;
  • початкову вартість продажу, умови продажу та експлуатації об'єкта;
  • суму грошових коштів, що має вноситися покупцями, у розмірі 10 відсотків початкової вартості продажу об'єкта;
  • назву банку, адресу та номер рахунку, відкритого для розрахунків за придбані об'єкти приватизації;
  • кінцевий термін прийняття заяви на участь в аукціоні, конкурсі;
  • час та місце особистого ознайомлення з об'єктом;
  • час та місце проведення аукціону, конкурсу;
  • адресу, номер телефону, час роботи служби по організації аукціону, конкурсу;
  • іншу інформацію, яку визначає орган приватизації.

Зазначена інформація публікується не пізніш як за 30 календарних днів до дати проведення аукціону, конкурсу в районній газеті «Маяк».

   5.6. Відчуження об'єктів приватизації на аукціоні, за конкурсом здійснюється за наявності не менш як двох покупців.

   5.7. Для реєстрації покупців як учасників конкурсу вони подають заяву, сплачують реєстраційний внесок в розмірі одного неоподаткованого мінімуму доходів громадян, а також вносять грошові кошти в розмірі 10 відсотків початкової ціни продажу об’єкта.

Зазначені грошові кошти вносяться шляхом безготівкового перерахування на відповідний поточний рахунок.

Якщо покупець висловлює бажання брати участь у придбанні кількох об’єктів, то розмір зазначених грошових коштів визначається на основі суми початкової ціни цих об’єктів.

   5.8. Після закінчення конкурсу внесені покупцями грошові кошти у розмірі 10 відсотків початкової ціни продажу об’єкта у десятиденний строк повертаються усім учасникам конкурсу.

Покупцеві, який придбав об’єкт, зазначені грошові кошти зараховуються у встановленому порядку при остаточному розрахунку за придбаний об’єкт.

Фізична або юридична особа, яка бажає зареєструватись як учасник конкурсу, повинна мати при собі:

  • документ, що посвідчує фізичну особу або представника юридичної особи, їх повноваження;
  • квитанцію про сплату реєстраційного внеску;
  • документ про внесення грошових коштів у розмірі 10 відсотків початкової ціни продажу об’єкта;
  • декларацію про доходи у разі придбання об’єкта за рахунок грошових коштів - для покупців - фізичних осіб;
  • нотаріально посвідчені копії установчих документів - для покупців - юридичних осіб (копію рішення про участь конкурсі - для органів місцевого самоврядування).

   5.9. Відомості про учасників конкурсу заносяться до книги реєстрації окремо щодо кожного об’єкта, який підлягає продажу, і повинні містити:

  • порядковий номер (відповідно до реєстрації);
  • прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи або представника юридичної особи (назву юридичної особи);
  • номер рахунку, назву та адресу банківської установи, до якої зроблено внески.

   5.10. Відомості про учасників конкурсу, їх кількість і пропозиції покупців щодо умов конкурсу не підлягають розголошенню до визначення остаточного переможця.

Кінцевий термін прийняття заяв на участь у конкурсі - сім днів до початку його проведення.

   5.11. Для участі в конкурсі покупець подає в запечатаному конверті до комісії конкурсну пропозицію, яка повинна включати:

  • назву і місце знаходження об’єкта;
  • відомості про покупця;
  • запропоновану покупцем ціну придбання об’єкта;
  • зобов’язання щодо виконання умов конкурсу;
  • додаткові зобов’язання щодо подальшої експлуатації об’єкта.

   5.12. Конкурс здійснюється у два етапи. На першому етапі оголошується попередній переможець конкурсу. Інформація про його пропозиції доводиться до всіх учасників конкурсу. Якщо протягом п’яти робочих днів від них не надійдуть додаткові пропозиції, то попередній переможець оголошується остаточним переможцем. Розгляд додаткових пропозицій від учасників конкурсу та затвердження остаточного переможця (при наявності або відсутності додаткових пропозицій) проводиться на додатковому засіданні конкурсної комісії.

   5.13. Відчуження об’єктів спільної власності за конкурсом здійснюється конкурсною комісією з приватизації (відчуженню) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району, створеною органом приватизації.

   5.14. Об’єкт приватизації може бути запропонований для відчуження за конкурсом не більше двох разів, якщо районна рада не прийме іншого рішення.

   5.15. У разі повторного проведення конкурсу можлива зміна умов приватизації (відчуження) включаючи початкову ціну. В цьому разі початкову ціну може бути зменшено до початку торгів не більш як на 30 відсотків.

Зміна способу приватизації майна спільної власності, якщо раніше районною радою було прийнято рішення щодо включення об’єкта до певного переліку, здійснюється на підставі відповідного рішення районної ради.

   5.16. Інформація про здійснення відчуження об’єкта приватизації публікується в газеті „Маяк” протягом 15 календарних днів з дня укладання договору купівлі-продажу. Інформацію може бути додатково опубліковано в інших засобах масової інформації.

   5.17. Приватизація (відчуження) об’єктів незавершеного будівництва, а також законсервованих об’єктів регулюється цим Положенням з урахуванням особливостей, визначених Законом України „Про особливості приватизації об’єктів незавершеного будівництва”.

   5.18. Право  володіння, користування і розпорядження об'єктом приватизації переходить до покупця з моменту сплати повної вартості придбаного об'єкта приватизації.

   5.19. Право власності на об’єкт приватизації підтверджується договором купівлі-продажу, який укладається між покупцем та уповноваженим представником органу приватизації, а також актом приймання-передачі.

   5.20. До набуття покупцем права власності на придбаний об'єкт приватизації відповідальність за збереження зазначеного майна у встановленому порядку несе керівник підприємства на балансі якого знаходиться об'єкт приватизації.

 

Розділ VI

     6. Договір купівлі-продажу

   6.1. Договір купівлі-продажу майна підлягає нотаріальному посвідченню та реєстрації.

   6.2. У разі& придбання об'єкта приватизації за конкурсом договір купівлі-продажу між покупцем і продавцем укладається не пізніш як у п'ять робочих днів з дня затвердження сесією районної ради результатів конкурсу.

Договір включає:

  • назву підприємства, його адресу;
  • відомості про продавця та покупця;
  • остаточну ціну продажу об'єкта на аукціоні, за конкурсом або розмір викупу;
  • взаємні зобов'язання продавця і покупця;
  • номери їх розрахункових рахунків;
  • назви і адреси банківських установ;
  • умови внесення платежів.

   6.3. До договору включаються зобов'язання сторін, які були визначені умовами конкурсу, відповідальність та правові наслідки їх невиконання.

Зобов'язання покупця, передбачені договором купівлі-продажу, зберігають свою дію для осіб, які придбають об'єкт у разі його подальшого відчуження протягом терміну дії цих зобов'язань.

   6.4. У разі невиконання покупцем передбачених договором купівлі-продажу зобов'язань щодо строку внесення платежів у встановленому обсязі він сплачує на користь районного бюджету пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості не внесених у строк платежів за кожний день прострочення.

При недотриманні покупцем зобов'язань щодо збереження протягом визначеного терміну кількості робочих місць (за винятком скорочення робочих місць, пов'язаного із санацією та реструктуризацією підприємства) він сплачує штраф у розмірі 12-кратної суми середньої заробітної плати кожного звільненого працівника та у місячний термін поновлює кількість скорочених робочих місць. Кошти від штрафних санкцій перераховуються на рахунок служби зайнятості за місцезнаходженням приватизованого об'єкта.

   6.5. Покупець зобов'язаний внести зазначені платежі протягом 30 календарних днів з моменту нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу. Термін оплати може бути продовжено ще на 30календарних днів за умови сплати не менш як 50 відсотків ціни продажу об'єкта.

   6.6. У триденний термін після підписання договору купівлі - продажу уповноважений представник органу приватизації і новий власник підписують акт приймання-передачі приватизованого об'єкта.

   6.7. Орган приватизації здійснює контроль за виконанням покупцем умов договору купівлі-продажу, а в разі їх невиконання застосовує санкції, передбачені чинним законодавством, та може у встановленому порядку порушувати питання про розірвання договору.

 

Розділ VIІ

     7. Прикінцеві положення

   7.1. Відчудження об’єктів, які до набрання чинності цього Положення включені до переліку об’єктів, що підлягають приватизації (відчуженню) та щодо яких прийнято рішення районною радою про приватизацію (відчуження), а також таких, що перебувають в процесі приватизації, здійснюється відповідно до раніше прийнятого рішення.

   7.2. Контроль за здійсненням приватизації (відчуження) об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району здійснює постійна депутатська комісія районної ради з питань соціально – економічного розвитку, комунальної власності та розвитку підприємництва.

   7.3. Контроль за належним і своєчасним виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району здійснюється постійною депутатською комісією районної ради з питань соціально – економічного розвитку, комунальної власності та розвитку підприємництва в межах їх повноважень.

   7.4. Питання, що не урегульовані цим Положенням та іншими рішеннями районної ради, регулюються законодавством України з питань приватизації державного та комунального майна.

 

Заступник голови районної ради І. Самутін

 

 


 

 

Герб України

 

Богодухівська районна рада
Харківської області
VІІ сесія VІ скликання

 

Рішення

 

Від 05 липня 2011 року       № 136- VІ

 

Про затвердження Положення про конкурсну комісію з приватизації
(відчуження) об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ,
міста Богодухівського району

Відповідно до ст. 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)”, наказу Фонду державного майна України від 17.05.1993 року № 219 (в редакції наказу ФДМУ від 30.04.2004 року)»Про затвердження Положення про конкурсну комісію з продажу майна районна рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Положення про конкурсну комісію з приватизації (відчуження) об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району (додається).

2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань соціально-економічного розвитку, комунальної власності та розвитку підприємництва (С.Панов).

 

 

Голова районної ради Д. Тризна

 

 


 

 

  Додаток
до рішення Богодухівської районної ради
від 05.07.2011 р. №136 - VІ
(VІІ сесія VІ скликання)

 

 

Положення про конкурсну комісію з приватизації (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району

 

     1. Загальні положення

   1.1. Це Положення розроблено на підставі Законів України „Про місцеве самоврядування в Україні” та „Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію), наказу Фонду державного майна України від 17 травня 1993 року № 219 «Про затвердження Положення про конкурсну комісію з продажу майна» (в редакції наказу Фонду державного майна України від 30.04.2004 року № 884).

   1.2. Положення про конкурсну комісію з продажу об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району (надалі - Положення) визначає порядок створення та діяльності конкурсної комісії з продажу об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району на конкурентних засадах.

   1.3. Конкурсна комісія (далі - комісія) – це колегіальний орган, що створюється для проведення конкурсу з продажу об’єкту спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району.

   1.4. Основні принципи діяльності комісії:

  • дотримання вимог законодавства;
  • колегіальність та обґрунтованість при прийнятті рішень;
  • рівність усіх учасників конкурсу;
  • професіоналізм, неупередженість та незалежність членів комісії (недопущення втручання в діяльність комісії будь-яких органів влади, а також учасників конкурсу).

   1.5. Комісія створюється районною радою з метою проведення приватизації (відчуження) об’ктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району, які згідно рішення районної ради підлягають приватизації за конкурсом.

   1.6. Конкурсна комісія утворюється у складі від 7 до 11 осіб з числа працівників районної ради, Богодухівської районної державно адміністрації. До роботи в комісії також можуть залучатися депутати районної ради та представники балансоутримувача об’єкта, що приватизується, експерти.

   1.7. Районна рада протягом п'яти днів з моменту прийняття рішення про приватизацію об'єкта шляхом продажу за конкурсом направляє до Богодухівської районної державної адміністрації, балансоутримувачів письмові запити про залучення їх представників до роботи у складі комісії. Протягом п'яти робочих днів з дня одержання повідомлення останні зобов'язані надати районній раді відомості про кандидатури, рекомендовані до складу комісії (прізвище, ім'я та по батькові, посада, номер контактного телефону, факсу).

   1.8. Склад комісії затверджується рішенням районної ради з урахуванням наданих пропозицій. При затверджені складу комісії призначається голова комісії, його заступник та секретар.

   1.9. Зміни у складі комісії затверджуються рішенням районної ради.

 

     2. Права та обов'язки комісії

   2.1. Основні функції та обов’язки комісії:

  • розроблення умов та визначення терміну (строку) проведення конкурсу;
  • розкриття конвертів з пропозиціями учасників конкурсу щодо приватизації об’єкта;
  • розгляд пакета документів з пропозиціями учасників конкурсу;
  • визначення попереднього та остаточного переможця конкурсу з продажу об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району.

   2.2. Комісія має право:

  • під час розробки умов конкурсу вносити пропозиції до районної ради щодо запитів до органів державної влади, організацій, та підприємств стосовно подання відомостей, документів та інших матеріалів, необхідних для ознайомлення з об'єктом продажу;
  • вносити пропозиції до районної ради щодо направлення запитів спеціалістам, експертам;
  • за наявності відповідного рішення районної ради, якщо конкурс не відбувся, розробляти зміни умов конкурсу при повторному продажу об'єкта, в тому числі щодо початкової вартості продажу;
  • запрошувати покупця або уповноважену ним особу на засідання комісії для надання роз'яснень з питань, які виникли у комісії під час розгляду отриманих від нього документів, пропозицій.

   2.3. Члени комісії:

  • не можуть перебувати у майнових та немайнових відносинах з учасниками конкурсу, не мають права самостійно вести переговори щодо умов конкурсу з його учасниками.
  • не мають права розголошувати інформацію про склад комісії, учасників конкурсу, їх кількість та зміст їх пропозицій, крім випадків, передбачених чинним законодавством.
  • зобов’язані брати участь у діяльності комісії, виконувати розпорядження і доручення голови комісії.

   2.4. При ухиленні членом комісії від виконання обов'язків, визначених Положенням, районна рада за поданням голови комісії звертається до відповідного органу який надав кандидатуру члена комісії, з метою заміни члена комісії або виключає його зі складу та включає до складу комісії іншу кандидатуру, надану відповідно до п. 1.7.

 

     3. Організація діяльності та порядок роботи комісії

   3.1. Керує діяльністю комісії і організовує її роботу голова, який скликає засідання та головує на них.

   3.2. Голова комісії зобов’язаний на першому засіданні комісії ознайомити членів комісії з функціями, правами і порядком роботи комісії та обов'язками її членів відповідно до цього Положення.

   3.3. Секретар комісії організовує підготовку матеріалів для розгляду комісією, забезпечує виконання доручень голови комісії, ведення, оформлення та подання протоколів засідань комісії на затвердження керівником органу приватизації, інформує всіх членів комісії про дату і час проведення її засідань.

   3.4. Засідання комісії правомочні, якщо на них присутні не менш ніж 2/3 складу комісії. Засідання комісії є закритими.

За необхідності комісія має право заслуховувати на своїх засіданнях пояснення спеціалістів, експертів, залучених до її роботи.

   3.5. Здійснює керівництво і організовує роботу комісії голова комісії, який в межах своїх повноважень:

  • скликає засідання та головує на них;
  • дає розпорядження та доручення, обов’язкові для всіх членів комісії;
  • представляє комісію у відносинах з установами та організаціями;
  • ознайомлює членів комісії з функціями, правами і порядком роботи комісії та обов’язками її членів відповідно до цього Положення;
  • забезпечує інформування всіх членів комісії про дату, час та місце проведення засідань комісії не пізніш ніж за три дні до дати їх проведення. На період довготривалої відсутності голови комісії (через хворобу, відпустку тощо) його повноваження здійснює заступник.

   3.6. Під час кожного засідання комісії ведеться протокол. У протоколі засідання комісії зазначається дата засідання, дані щодо присутності членів комісії, порядок денний, суть обговорюваних питань порядку денного, рішення комісії та результати голосувань, а також (залежно від порядку денного) умови конкурсу, відомості про учасників конкурсу, пропозиції учасників конкурсу, мотивації вибору попереднього переможця. Протоколи засідань комісії підписуються усіма присутніми членами конкурсної комісії і подаються на затвердження керівнику органу приватизації у триденний строк з дня проведення засідання комісії.

   3.7. Рішення комісії про вибір попереднього та остаточного переможця конкурсу приймаються простою більшістю від загального складу комісії. Усі рішення комісії приймаються шляхом відкритого голосування (тільки “за” або “проти").

   3.8. Протокол засідання конкурсної комісії на якому визначений остаточний переможець конкурсу надається на затвердження сесією районної ради після проведення конкурсу.

   3.9. У десятиденний термін після затвердження протоколу сесією районної ради учасникам конкурсу доводиться інформація про прийняте рішення.

   3.10. Діяльність комісії припиняється рішенням районної ради.

 

Заступник голови районної ради І. Самутін

 

 


 

 

Герб України

 

Богодухівська районна рада
Харківської області
VІІ сесія VІ скликання

 

Рішення

 

Від 5 липня 2011 року     № 134 - VІ

 

 

Про затвердження Положення про конкурсну комісію Богодухівської районної ради з відбору суб’єктів оціночної діяльності

 

 

Відповідно до ст. 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)”, Закону України «Про оцінку майна, майнових прав і професійну оціночну діяльність», районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

   1. Затвердити Положення про конкурсну комісію Богодухівської районної ради з відбору суб’єктів оціночної діяльності (додається).

 

   2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань соціально-економічного розвитку, комунальної власності та розвитку підприємництва (С.Панов).

 

Голова районної ради Д. Тризна

 

 


 

 

  Додаток
до рішення Богодухівської районної ради
від 05.07.2011 р. № 137 - VI
VIІ сесії VI скликання

 

Положення про конкурсну комісію Богодухівської районної ради з відбору суб'єктів оціночної діяльності

 

     1. Загальні положення

   1.1. Це Положення розроблено на підставі п. 19 ст. 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Законів України „Про оцінку майна, майнових прав і професійну оціночну діяльність”, „Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)”.

   1.2. Положення про конкурсну комісію з відбору суб’єктів  оціночної діяльності (далі - Положення) визначає порядок створення та діяльність конкурсної комісії з відбору суб’єктів оціночної діяльності  районною радою або уповноваженим органом, що виступає замовником незалежної оцінки майна, яке належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста Богодухівського району, або здійснює конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності, у випадках, визначених законодавством.

   1.3. Конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності здійснюється конкурсною комісією (далі - комісія), створеною та затвердженою районною радою, з урахуванням наданих пропозицій Богодухівської районної державної адміністрації.

   1.4. Конкурсна комісія утворюється у складі від 7 до 11 осіб з числа працівників   районної ради, районної державної адміністрації. До роботи в комісії  також можуть залучатися депутати районної ради та представники балансоутримувача об’єкта, оцінка якого проводиться. При затверджені складу комісії відповідним її членам надаються повноваження  голови комісії, його заступника та секретаря.

   1.5. Очолює комісію голова комісії, який в межах наданих повноважень:

  • скликає засідання комісії;
  • головує на засіданнях комісії;
  • надає доручення членам комісії, обов’язкові для виконання;
  • організовує підготовку матеріалів для подання на розгляд комісії;
  • представляє комісію у відносинах з організаціями;
  • за погодженням з органом приватизації приймає рішення про повторне оголошення конкурсу та призначає дату проведення.

   1.6. На період довготривалої відсутності голови комісії (через хворобу, відпустку тощо) його повноваження здійснює заступник.

   1.7. Секретар комісії:

  • забезпечує виконання доручень голови комісії;
  • готує матеріали для розгляду на засіданні комісії;
  • оформляє протоколи засідань комісії;
  • готує інформаційні повідомлення про оголошення конкурсу;
  • готує для розгляду комісією пропозиції щодо переліку претендентів, яких пропонується визнати учасниками конкурсу, а також стосовно претендентів, які не можуть бути допущеними до участі у конкурсі;