Мобільна версія сайту Контакти
Богодухов - городской портал
                 Сьогодні -
 
 
Ми раді бачити Вас на порталі Bogodukhov-City.com.ua

РЕКЛАМА


загрузка...

РЕКЛАМА




РЕКЛАМА


З апаратної наради у голови райдержадміністрації

2 лютого відбулася апаратна нарада у голови райдержадміністрації за участю керівництва райдержадміністрації, начальників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, на порядку денному якої були розглянуті питання:

1. Про виконання доручення голови харківської обласної державної адміністрації М.М.Добкіна від 7 грудня 2010 року №01-108/8694 за підсумками селекторної наради 26 листопада 2010 року «Про стан санітарної очистки населених пунктів Харківської області», «Про стан розрахунків за спожитий природний газ підприємствами» та «Про створення об’єднання співвласників багатоповерхових будинків (ОСББ)».

2.Про хід реорганізації та модернізації бібліотек централізованої бібліотечної системи.

3. Про організацію виконання в районі Закону України «Про прискорений перегляд регуляторних актів, прийнятих органами та посадовими особами місцевого самоврядування».

На початку наради голова райдержадміністрації Коновалов Л.С. привітав з особистим ювілеєм Церковного Сергія Михайловича, начальника відділу з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації. За сумлінне виконання службових обов’язків і доручених завдань Сергій Михайлович був нагороджений Подякою районної державної адміністрації та районної ради. Також Леонід Станіславович побажав родинного затишку і добробуту, незгасної енергії і сили, постійного відчуття радості життя, нових переконливих успіхів на державній службі.

З першого питання виступив начальник відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації Дидика В.О. Зокрема, він зазначив, що райдержадміністрацією розроблено графік виконання робіт та вжиті невідкладні заходи з приведення в належний санітарно-екологічний стан підвідомчих територій населених пунктів в районі. Розроблено схеми санітарного очищення населених пунктів та забезпечено ліквідацію несанкціонованих і неконтрольованих звалищ відходів в кількості 54 шт. Зобов’язано землекористувачам здійснити заходи щодо належного санітарного утримання земельних ділянок. Виконано очистку 195 км лісосмуг вздовж автошляхів. Також слід зазначити, що виконано роботу щодо встановлення необхідної кількості контейнерів, урн для сміття, укладено договори на вивезення твердих побутових відходів на договірних засадах з юридичними особами, які у встановленому порядку визначені виконавцем послуг на вивезення побутових відходів на певній території. Всього на території міста встановлено 192 контейнера.

Що стосується стану розрахунків за спожитий природний газ підприємствами, то, як зазначив Віктор Олексійович, заборгованості за спожиті енергоносії підприємства житлово-комунального господарства району не мають.

На виконання доручення голови облдержадміністрації щодо створення об’єднання співвласників багатоповерхових будинків (ОСББ), то як зауважив Віктор Олексійович, це питання сьогодення. Станом на 1 січня поточного року у м.Богодухові створено 6 об’єднань ОСББ, 2 з яких було створено в грудні 2010 року. Органами місцевого самоврядування ведеться планомірна роз’яснювальна робота в мікрорайонах багатоповерхової забудови по створенню ОСББ. В 2011 році планується створення ще 2-х ОСББ в районі.

З другого питання щодо реорганізації та модернізації бібліотек Богодухівської центральної бібліотечної системи присутніх проінформувала начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Волошко А.М., яка в своєму виступі наголосила на тому, що процеси оптимізації закладів культури позначилися і на діяльності бібліотечної системи. Провівши аналіз мережі бібліотечних закладів, ураховуючи зменшення числа жителів та кількісних показників роботи бібліотек, незадовільного матеріально-технічного стану приміщень, в яких знаходяться бібліотеки, було визначено вивести зі складу Богодухівської централізованої системи Переможанську, Вертіївську, Новоселівську, Дмитрівську, Першотравневу, Киянівську бібліотеки-філії. Користувачі населених пунктів ліквідованих бібліотек обслуговуватимуться в бібліотеках, розташованих на центральних садибах.

З питання щодо організації виконання у районі Закону України «Про прискорений перегляд регуляторних актів, прийнятих органами та посадовими особами місцевого самоврядування» виступив начальник районного управління юстиції Бородовка А.І., який познайомив присутніх з наказом Державного Комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 13.01.11 року №2 щодо затвердження методичних рекомендацій щодо формування та організації діяльності робочих комісій з питань прискореного перегляду регуляторних актів та методичних рекомендацій щодо проведення аналізу регуляторних актів. Зокрема, Анатолій Іванович наголосив, що на виконання закону України «Про прискорений перегляд регуляторних актів, прийнятих органами та посадовими особами місцевого самоврядування», необхідно якнайшвидше створити робочі комісії з питань прискореного перегляду регуляторних актів. Також стисло познайомив присутніх з методичними рекомендаціями щодо проведення аналізу регуляторних актів.

Підбиваючи підсумки наради голова райдержадміністрації наголосив на тому, що питання щодо стану санітарної очистки населених пунктів району, керівникам усіх рівнів потрібно тримати на постійному контролі і оперативно вирішувати ці питання. Також Леонід Станіславович запропонував районному управлінню юстиції провести методичний семінар з цього питання для керівників органів місцевого самоврядування, на якому більш детальніше проаналізувати методичні рекомендації Державного Комітету України з питань регуляторної політики.

По закінченні апаратної наради голова райдержадміністрації провів співбесіди з Крисинським, Кленівським, Дмитрівським та Полковомикитівським сільськими головами щодо визначення основних проблем життєзабезпечення діяльності громад.
За наслідками наради та співбесіди головою райдержадміністрації дані відповідні доручення


З апаратної наради у голови райдержадміністрації

З апаратної наради у голови райдержадміністрації

З апаратної наради у голови райдержадміністрації

З апаратної наради у голови райдержадміністрації

З апаратної наради у голови райдержадміністрації

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.