Мобільна версія сайту Контакти
Богодухов - городской портал
                 Сьогодні -
 
 
Ми раді бачити Вас на порталі Bogodukhov-City.com.ua

РЕКЛАМА


загрузка...

РЕКЛАМА




РЕКЛАМА


Пряма лінія з начальником районної служби з питань захисту прав споживачів А.В.Білозор

Пряма лінія з начальником районної служби з питань захисту прав споживачів А.В.Білозор


«Пряма лінія»
з начальником районної служби з питань захисту прав споживачів А.В.Білозор на тему: «Права споживачів повинні бути захищені».
Запитання-відповіді, які прозвучали під час прямої телефонної лінії.


- Добрий день, Алло Василівно! Прошу Вас роз’яснити питання, яке мене хвилює. Не так давно я придбала водяний обігрівач. Через тиждень він вийшов з ладу. Для з’ясування причини поломки ми демонтували водонагрівач і відвезли його за місцем купівлі. Але в наданні гарантійного ремонту мені відмовлено.

- Купуючи товар, перш за все уважно ознайомтесь з інструкцією щодо користування складно-технічною побутовою технікою. Вимагайте від продавця надання інформації про адресу та телефони сервісного центру регіону, що має юридичне право на проведення гарантійного ремонту. Ні в якому разі самостійно не демонтуйте вироби, що вийшли з ладу та не звертайтесь в ремонтні майстерні в місті Богодухові ( жодна з них не має спеціального дозволу на проведення гарантійного ремонту). В такому випадку товар автоматично втрачає право на проведення гарантійного ремонту. Слід пам’ятати, що повернути товар або вимагати повернення коштів за товар неналежної якості можна лише у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, що виникли з вини виробника ( відповідно до ст.8 ЗУ «Про захист прав споживачів»). Після звернення до регіонального гарантійного сервісного центру (м. Харків) протягом 14-ти календарних днів до вас повинні приїхати представники сервісного центру та ліквідувати недоліки. Якщо на місці неможливо ліквідувати недолік, технічні товари демонтуються для подальшого проведення ремонту в сервісному центрі. При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті. В технічному паспорті виробу обов’язково повинен зазначатись на час перебування в гарантійному ремонті, за цим повинен стежити споживач в своїх же інтересах. У разі порушення порядку проведення гарантійного ремонту вам необхідно звернутись до органу, що здійснює державний захист прав споживачів. А щоб бути впевненими в якості товарів, які ви купуєте, обов’язково вимагайте від продавця документ, який засвідчує якість та безпеку. У разі його відсутності краще зверніться до іншої торговельної точки. Не забудьте прослідкувати, щоб технічний паспорт та гарантійні талони були заповнені продавцем вчасно та у відповідності до вимог нормативних документів.

- Часто трапляються випадки, коли показники лічильників за будь-які використані послуги, передані споживачами підприємствам, що їх надають, не співпадають з показниками, що надходять в рахунках до сплати. Як уникнути такої ситуації?

- Під час передачі показників по телефону потурбуйтесь обов’язково дізнатись, кому саме ви передали ( прізвище, посада), запам’ятайте дату та час. Якщо показники лічильників знімаються безпосередньо працівниками підприємств, що надають послуги, від слідкуйте, щоб зняті показники з лічильників, достовірно були записані в журналі обліку знятих показників та поставте свій підпис поряд з підписом представника. Обов’язково також зверніть увагу на дату зняття показників. За таких умов розбіжностей не повинно бути.

ФАКТ. За 9 місяців до служби з питань захисту прав споживачів звернулося 252 особи, надійшло 42 скарги від споживачів.

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.