Мобільна версія сайту Контакти
Богодухов - городской портал
                 Сьогодні -
 
 
Ми раді бачити Вас на порталі Bogodukhov-City.com.ua

РЕКЛАМА


загрузка...

РЕКЛАМА




РЕКЛАМА


Організація контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування району делегованих повноважень органів виконавчої влади

Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 13.01.11 № 9 «Про організацію контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування району делегованих повноважень органів виконавчої влади», робочою групою районної державної адміністрації під головуванням керівника апарату райдержадміністрації Л.М.Іванової у лютому 2011 року здійснено перевірку виконавчого комітету Гутянської селищної ради щодо виконання ним делегованих повноважень органів виконавчої влади.

Внаслідок проведеної перевірки встановлено, що виконавчий комітет селищної ради в цілому забезпечує виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади. У діяльності виконкому селищної ради має місце системний підхід до вирішення питань життєдіяльності територіальної громади.

До складу селищної ради обрано 20 депутатів, які беруть активну участь в житті громади, розв’язують важливі для жителів питання, приймають спільні рішення.

Затверджено 13 членів виконавчого комітету. Усі вони беруть активну участь у проведенні масових заходів, сходок громадян та проведенні зборів у трудових колективах.

Повноваження виконавчого комітету селищної ради у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку реалізуються у Програмі соціально-економічного розвитку населених пунктів селищної ради.

У межах, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» повноважень, виконкомом селищної ради ведеться робота щодо створення необхідних умов для освіти та виховання дітей, підлітків і молоді, розвитку їх здібностей.

Виконавчим комітетом селищної ради виконується Комплексна програма профілактики злочинності, діє громадське формування, робота якого спрямована на захист громадського правопорядку на території ради та яке надає допомогу працівникам РВ ГУМВС України в Харківській області у вирішенні питань, покликаних захищати права та майно мешканців сіл.

Разом з тим, є деякі недоопрацювання в роботі із зверненнями громадян. Потребує системності і активізації робота із виконання доходної частини місцевого бюджету.

Слід звернути увагу на аналіз чинного законодавства України з метою правильного застосування при вирішенні питань, які належать до компетенції виконавчого комітету.

Необхідно активізувати роботу із залучення на конкурсних засадах недержавних підприємств до обслуговування житлового фонду та сприяння створення об’єднань співвласників багатоквартирних житлових будинків, а також провести роботу щодо розробки проектно-кошторисної та дозвільної документації на користування звалища твердих побутових відходів, що знаходиться на території селищної ради.

На думку членів робочої групи в перспективах роботи виконкому селищної ради всі завдання можуть бути успішно реалізовані.

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.