Мобильная версия сайта Контакты
Маяк - Громадсько-політична газета Богодухівського району  
 
Мы рады видеть Вас на портале Bogodukhov-City.com.ua

Пошук по сайту

 
 Колектив газети Маяк

Новини партнерів


До уваги передплатників


МАЯКгазета, що береже традиції і йде в ногу з часом!

НАМ – 80!

Наша газета – для всіх і кожного!

Передплатна ціна становить:

На місяць: - 5,4 грн;
На квартал:  -16,2 грн;
на півріччя: -  32,4 грн.

Передплатний індекс – 61131.


Передплату приймають усі відділення зв’язку “Укрпошти” та листоноші.
Запрошуємо наших читачів передплатити свою улюблену газету.
Залишайтеся із
«МАЯКОМ»!

Наша адреса


Громадсько-політична газета"Маяк"
м. Богодухів, вул. Урицького, 19
Телефон: (05758) 3-23-44; (05758) 3-33-28
Ми працюємо щоденно з 8:00 до 17:00

І знову - про воду

Опубликована 26-04-2011, 23:37 в розділ Газета "Маяк" » Новини
  • 0
І знову - про воду


Сьогодні ми відповідаємо на наболілі питання читачів, які вони нам часто задають.


За чий рахунок перевірка?


Останнім часом жителі міста зіткнулися з таким «нововведенням», як повірка лічильників на воду. Справді, елементарна повірка приладу обліку спожитої води для пересічного споживача стала справжньою проблемою. Люди скаржаться на комунальників. За інструкцією, прилад потрібно повіряти через чотири роки після придбання, повірений-через три роки. І кожного разу це -головний біль, адже везти на повірку потрібно до Харкова. У Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність написано: періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування, монтаж ) здійснюються за рахунок підприємства, організацій, які надають послуги з електро-тепло-газо і водопостачання». Однак комунальники не визнають себе офіційно виконавцями послуг. Дехто з богодухівців вирішив проблему по-своєму. Просто купують новий прилад і встановлюють.

Редакція газети «Маяк» вирішила детальніше з’ясувати це питання. Ось що відповів заступник міського голови І.В.Коваленко:

-Повірка лічильників за спожиту воду буде проводитись за рахунок постачальника води. Створена бригада в кількості чотирьох контролерів абонентського відділу, які обстежують прилади та дають заключення на перевірку, а також перевіряють та встановлюють пломби.

Чому така дорога вода?


Друге питання, яке турбує мешканців нашого міста: чому спожитий кубометр води подорожчав не на відсотки, а в рази?

Коментар І.В.Коваленко: «На даний час вартість спожитого кубометра води- обгрунтована за складеною калькуляцією затрат. Без сумніву, різке підняття ціни за спожиту воду восени минулого року викликало хвилю обурень з боку споживачів. Адже довгий час ціна була на одному рівні, а ціни на енергоносії, ремонтні матеріали та запчастини підіймалися кожного кварталу, що безпосередньо вплинуло на постачання води. Найближчим часом планується також підвищення тарифів на відсоток росту складових тарифу (ПММ, запчастини та заробітна плата), щоб в подальшому уникнути різкого «скачка».

Питання вуличних колонок


Користувачі вуличних колонок занепокоєні тим, що вони сплачують за тарифом, але колонкою користується кожен, хто забажає, причому безкоштовно. Як з цим бути? І знову-відповідає заступник міського голови : « Кількість вуличних колонок у місті плануємо звести до мінімуму. Жителям, які споживають воду з цих джерел, не треба турбуватись, що водою користуються інші мешканці. Збитки від цього несе підприємство, і ніяк не споживачі, тому що для кожного з них відведені норми та тарифи».

Якщо контролер неввічливий


Декілька звернень надійшло до редакції від громадян стосовно грубого ставлення контролерів підприємства до споживачів.

Відповідь надав директор КП «Богодухіввода» В.В.Слєсарєв: «Прохання до всіх абонентів, які зазнали морального утиску з боку працівників нашого підприємства, звертатись до адміністрації КП, а також в міську раду. До порушників будуть вжиті заходи впливу».

Також Володимир Васильович коротко розповів про роботу комунального підприємства, зокрема: «Вся система водопостачання міста застаріла, тому потребує значних вкладень. Кожного дня проводимо аварійні ремонти, на які потрібні додаткові кошти. Також щодня встановлюємо по 5-7 лічильників. Залишилось 397 абонентів, яким потрібні прилади».

Коментарі:

Додати коментар
  • Группа: Користувачі
  • ICQ:
  • Регистрация: 3.09.2010
  • Статус: Пользователь offline
  • Комментариев: 10
  • Публикаций: 0
^
До каких пор водоканал будет задействовать АС-машину, которая вывозит, извините гамно, при ремонтах на водопроводе. Или необходимо подключить к решению этого вопроса Кабинет Министров, Президента, если такие деятели как Коваленко, Белый не могут контролировать работу своих коммунальных предприятий. А беда прийдет, лето на носу. Да и где главный врач райСЭС куда он смотрит?
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.