Мобільна версія сайту Контакти
Богодухов - городской портал
                 Сьогодні -
 
 
Ми раді бачити Вас на порталі Bogodukhov-City.com.ua

РЕКЛАМА


загрузка...

РЕКЛАМА




РЕКЛАМА


Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації та виконкомів місцевих рад району в 2010 році

Днями в районній державній адміністрації відбулося засідання колегії і одним із питань розглядалася робота із зверненнями громадян в 2010 році. В ході роботи колегії проаналізовано стан справ у роботі із зверненнями громадян в райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування, обговорено шляхи реалізації заходів, передбачених Указом Президента України щодо гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

У 2010 році районна державна адміністрація, органи місцевого самоврядування вживали заходи щодо виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 « Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

В цілому протягом 2010 року до всіх гілок влади району надійшло 4100 звернень, в яких громадяни порушили 4203 питання, що на 33,5 % менше ніж за 2009 рік.

Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися інваліди, ветерани війни та праці, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Від зазначеної категорії населення надійшло 57,1 % листів і значна увага приділялась розгляду звернень саме цих осіб, вишукувались можливості надання їм консультативної та матеріальної допомоги.

Відпрацьована практика проведення особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, передбачено прийом громадян протягом робочого тижня та за місцем проживання. Внаслідок цієї роботи 2698 звернень надійшло на особистих прийомах, що на 37,8 % менше, ніж за 2009 рік.

Відмічається зменшення кількості повторних, але збільшення колективних звернень громадян відповідно на 50 % та 16,6 %.

Колективні звернення характеризують процеси, що відбуваються у державі і стосуються інтересів цілих колективів і груп населення (питання аграрної політики та земельних відносин, соціального захисту, будівництва та ремонту доріг, водозабезпечення, газифікації населених пунктів, тощо).

Відмічається зменшення кількості звернень та порушених в них питань, але найголовнішими залишаються питання аграрної політики та земельних відносин (28,7%), комунального господарства (18,8%), соціального захисту (13,1%), житлової політики (9,4%).

В 2010 році до районної державної адміністрації надійшло 974 звернення, що на 11,9 % менше аналогічного періоду 2009 року.

Відпрацьована практика проведення особистих прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, передбачено прийом громадян протягом робочого тижня та за місцем проживання. Внаслідок цієї роботи 386 звернень надійшло на особистих прийомах, що на 17,5 % менше, ніж в 2009 році. Поштою надійшло 588 звернень (-7,8%).

З розрахунку на 10 тисяч населення (середньорайонний показник 239) найбільше звернень до районної державної адміністрації надійшло від жителів міста Богодухова (368), Шарівської селищної (97), Іваношийчинської (59) та Сазонобаланівської (47) сільських рад.

За видами звернень домінують заяви щодо вирішення певних питань, які складають 95,2 %, 0,8 % - скарги, пропозиції не надходили.

Від органів влади вищого рівня до районної державної адміністрації надійшло 98 звернень, що на 55,6 % більше у порівнянні з 2009 роком.

Питома вага звернень від органів влади вищого рівня складає 10 % від загальної кількості листів. Звернення громадян до органів влади вищого рівня свідчать про недостатню роботу на місцях, наявність причин, що породжують ці звернення.

Хоча кількість звернень до органів влади вищого рівня збільшилась, кількість звернень з розрахунку на 10 тисяч населення при середньообласному показнику 28 від жителів району складає 25.

За звітний період надійшло 60 колективних звернень (збільшення на 13,2%), питома вага яких складає 6,2 %. Повторних звернень не надходило.

Збільшилась кількість колективних звернень від жителів Богодухівської міської, Забродівської, Крисинської, Кленівської, Сазонобаланівської сільських рад району. Зокрема, у Забродівській та Сазонобаланівській сільських радах вони складають відповідно 23% та 19% від загальної кількості листів.

У колективних зверненнях порушувалися в основному питання ремонту житла, отримання державних актів на земельні ділянки, газифікації населених пунктів.

З урахуванням колективних звернень усього в листах, що надійшли до районної державної адміністрації, звернулося 1996 громадян (збільшення на 1,2 %).

У зверненнях порушено 1016 різноманітних питань (зменшення на 12,2 %).

За характером основних питань, що порушували громадяни за звітний період до райдержадміністрації, чинне місце займали питання аграрної політики і земельних відносин (41,6%), комунального господарства (24,8%), соціального захисту (12%), транспорту та зв’язку (4,4%).

З усіх питань, з якими звернулись громадяни до райдержадміністрації, відслідковується зменшення їх кількості порівняно з 2009 роком. Але все ще актуальними залишаються питання:
- аграрної політики і земельних відносин, в основному приватизація, продаж, оренда, успадкування землі, отримання державних актів на землю;
- комунального господарства, а саме благоустрій території, будівництво, ремонт місцевих доріг, електропостачання, газифікація, водозабезпечення, вартість житлово-комунальних послуг. Допомога громадянам в газифікації населених пунктів залишається першочерговою задачею керівництва райдержадміністрації.

На 20,3% зменшилась кількість звернень з питань соціального захисту, але питання надання матеріальної допомоги, призначення субсидій залишаються актуальними.

Як і раніше до райдержадміністрації зверталися переважно найменш соціально захищені категорії громадян, люди похилого віку, громадяни, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність. Від зазначеної категорії населення надійшло 33,4% листів.

Керівництвом райдержадміністрації систематично проводяться виїзні прийоми громадян за місцем їх проживання та особисті прийоми громадян згідно із затвердженими графіками. Так, за 2010 рік проведено 165 особистих прийомів громадян, із них 88 виїзних.

Із загальної кількості питань (1016), порушених у зверненнях громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 2010 рік, 30,8 % вирішено позитивно, по 48 % – надані роз’яснення щодо шляхів їх вирішення, 11,5 % звернень відповідно до чинного законодавства заявникам відмовлено у вирішенні питань, 9,6 % звернень знаходяться в стадії розгляду та остаточного вирішення.

Протягом року в районній державній адміністрації працювала постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, якою проведено 12 засідань. На засіданнях комісії розглядалися усі конфліктні ситуації та питання, які не вирішувалися протягом тривалого часу.

Традиційним стало проведення «прямих» та «гарячих» телефонних ліній. За звітний період проведено відповідно 35 та 5 таких телефонних ліній.

Юридичним відділом апарату райдержадміністрації відповідно до затвердженого графіка (1-й і 3-й четвер місяця з 15.00-17.00 тел.3-41-53) здійснюється надання населенню безкоштовної правової допомоги.

Щопонеділка із 15.00 до 17.00 години працює «телефон довіри» (тел. 3-21-62). Всі дзвінки громадян фіксуються у відповідному журналі обліку, після чого він подається керівництву райдержадміністрації для ознайомлення та прийняття відповідного рішення. За рік по телефону довіри звернулося 32 особи з різних питань. Усі звернення розглянуті і проаналізовані. З окремих питань заявникам надані вичерпні відповіді та роз’яснення щодо вирішення порушених ними питань.

О.О.Ольховська, начальник загального
відділу апарату райдержадміністрації

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.