Мобільна версія сайту Контакти
Богодухов - городской портал
                 Сьогодні -
 
 
Ми раді бачити Вас на порталі Bogodukhov-City.com.ua

РЕКЛАМА


загрузка...

РЕКЛАМА




РЕКЛАМА


Про воду, тарифи і недобросовісних абонентів

Нещодавно вдалося поспілкуватися з директором КП «Богодухіввода» В.В.Слєсарєвим і задати йому питання, які стосуються водозабезпечення, тарифів  та інших актуальних тем для жителів нашого міста.

- Володимире Васильовичу, ціна на воду у нашому місті – досить висока. Чи не планується найближчим часом підняття тарифів, про що йдуть вже давно чутки?

- Ні, на сьогодні питання підняття тарифів на воду зовсім не стоїть. І найближчим часом ми не плануємо піднімати ціну. Наразі підприємство проводить  поточну роботу щодо систематизації, заміни насосів, підключення водопроводу по вулиці Катукова тощо. До речі, хотілося б сказати про те, що нова гілка водопроводу Катукова – Пролетарська зовсім не вплинула на тиск води в мікрорайоні військової частини (про що було багато розмов). Кількість води на всіх трьох свердловинах достатня, і жителі цих мікрорайонів не мають проблем з тиском чи перебоями.

- Не секрет, що у літній сезон – період, коли всі городники поливають свою городину, підприємство несе чималі збитки. Яка ситуація сьогодні?

- Так, справді, літній період для нас - проблемний.  Адже якщо щомісячно у середньому споживання електроенергії нашими абонентами становить 60-75 тисяч кіловат (у грошовому еквіваленті  - це близько  80 тис. грн.), то в літній сезон ця цифра збільшується удвічі: земляки споживають у середньому  105 -110 тисяч кіловат. Ми постійно намагаємося цю ситуацію контролювати. Цього року ми обстежили 191 домоволодіння, у яких немає лічильника,  складено 191 акт обстеження: цим абонентам нараховано плату за 4 місяці поливального сезону, починаючи з травня, на загальну суму приблизно 6 тисяч гривень на місяць.

- Розкажіть про проблемну ситуацію з водопостачанням у Семеновому Яру і незаконним підключенням води підприємцями – власниками нових магазинів по площі Кірова.

- Якщо говорити про Семенів Яр, то у цьому населеному пункті немає проблем з водопостачанням. Є питання до окремих недобросовісних абонентів, з  якими ми намагаємося боротися. Проаналізувавши результати минулого місяця, ми побачили, що за цей період було піднято води із свердловин 559 кубічних метрів, а продано - лише 64. З цього випливає, що на добування 1 куб. м води йде 3,9 кВт електроенергії. Це досить чималі кошти. Неважко здогадатися, що мова йде, передусім, про безоблікове споживання води абонентами, іншими словами, крадіжками. Тому було прийнято рішення щодо вжиття оперативних заходів. З інтервалом в один тиждень, два рази в місяць, група обліку та реалізації води нашого підприємства (у складі 5 чоловік) здійснювала перевірку усіх абонентів Семенового Яру. Було виявлено три факти самовільного підключення води, до всіх цих абонентів вжито заходи впливу: донараховано плату, згідно з нормами водоспоживання, за два попередні місяці. На жаль, більш суворих штрафних санкцій підприємство не може вживати. Було також виявлено донарахування абоненту з вулиці Димітрова на 150 куб. м води: абонент не передавав показники, на лічильнику вода була «накручена».

Що стосується незаконного підключення підприємців до водопостачання у нових магазинах по пл. Кірова, то, зауважу, ця проблема виникла ще  минулого року. Тоді до цих об’єктів торгівлі ми провели одну гілку центрального водопроводу з подальшим підключенням. Кожному біля будівлі було  встановлено кран. Не так давно ми виявили п’ять фактів самовільного підключення води без оформлення угод з нашим підприємством. Було складено відповідні акти, всі власники магазинів по пл. Кірова отримали попередження про перевірку магазинів. Попередньо ми вже з’ясували, що деякі з цих магазинів не те, що не мають угод з нашим підприємством, у них навіть відсутні рішення виконкому про дозвіл на підключення до водомережі. Ці питання ми перевіримо і приймемо відповідні рішення, буде вжито адміністративні заходи.

Від редакції. На момент підготовки матеріалу до друку нам стало відомо, що перевірка пройшла 26 липня. Її результати такі: було встановлено, що із 24 магазинів по площі Кірова не підключено до водопостачання два магазини. Власники трьох магазинів ігнорували перевірку. У десяти торгових об’єктів було повністю припинено водопостачання у зв’язку з відсутністю договірних умов з КП «Богодухіввода».

- Володимире Васильовичу, вже не один рік поспіль наша газета порушує питання щодо постійного витоку рідких нечистот з двоповерхового будинку напроти редакції. Це створює проблеми і для нас, і для наших відвідувачів, і для сусідів. Що скажете з цього приводу?

- Так, справді ця проблема є. Але на сьогодні вона вже не стоїть так гостро. Напевно, ви й самі помітили, що ремонт дороги і робота з абонентами будинку дала свої результати: уже немає постійної калюжі нечистот з зеленою смердючою водою напроти редакції. Так, звичайно, після вихідних і дощів ситуація стає більш напруженою, але намагаємось оперативно її виправити.

А, взагалі, хочу сказати, проблема вивозу рідких побутових відходів у деяких двоповерхових будинках залишається напруженою. Взяти, наприклад,  двоповерхові і триповерховий будинки по вулиці Кривоносова, 1, 1-А і 3. Люди отримують послугу з водопостачання. І повинні розуміти, що нечистоти треба вивозити. Але жителі цих трьох будинків не уклали жодної угоди на вивезення рідких побутових відходів. Тож і виходить, що усі нечистоти з квартир більше ніж ста жителів стікають у районі залізничної станції, цим самим створюючи незручності і екологічну небезпеку іншим жителям  мікрорайону.

Є питання і до жителів будинків 8-го Мехкорпуса, 6 і Моргунова, 24. Адже люди не розуміють, що за послуги потрібно платити. У тому числі і за вивезення рідких побутових відходів. Хочу наголосити, що у цей тариф (вивезення рідких побутових відходів – прим. ред.) входить зарплата водія, утримання машини, закупівля матеріалів тощо. Обслуговування внутрішньобудинкових мереж у ціну не входить. Ми вивозимо ту кількість води, яку абоненти споживають і за яку сплачують.  Але постійно виникає невідповідність: рідких побутових відходів набагато більше, ніж кількість спожитої води. Для усунення дисбалансу щомісячно підприємство собі на збиток безкоштовно вивозить одну зайву машину нечистот на кожний житловий будинок. Та жителі не хочуть сплачувати за додаткове вивезення відходів – і страждають їхні сусіди, коли витікає каналізація. Як приклад, хочу навести досвід жителів будинку №2 по вулиці Грайворонській. Вони самі вийшли з ініціативою укласти угоду з нашим підприємством на вивезення рідких побутових відходів понаднормово.  Абоненти пішли таким шляхом: суму сплати за додаткове вивезення рідких побутових відходів вони ділять на кількість жителів будинку. Є певна форма самоорганізації жителів вулиці Д.Бєдного - будинків 75-Д і 75-Є. Активісти повністю взяли під свій контроль споживання води  своїми сусідами. І вже відчутно перші результати: якщо у першому півріччі минулого року мешканці одного будинку платили приблизно за 60 куб. м води у місяць, то за аналогічний період поточного – щомісячно сплачують за близько 130 куб. м. Цим самим жителі не лише не переплачують за вивіз рідких побутових відходів, а й допомагають нашим контролерам боротися з недобросовісними абонентами.

 

Тетяна ЧЕРНИШОВА

 

 

Подпишись на наш канал на YouTube: https://www.youtube.com/user/dedel6407

Коментарі:

Додати коментар
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.